mitä mieltä meidän tämän päivän ruokaostoksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja tässä kyselyssä ei ole _yhtään mitään_ järkeä, koitan vaan pysyä hereillä tytön kanssa :D

Täysmaito
Kevytmaito
Rasvaton maito
Euroshopper fetajuusto
Kurkku
2* dubletikkari
8 prk omena-aprikoosipilttiä
3 pss keittojuures
2 pss pakastesipulikuutio
Kukkavihannekset 300g
Marabou 70% tumma minttusuklaa
Iso moniviljapaahto
Turkkilainen jogurtti 1kg
2 kg banaanijogurttia
310g leipäjuustoa
Mantelijauhe
2* 159g juustoraaste
Kermajuusto 700g
Kermaviili
2* 150g broilerin ohuen ohut fileeleike
Kariniemen maustamaton broilerin fileeviipale 600g
Miniluumutomaatti
Jäävuorisalaatti
4 kpl paprikoita
Euroshopper meetwursti 600g
Vataja täyslihanakki
Koskenlaskija
Costa Rica kahvi
1 prk kuohukerma
Purukumi
Atria kevytsnack

[QUOTE="sondersson";23255638]paaaljon enemmän kasviksia! Ja miksi pitää ostaa kolmea eri maitoa?[/QUOTE]

Miksi ei? Meilläkin mies juo Hylaa, poika 1-maitoa ja tytär rasvatonta :)

Ekkönää ossaa ite pilkkoa sipuliakaan kun pitää ostaa valmista ja vielä pakasteena?

En pysty ( osaan) pilkkomaan ;)

Rasia miniluumutomaattia, kurkku, jäävuorisalaatti, 4 paprikaa, keittojuurekset ja kukkavihannekset on tarkoitus käyttää 3 päivän aikana + kaapissa on kukkakaali, paprika ja tomaatteja valmiina joten mun mielestä syödään ihan kivasti kasviksia :) En hamstraa niitä vaan ostan tarpeen mukaan.

[QUOTE="vieras";23255645]Mihin tuota mantelijauhetta käytät?[/QUOTE]

Teen mantelileipiä :)

Minä juon täysmaitoa kahvissa, en muuten tiedä itsekään miksi otin sekä kevyttä että rasvatonta purkin :D

[QUOTE="vieras";23255650]Miksi ei? Meilläkin mies juo Hylaa, poika 1-maitoa ja tytär rasvatonta :)[/QUOTE]

mä niinkun selitystä kaipasin tähän... Miksi tyttä ja poika juo eri maitoa? Hylamaidon toki ymmärrän, tosin kannattaisi kokeilla sopisiko luomumaito, silloin kaikki voisi juoda samaa. Ei nyt sillä että mulle olisi mitään merkitystä, montaako maitoa missäkin perheessä juodaan :D kunhan ihmettelen.

[QUOTE="sondersson";23255689]mä niinkun selitystä kaipasin tähän... Miksi tyttä ja poika juo eri maitoa? Hylamaidon toki ymmärrän, tosin kannattaisi kokeilla sopisiko luomumaito, silloin kaikki voisi juoda samaa. Ei nyt sillä että mulle olisi mitään merkitystä, montaako maitoa missäkin perheessä juodaan :D kunhan ihmettelen.[/QUOTE]

Meillä lapset (ovat jo teinejä) käyttävät tosi huonosti maitotuotteita ja syövät koko ajan kalkkitabletteja. Ja kun nyt tykkäävät eri maidosta, ei mielestäni ole suuri vaiva tuoda molemmille omaa. Itse pistän kyllä kahviini noita kaikkia, mitä nyt sattuu olemaan käsillä.

[QUOTE="a p";23255674]En pysty ( osaan) pilkkomaan ;)

Rasia miniluumutomaattia, kurkku, jäävuorisalaatti, 4 paprikaa, keittojuurekset ja kukkavihannekset on tarkoitus käyttää 3 päivän aikana + kaapissa on kukkakaali, paprika ja tomaatteja valmiina joten mun mielestä syödään ihan kivasti kasviksia :) En hamstraa niitä vaan ostan tarpeen mukaan.[/QUOTE]

Eikö teillä ole hedelmiä välipaloina/jälkiruokana?

Yhteistyössä