K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanokaa jos olen väärässä,mut minun mielestä sovitellun päivärahan maksaa liitto,eikä sitä tarjoilla ja ehdotella,vaan sitä pitää hakea.Eli sinäkin lähetä liittoosi päivärahahakemus palkkalaskelman kera,noilla tuloilla sulle kyllä maksetaan soviteltua päivärahaa.Alkuperäinen kirjoittaja SIIS MIKÄ?;23235902:No vissiin aika matala, koska mulle ei ole sitä tarjottu.
Mä siis saan käteen huonoimmillani 50o euroa`.
En ole edes kuullut moisesta.- tuota ei edes silloin ehdotettu, kun ytitettiin asumistukea saada..
Sanokaa jos olen väärässä,mut minun mielestä sovitellun päivärahan maksaa liitto,eikä sitä tarjoilla ja ehdotella,vaan sitä pitää hakea.Eli sinäkin lähetä liittoosi päivärahahakemus palkkalaskelman kera,noilla tuloilla sulle kyllä maksetaan soviteltua päivärahaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SIIS MIKÄ?;23235902:No vissiin aika matala, koska mulle ei ole sitä tarjottu.
Mä siis saan käteen huonoimmillani 50o euroa`.
En ole edes kuullut moisesta.- tuota ei edes silloin ehdotettu, kun ytitettiin asumistukea saada..
niin brutto vai netto?!
Saan soviteltua peruspäivärahaa ja kaava on yksinkertainen: Jokainen tienattu euro vähentää peruspäivärahaa 50 snt. Joskus on ollut kuukausi ettei ole lainkaan töitä ja silloin saan sen n.600 e.Jos tienaan jossain kuussa sen 1200 niin en saa mitään
Oisko työmarkkinatuessa eri raja tai tapa?