Ystävällismielinen ketju lapsesi tämänpäiväisestä vaatetuksesta

"vieras"
Kuulostaa kivalle kun voi pukea oikeasti vanhoja vaatteita, meillä ei sellaisia lapsille asti ole valitettavasti säästynyt. :) Itse olen kuitenkin yrittänyt laittaa omien lapsien parhaimpia vaatteita talteen, jos ne sitten säästyisi seuraavalle sukupolvelle. Valitettavasti en yhtään tunne småfolkin mallistoa.. :confused: Mutta muistaakseni ne on sellaisia värikkäitä vaatteita. :)
mä rakastan yli kaiken oikeasti vanhoja vaatteita! mun äiti on säästäny tosi vähän, mutta teetätin mm yhdet mekot mun vanhasta pussilakanasta :D

Esikko on raidallinen, raitapaita, raita pökät, ja raidalliset sukatkii.
Keskimmäisellä vaaleepunaset sukkikset ja collegehousut, vaaleenpunainen paita ja pinkki hello kitty trikoinen takki.
Pienellä salama kalsarit ja sukat. Välillä peitto ympärillä. Kuumeessa rassu.

[QUOTE="vieras";23236803]mä rakastan yli kaiken oikeasti vanhoja vaatteita! mun äiti on säästäny tosi vähän, mutta teetätin mm yhdet mekot mun vanhasta pussilakanasta :D[/QUOTE]

Kuulostaa tosi ihanalta. :) Mäkin olen yksiä mun äitini vanhoja verhoja kattellut sillä silmällä. :D

"vieras"
pyjamat päällä nuo on molemmat tyttö 3v ja poika 1v. myöhemmin lähdetään ristiäisiin ja tyttö saa pukea päälleen vaaleanpunaisen mekon ja sukkahousut ja poika valkoiset pellavahousut ja sinisen kauluspaidan.
kuopus menee vielä päiväunille ennen ku lähdetään, siksi ei ole vielä puettu.
henkkamaukkaa taitaa olla kaikki nuo vaatteet jotka lapset ristiäisiin pukee

Kuulostaa tosi ihanalta. :) Mäkin olen yksiä mun äitini vanhoja verhoja kattellut sillä silmällä. :D
Älä sitten vaan julkase kuvia täällä, jos teet verhoista mekot. Mulla on vielä hyvässä muistissa se ryöpytys jonka omista tekeleistäni sain. Paras oli se kommentti jossa ilmaistiin että mekkoni sopivat vain perunapellolle, vai olikohan se niin, ettei edes sinne :D :D

"vieras"
Tyttö on yökylässä joten en tiiä, mut kuvittelisin et farkut, toppi ja huppari (10v:n uniformu)
Pojalla on jotkut gollarihousut (pussihousuiksi hän niitä sanoo) ja bionicle paita, toppahousut, -takki , pipo ja hanskat, jalassa viikkarit

3kk vauvalla on Lindexin body, nukkuu peiton sisällä nyt. 2 veellä on Lindexin paita, Businon sukkikset ja H&M pikkarit. 8 veellä taitaa olla Nicolas t-paita ja Ciraf shortsit. 10 veellä on H&M toppi ja caprit.

"vieras"
Älä sitten vaan julkase kuvia täällä, jos teet verhoista mekot. Mulla on vielä hyvässä muistissa se ryöpytys jonka omista tekeleistäni sain. Paras oli se kommentti jossa ilmaistiin että mekkoni sopivat vain perunapellolle, vai olikohan se niin, ettei edes sinne :D :D
:D joo, muistan... voi elämä... ja mä en osaa ilmaista itseäni :O mutta juu, nuo lakanamekot on niiiiiiiin ihanat :heart: pesky: voin vaan kuvitella, "äiti, sul on aika kivat verhot ikkunas... ei irtois, tyttöjen mekkoihin??" :D

Meidän tytöt sai Prismasta perjantaina uudet mekot... Esikoinen varsinkin ihan superihanan, sellaisen vähän farkkukankaan näköisen mekon, oliko se merkki nyt Zarakua vai mitä, ei varmaan kukaan tunne. :D Ihana, röyhelöinen ja punaisin somistein. :heart: Tuskin maltan odottaa, että lapsi pääsee päiväkotiin ja laitetaan se päälle. Sen kanssa Seppälästä hommatut farkkulegginssit. :) Pitäis vaan löytää kirkkaanpunainen, kuvaton, kuositon tavallinen pitkähihainen paita kun tuo mekko on hihaton. :confused:

"vieras"
Meidän tytöt sai Prismasta perjantaina uudet mekot... Esikoinen varsinkin ihan superihanan, sellaisen vähän farkkukankaan näköisen mekon, oliko se merkki nyt Zarakua vai mitä, ei varmaan kukaan tunne. :D Ihana, röyhelöinen ja punaisin somistein. :heart: Tuskin maltan odottaa, että lapsi pääsee päiväkotiin ja laitetaan se päälle. Sen kanssa Seppälästä hommatut farkkulegginssit. :) Pitäis vaan löytää kirkkaanpunainen, kuvaton, kuositon tavallinen pitkähihainen paita kun tuo mekko on hihaton. :confused:
zalekua? tunnen....

poipppo
Tytöllä tiukat, liilat pillifarkut. Kirkkaan pinkki paita, jossa on jotain tekstiä.
Keskimmäisellä h&m tummat farkut, sini, lila, musta raidallinen t-paita ja Etniesin uudet mustat skeittikengät jalassa. Nuorimmalla vihreä Salama McQueen paita H&M:ltä, farkut, joissa on polvi rikki, sekä Vanin skeittikengät.

vaippa, violetti trikoopaita jossa mikrofonin kuva ja teksti "rising star" sekä miun leopardikuvioinen hiuspantani . ulos kun jossain vaiheessa siirrytään saa päälleen tummansiniset sukkahousut, tähtikuvioisen fleecetakin, valko-pinkit rukkaset, tummanvioletin kypärämyssyn jossa vaaleamman violetteja sydämmiä, pinkin toppahaalarin jonka merkistä en ole varma ( luhta näkyy niskassa lukevan, mummin alelöytö) & violetit vedenpitävät ( miten kirjoitetaan gore tex?? :D) talvinilkkurit, myös mummin alelöytö

Meen ipanalla ei oo muuta kun vaippa.
Herättiin hetki sitten, ja pikkusella oli tullut (taas) pissat läpi, ja otin yökkärit pois, putsasin pojan ja vaihdoin vaipan. En laittanut vaatteita, täällä on aika lämmin, ja on yleensä kotona pelkällä vaipalla. Välillä sillä voi joku body olla päällä, tosi harvon muuta. Paitsi jos meille tulee joku.
Tänään taidetaan lähtee käymään mummulassa, h&m-farkut, Prismasta tällä viikolla ostettu harmaa paita, mistä saa hihat käärittyä napeilla kyynärpäitten kohdalle, ja ulkovaatteiksi h&m toppahaalari, tollanen oliivinvihreä-valkoruutunen, kavat tai vikingin goret jalkaan, käteen lennen kintaat, päähän kypäräpipo ja villanen liskopipo.

"mä"
Meidän pojalla taitaa olla päällään lyhythihainen, jonka sai joululahjaksi tämän palstan joulu-ketjun kautta ja josta heti tuli lempparivaate (puna-siniraitainen) :) Jalassa taisi olla siniset verkkarit.

[QUOTE="Neith";23236690]pojalla on kalsarit ja pyjaman paita :D
aloitetaan kohta leipominen ja turha kait se on vaatetta vaihtaa kun pyykkiin ne vaatteet leipomisen jälkeen menee kuitenkin :D[/QUOTE]

Meillä oli tunti sitten vielä sama vaatetus, kun pullaa väännettiin lasten kanssa!
Nyt lapset on hakeneet vaatetta päälle: tytöllä näyttää olevan puna/vaal.pun. -raidallinen t-paita & mustat legginsit. Poika on valinnut päälleen hihattoman motocross-paidan & alushousut.

Kai mun pitää alkaa kohta jotain noihin lisäillä, ku lähdetään hiihtokisoihin :cool:

Ei sil oo mitään. Jos pukee ni minuutti ja kaik lentäneet päältä. Saa olla tässä oman väen kesken nakkena mut vieraiden aikana puettava päälleen. Ja tietty ulos mennessä. Valittaa kuumaa jos sisävaatteissa.

"vieras"
Lindexin violettiraidallinen paita ja H&M:n velourhousut, jotka kylläkin kokoa liian pienet, mut kun tyttö tykkää niistä niin hirveesti niin en oo raaskinu laittaa vielä pois.

Yhteistyössä