Onko vauvaunnissa käyvä isä sama asia kuin vapaa isä, joka on tullut hakemaan naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvittavaa

Vieras
Huvittaviin olettamuksiin olemme lähiaikoina törmänneet:) Eli meillä on 5kk ikäinen lapsi, jonka kanssa mieheni on kotona. Nyt he ovat alkaneet harrastaa vauvauintia ja on ainoa mies siinä ryhmässä. Ja noissa kinkereissähän harvemmin miehiä käy.

Huvittavaa on se, että osa äideistä kuvittelee, että mies on automaattisesti sinkkuisä seuraa hakemassa, kun käy lapsen kanssa uimassa. Ymmärrän, että kiinnittää huomion, kun miehiä niin vähän siellä käy ja omahyväisesti myös pakko todeta, että mieheni on hyvännäköinen myös:D Mutta että kun tulee hyvinkin suoraa flirttailua ja kahvikutsuja. Sitten kun selviää, että nainen on jo omasta takaa, niin se otetaan huijauksena ja loukkauksena.

Eräs nainen samasta ryhmästä oli tehnyt tuttavuutta ja ollkut oikein mukava, olivat aina jutelleet uinnissa ja olivat ilmeisesti sähköpostiosoitteita vaihtaneet, kun oli jotain pieneksi jäänyttä/käyttämätöntä vauvatavaraa, jota voisi vaihtaa ja laittaa kuvia, ei tarvitse pois heittää tai kirpparipöytää vuokrata sitä varten.

Sitten kun selvisi, että mieheni elääkin parisuhteessa, niin nainen suuttui ja vaihtoi jopa ryhmää.

Onko nuori isä (28v) lapsen kanssa siis vapaata riistaa ja pillun perässä?

Samaan ilmiöön törmännyt muissa harrastuksissa ;)
Kai ne yh:hoot on noin epätoivoisia :D
Meillä lapsen yleensä vie isukki balettiin, hulehtii että lapsella kaikki ok jne niin kyllähän sieltä on saanut suoriakin ehdotuksia :D

[QUOTE="vieras";23253211]käydäänkö teilläpäin vauvauinnissa 1 vanhempi ja vauva-kokoonpanolla?? meillä piti olla molemmat vanhemmat/2 aikuista...
ja epätoivoisia löytyy aina :)[/QUOTE]

no kyllä sinne saa ihan äitikin vauvansa kanssa mennä kaksin ja jos sinun paikkasi on joku joka VAATII 2 aikuista paikalle, on se kovin HUONO paikka.

Mä oon käynyt 2 vauvan vauva-aikoina vauvauinnissa yksin vauvan kanssa ja olen ollut poikkeava. Enemmän sielä näkyi isiä yksin vauvojen kanssa kuin yksittäisiä äitejä. Mun käsittääkseni kaikissa vauvaryhmissä käydään vauvojen kanssa ja koskaan en ole mitään flirttiä vieraiden vanhempien kesken olevan. Uskon, että miehesi tapaus on ihan yksittäinen juttu.

No tuskin kukaan lähtee vauvauintiin sen enempää hakemaan miestä kuin naistakaan, mutta jos siellä törmää mukavaan ihmiseen joka ehkä saattaa olla sinkku, niin mksi pitäisi ollla tekemättä tuttavuutta ja ottamatta asiasta selvää?

Mä uskon kyllä että moni ajattelee miestä mahdollisesti yh-isäksi, mutta siihen en usko että joku ajattelisi miehesi olevan yh-isä joka etsii uutta kumppania vauvauinnista.

Jos mä olisin sinkku ja näkisin vauvauinnissa miehen josta en tiedä onko hän vapaa vai varattu (ei sormusta, nekä ole naista nähnyt) ja mies olisi vetävä niin totta hitossa mä vähän flirttailisin, tekisin tuttavuutta ja kutsuisin kahvillekin.

Ihan samalla tapaa olen jopa oikeassa elämässä toiminut. Tuolloin kyseessä ei ollut tosin vauvauinti vaan muu paikka. Pakit tuli, sillä miehellä olikin naisystävä. Mutta sitä sattuu. Nykyään kun tavataan niin moikataan ja hymyillään :)

Lapseni harrastaa tanssia ja ennen lapseni tanssiryhmää on taapero+vanhempi jumppa ja siellä erään lapsen isä käy jumpassa,
kyllä se on aika tyrkyttämistä muutamilla naisilla vaikka näkee toisen sormessa sormuksen,
kuvitellaan heti vaikka mitä jos isä+lapsi on näissä mukana.
Itse tunnen kyseisen perheen ;) Terkkuja jos joku tunnisti :)

Lapseni harrastaa tanssia ja ennen lapseni tanssiryhmää on taapero+vanhempi jumppa ja siellä erään lapsen isä käy jumpassa,
kyllä se on aika tyrkyttämistä muutamilla naisilla vaikka näkee toisen sormessa sormuksen,
kuvitellaan heti vaikka mitä jos isä+lapsi on näissä mukana.
Itse tunnen kyseisen perheen ;) Terkkuja jos joku tunnisti :)

mä en ole kyllä ikinä törmännyt tuollaseen ilmiöön. mutta kai se on sitten vaan uskottava...
yleensä noissa harradtuksissa ne isät on aika itsekseen lapsensa kera tai sitten ovat huumorimiehiä,jotka heittävät ilosta läppää siellä vähän kaikkien kanssa. mut sit se äiti ,joka jutskaa sille isälle takas tuomitaan tyrkyksi :O

[QUOTE="vieras";23253214]näinpä juuri.....
on nyt tainnut vähän stoori muuttua ;)[/QUOTE]

Ei ole mun miehen tapaista, sori. Satuin näkemään sen naisen lähettämän meilin myös, joten pakko uskoa.

Sama se on toisin päin. Jos nainen käy harrasteessa jossa 99% on miehiä niin kyllä niitä tyrkylle aina tulee. Eronneita, karanneita, vapaita... Liittynee vaan tähän meitien sukupuolten väliseen kemiaan ja kai siinä joku on että kun edustat selvää vähemmistöä niin olet ns. "houkuttelevampi", huomiostasi kilpailaan.

Näin itsellä ainakin kun olen täysin miehisellä alalla. Uudessa työpaikassa aina ensin on tää vonkauskierros joka loppuu hiljalleen kun tajuavat että vastakaikua ei tule. Onnellisesti kun naimisissa olen. Ja mä en mikään prinsessa ole, en toki "rekkalepakkokaan", ihan perushuttua.

mä en ole kyllä ikinä törmännyt tuollaseen ilmiöön. mutta kai se on sitten vaan uskottava...
yleensä noissa harradtuksissa ne isät on aika itsekseen lapsensa kera tai sitten ovat huumorimiehiä,jotka heittävät ilosta läppää siellä vähän kaikkien kanssa. mut sit se äiti ,joka jutskaa sille isälle takas tuomitaan tyrkyksi :O

No voin omin silmin nähneenä sanoa että jos isä juttelee normaalisti ja on oman lapsen kanssa ja joku nais ihminen hakeuutuu aina hänen vierelleen hänen seuraan ja monta kertaa tuon jumpan jälkeen ehdotellut tapaamista lähi kahvioo ja kerran jopa antoi käyntikorttinsakin niin minusta se on jo tyrkkyä :O
Etenkin kun mies ei ottanut korttia niin kyseinen naine suuttui, kuinka olla myös tämä kyseinen nainen oli kuin olikin yh äiti ;) Kai ne sitten on niin epätoivoisia että koitetaan heti vaan käydä kimppuun jos joku hiukan juttelee ystävällisesti.
Ymmärrän normaalin jutustelun mutta mutta mutta, eikö tuo mene jo liian pitkälle.

No voin omin silmin nähneenä sanoa että jos isä juttelee normaalisti ja on oman lapsen kanssa ja joku nais ihminen hakeuutuu aina hänen vierelleen hänen seuraan ja monta kertaa tuon jumpan jälkeen ehdotellut tapaamista lähi kahvioo ja kerran jopa antoi käyntikorttinsakin niin minusta se on jo tyrkkyä :O
Etenkin kun mies ei ottanut korttia niin kyseinen naine suuttui, kuinka olla myös tämä kyseinen nainen oli kuin olikin yh äiti ;) Kai ne sitten on niin epätoivoisia että koitetaan heti vaan käydä kimppuun jos joku hiukan juttelee ystävällisesti.
Ymmärrän normaalin jutustelun mutta mutta mutta, eikö tuo mene jo liian pitkälle.

Edelleenkin yhtälailla löytyy miehiä jotka tekee itsensä vähintäänkin yhtä tykö kuin kuvaamasi nainen. Ehkei se ole ihan ok, mutta toisaalta, yrittäähän aina saa jollei nyt sitten ala ihan terrorisoida teitä (soittelee kotiin, tulee käymään...) Ei miehesi toisen perään lähde vaan siksi että se tyrkyttää itseään. Kyllä taustalla on silloin jotain muutakin.

Toiset on rohkeampi kuin toiset tuomaan itseään nähdyksi; mitäs sit? Se on elämää.

mua taas huvittaa oletus, että vauva-uinnissa oleva olisi sinkku...eikä yleensä pienen lapsen kanssa kaupassa/uinnissa yms. paikoissa oleva ole oletettavasti varattu? itse ainakin kun näen pieniä lapsia iseineen oletan automaattisesti, että vaimo löytyy kotoa. onko siis nykyään niin yleistä erota heti lapsen syntymän jälkeen, kun kuvitellaan toisen olevan sinkku liikkuessaan yksin lapsen kanssa, varsinkin iseistä.

Mun mies oli kummilapsensa kanssa muumimaassa, lapsi silloin 2,5 vuotias. Kertoi vaan että ihan kätevä magneetti tuo laps, sen verran paljon naisia oli tullut jutulle =) Itsellämme ei tuolloin vielä ollut omaa lasta edes. Kihloissa tosin oltiin joten sormus kai jonkusen olis voinnut karkottaa ;)

Kai se lapsen kanssa kahden oleva mies saa jonkinmoisia hellyyspisteitä. Kertoohan se jotain, koska todellakaan kaikki miehet ei lähde tollasiin vauva/lapsikeskeisiin paikkoihin, missä pääsääntöisesti on vaan äitejä. Vallankaan kahden sen lapsen kanssa. On varmasti iso plussa monen naisen mielessä, vallankin jos kotoa löytyy rantautunut valas jota lapset ei sen suuremmin hetkauta (omat harrasteet tärkeämpiä)

[QUOTE="hööö";23253415]mua taas huvittaa oletus, että vauva-uinnissa oleva olisi sinkku...eikä yleensä pienen lapsen kanssa kaupassa/uinnissa yms. paikoissa oleva ole oletettavasti varattu? itse ainakin kun näen pieniä lapsia iseineen oletan automaattisesti, että vaimo löytyy kotoa. onko siis nykyään niin yleistä erota heti lapsen syntymän jälkeen, kun kuvitellaan toisen olevan sinkku liikkuessaan yksin lapsen kanssa, varsinkin iseistä.[/QUOTE]

Peesi.