JEE, saan soviteltua päivärahaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei kannattaisi tosiaan luottaa keskustelupalstoihin :D Etsin aiemmin tietoa ja selvästi sanottiin että kun on opiskelupaikka, ei voi saada soviteltua päivärahaa mutta tulenkin saamaan. Pari sataa euroa kuussa ylimääräistä rahaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kerro tarkemmin? :)

Hmm..mitä tahdot tietää?

No siis vaan kiinnostaa, että miten/missä opiskelet ja saatko siis opintotukea vai? Ihan yleisestä mielenkiinnosta kyselen :)
Itse opiskelen ansiosidonnaisella.

Mulla on opiskelupaikka ammattikorkeassa mutten aloittanut ollenkaan vaan ilmoittauduin poissaolevaksi ja kuvittelin koko ajan etten saa Kelasta mitään.

Kerro tarkemmin? :)

Hmm..mitä tahdot tietää?

No siis vaan kiinnostaa, että miten/missä opiskelet ja saatko siis opintotukea vai? Ihan yleisestä mielenkiinnosta kyselen :)
Itse opiskelen ansiosidonnaisella.

Mulla on opiskelupaikka ammattikorkeassa mutten aloittanut ollenkaan vaan ilmoittauduin poissaolevaksi ja kuvittelin koko ajan etten saa Kelasta mitään.
Ahaa, no mut hieno homma :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Hei, miten ansiosidonnaisella voi opiskella?

ja saako siis soviteltua ton opintotuen lisäksi ?

Eli: mulla oli yliopisto-opinnot kesken, kun mut irtisanottiin työpaikastani ja tämän vuoden alusta tuli voimaan laki, joka mahdollistaa opintojen loppuun tekemisen ansiosidonnaisella päivärahalla :)

-> kaikkia lainkiemuroita en tiedä eli jos asia tuntuu ajankohtaiselta, kannattaa kysellä työkkäristä :)

Yhteistyössä