Aivan mielettömän hieno vaaliohjelma perussuomalaisilla. Kaikki äänestämään persuja:)

• Viestiketjun aloittaja persut<3
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
WOW!
En edes tiedä miten tän sanoisin, mutta SUOMEN PERUSTUSLAKI ei muutu samana ilta, kun PERSUT ehkä juhlii voittoaan...
WAKE UP ei Suomi muutu päivässä eikä edes vaalikaudessa... mutta 60v jälkeen .....
Nimenomaan Suomen perustuslaki ei muutu silloin kun Soinista tulee pääministeri. Nythän perustuslakiin ollaan ujuttamassa todella epämääräisiä juttuja ja vain persut voivat estää vääryyden.

"jaujau"
[QUOTE="vieras";23229377]Persujen äänestäjät ovat tutkitusti seuraavaksi varakkainta porukkaa heti kokoomuslaisten jälkeen.=)[/QUOTE]

[QUOTE="jaujau";23229377]Laita ihmeessä linkki väitteesi todisteeksi. [/QUOTE]

Vai oliko tää yhtä tosi ja kurantti heitto kuin että persujen äänestäjät ovat tyhmintä ja kouluttamattominta porukkaa, ennen ketään muuta? Tän palstan perusteella ainakin näin päättelisin. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229435]Turkki-kommentit ovat varmasti jonkun idiootin provokaatiota. Yrittää sillä tavalla, onnistumatta, mustamaalata persuja.

Sun kannattaisi hankkia lisää koulutusta oikeinkirjoituksen suhteen...[/QUOTE]

puhekieli ei ole sama kuin kirjoituskieli iha vaan tiedoks. enkä koe tarvetta mitään kirjakieltä alkaa kirjottamaan palstalla.

perustelut ei myöskää pure, koska kaikki on vaan samaa "mustamaalaamista". oikeita perusteluja odotellessa..

"vieras"
[QUOTE="jaujau";23229452]Vai oliko tää yhtä tosi ja kurantti heitto kuin että persujen äänestäjät ovat tyhmintä ja kouluttamattominta porukkaa, ennen ketään muuta? Tän palstan perusteella ainakin näin päättelisin. :)[/QUOTE]

Minäkin päättelisin tämän palstan perusteella persujen olevan sieltä fiksummasta päästä.

!!!!!
[QUOTE="vieras";23229460]Maanpetturithan eduskunnassa ovat tekemässä Suomesta EU:n osavaltiota. Loputkin itsenäisyydestämme haihtuu ilmaan.[/QUOTE]

Ja vain perussuomalaisilla on halu ja kyky estää tämä, joten pelkästään tällä perusteella kannattaa äänestää persuja!!

"jaujau"
[QUOTE="vieras";23229459]Minäkin päättelisin tämän palstan perusteella persujen olevan sieltä fiksummasta päästä.[/QUOTE]

Niin, meillä lienee aika erilainen käsitys fiksuudesta. Mulle se, että joku just ja just kirjoitustaitoinen intomieli spämmää puolueen vaaliteesejä ja muita "totuuksia" nettipalstalle, osaamatta niitä kuitenkaan sen enempää perustella tai todistaa, ei ole osoitus suurista älynlahjoista. Edelleen; missä on se tutkimus, jonka mukaan persuäänestäjät olisi toiseksi varakkainta omistavaa luokkaa? :LOL: :LOL:

"vieras"
Tälläkin palstalla perussuomalaisia äänestävät ihmiset perustelevat asioita, esittävät kysymyksiä, nostavat asioita esille, keskustelevat, ottavat vastaan kritiikkiä jne. Muitten puolueitten äänestäjät taas eivät perustele asioitaan milläänlailla, vaan tyytyvät ivaamaan ja haukkumaan perussuomalaisia.

Ovat vielä olevinaan niin "suvaitsevaisia"

"jaujau"
[QUOTE="vieras";23229488]Tälläkin palstalla perussuomalaisia äänestävät ihmiset perustelevat asioita, esittävät kysymyksiä, nostavat asioita esille, keskustelevat, ottavat vastaan kritiikkiä jne. Muitten puolueitten äänestäjät taas eivät perustele asioitaan milläänlailla, vaan tyytyvät ivaamaan ja haukkumaan perussuomalaisia.

Ovat vielä olevinaan niin "suvaitsevaisia"[/QUOTE]

Sarkasmi on hieno laji!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229488]Tälläkin palstalla perussuomalaisia äänestävät ihmiset perustelevat asioita, esittävät kysymyksiä, nostavat asioita esille, keskustelevat, ottavat vastaan kritiikkiä jne. Muitten puolueitten äänestäjät taas eivät perustele asioitaan milläänlailla, vaan tyytyvät ivaamaan ja haukkumaan perussuomalaisia.

Mutta vastauksia teillä ei ole.

"tööt"

Muita puolueita ei ole täällä tuputettukaan uskonnollisella paatoksella

äänekäs
[QUOTE="vieras";23229359]Kyseinen "vaalikone" on erään toisen puolueen jäsenen tekemä surkea propaganda-yritys, jolla yritetään mustamaalata soinia.

Kaikki väitteet eivät ole totta.

Kai tiedät myös että Timo Soini ja perussuomalainen ei tarkoita samaa asiaa. ?![/QUOTE]

Ei muuten ole millään muotoa surkea propagandayritys, vaan todellinen silmienavaaja. Nämä Soinin mielipiteet ovat tulleet esiin monissa eri yhteyksissä.

Toki tähän "vaalikoneeseen" on kerätty Soinin mielipiteitä jyrkimmästä päästä, mutta ei se silti tarkoita, etteivätkö ne kertoisi hänen ajatus- ja arvomaailmastaan riittävästi, jotta voisi arvioida, haluaako todella hänen kaltaisensa ihmisen Suomea johtamaan.

Kerro nyt edes yksi väite, joka ei ole totta. Tätä sinulta on tässäkin ketjussa jo moneen kertaan pyydetty. :attn:

Timo Soini ja perussuomalainen ovat mitä suurimmassa määrin sama asia, sillä Soini on siinä asemassa puolueessa, että kukaan ei hänen ylitseen jyrää. Soini itse sanoi tänään tv:n Pressiklubissa, että puolueen puheenjohtajana hänen ajatuksensa ovat yhtä kuin puolueohjelman ajatukset, eli siinä meni sekin pointtisi... :rolleyes:

"totuuden torvi"
Mulle tämä koko vaalilupausten ketju vilisee korvien ohi -liplapliplap... samanlaista mitäänsanomatonta kaunistelua kuin muillakin puolueilla. Oikeasti perussuomalaisten Suomi olisi varmaan oikeasti maanpäällinen helvetti. Suomen punaniskajuntit ei vaan sitä tyhmyyksissään tajua.

"vieras"
Timo Soini: Naispappeus ajoi minut katolilaiseksi
Katolilainen Soini sanoo hyväksyvänsä avioliitoksi vain miehen ja naisen liiton.
Katolilainen Soini sanoo hyväksyvänsä avioliitoksi vain miehen ja naisen liiton.
HS
Julkaistu: 24.09.2009 19:02
Kommentteja ()

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini sanoo naispappeuden hyväksymisen luterilaisessa kirkossa 1980-luvulla sysänneen häntä roomalaiskatoliseksi.

- Jos olet ortodoksi tai katolilainen, saat vapaasti olla naispappeuden vastustaja, mutta luterilaisena et saa olla. Se on mielestäni erikoista, Timo Soini tilittää luterilaisen Uusi Tie -lehden haastattelussa.

Katolilainen Soini sanoo hyväksyvänsä avioliitoksi vain miehen ja naisen liiton. Hän vastustaa avoliittoa ja hänen mukaansa "seksuaalisuus kuuluu vain miehelle ja vaimolle, koska se vain on niin".

- Mielestäni homoseksuaalit eivät voi mennä naimisiin eivätkä adoptoida lapsia, enkä hyväksy hedelmällisyyshoitoja kuin aviopareille. ...Jos luterilaisena vetelisi samat jutut, pidettäisiin aivan mahdottomana tyyppinä.

- Enkä välitä yhtään, jos minua sanotaan taantumukselliseksi, hän huomauttaa.

Soini kertoo myös suhteen aborttiin sysänneen häntä katolilaiseksi.

Hänen ollessaan 14-vuotias sai rinnakkaisluokan tyttö lapsen. Se teki vaikutuksen.

Soini sanoo ihmiselämää alusta asti pyhäksi ja ihmetelleensä luterilaisen kirkon kantaa, "etteihän abortti kiva ole, mutta kun elämä ja elämäntilanteet voivat olla hankalia".

Soini sanoo, ettei voi sietää nössöilyä uskonasioissa. Myös paavin antikommunismi ihastutti aikanaan hengellistä kotiaan etsinyttä nuorta miestä.

- Paavi opetti, ettei marxismiin ja ateismiin pidä sopeutua. Ajattelin, että tämähän on mainio kaveri.

Perussuomalaisten puheenjohtaja sanoo seksin säästämisen avioliittoon varjelevan monelta mustasukkaisuudelta, kateudelta ja katkeruudelta. Hän kehottaa myös tahoillaan naimisissa olevia leikkimästä tulella.

Timo Soini sanoo Uusi Tie -lehden haastattelussa uskovansa niin kuin kirkko uskoo. Hän sanoo katolisen kirkon katsoneen maailmanaikaan mukautumatta "syntiä suoraan silmiin" 2000 vuotta ja kristinuskon olevan erilainen kuin muut uskonnot.

Soini sanoo itseään välillä hyvinkin rankaksi persoonaksi ja olevansa "joskus kohtuuton, mutta kuitenkin armon alainen".

- En ole väistävä kristitty. En pysty aina kääntämään toista poskea. Vedän välillä täysillä takaisin, hän toteaa.

IS

"vierailija"
Mun mielestä PerSuilla on arvot kohdallaan :) Toki jokaisesta puolueesta löytyy hyviä sekä huonoja puolia.
En kyllä tietä ketään, joka KAIKESTA samaa mieltä JONKIN puolueen kanssa.?
Aina löytyy erimielisyyksiä.
Minun ja Soinin erimielisyydet ovat kutakuinkin abortti ja homoliitot. Homoliitot pitäisi sallia ihan niinkuin heteroliitot, sekä aborttin lainsäädäntö pidettävä ennallaan.
Itse ihailen Soinia, rehellinen, ei kiertele eikä kaartele sanomisissaa, ei koskaan ole joutunut selittelemään sanomisiaan, aina sanojensa takana! Kun taas nää monet muut, puhuu mitä sylki suuhun tuo, ja peruu lupauksiaan yms... plaa plaa plaa..

"tööt"
[QUOTE="vierailija";23229577]Mun mielestä PerSuilla on arvot kohdallaan :) Toki jokaisesta puolueesta löytyy hyviä sekä huonoja puolia.
En kyllä tietä ketään, joka KAIKESTA samaa mieltä JONKIN puolueen kanssa.?
Aina löytyy erimielisyyksiä.
Minun ja Soinin erimielisyydet ovat kutakuinkin abortti ja homoliitot. Homoliitot pitäisi sallia ihan niinkuin heteroliitot, sekä aborttin lainsäädäntö pidettävä ennallaan.
Itse ihailen Soinia, rehellinen, ei kiertele eikä kaartele sanomisissaa, ei koskaan ole joutunut selittelemään sanomisiaan, aina sanojensa takana! Kun taas nää monet muut, puhuu mitä sylki suuhun tuo, ja peruu lupauksiaan yms... plaa plaa plaa..[/QUOTE]

Jospa nyt katsotaan ne vaalit ja pari vuotta siitä eteen päin ja puhutaan sitten lupausten perumisista ja minkä sylki suuhun tuo -puhumisista...

onyö
äiti 44 v vauhdissa jälleen, persupersupersupersupeeeeeeeeeeersuuuuuuu.
Mitä tohon "vaaliohjelmaan" tulee, niin mua alko jotenkin säälittää persut kun luin sen. Huomaa ettei ole paljon aivoja käytetty tuossakaan listassa. "ruotsinkielisiä tv-ohjelmia vähennettävä".. tunnen suurta myötähäpeää. Onko nuo tosissaan.:ashamed:

[QUOTE="mie kans";23228759]JA PAH! miten persut voi määritellä suurituloiseksi 5000€ tienaavan talouden??? Eihän sillä edes elä, tekee tasan 2500€ per puoliso kuukausessa - verot josta käteen jää vaivaiset 1800€, eli yhteensä 3600€/kk, siitä pois vuokra/asuntolainan lyhennys 900€-1200€, pakollinen syrjäkylien asutuksessa eli auto josta kulut 500€, ruoka 800€, muut pakolliset menot asuin ja muine kuluineen 1000€.... siinä se sitten olikin... missä harrastuksen, matkat, vapaa-aika, ei missään, eli lapsilisää ei saa ottaa keneltäkään pois!!![/QUOTE]

:O 3600 euron nettotuloilla ei meillä olisi hätäpäivää. Kuulostaa aika ylimitoitetuilta nuo kulusi. Ruokalasku 800 €/kk. En tiedä minkä kokoinen perhe, mutta useampilapsisessakin tuossa on aika paljon ylimääräistä mukana, vähemmälläkin pärjää jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja onyö;23229629:
äiti 44 v vauhdissa jälleen, persupersupersupersupeeeeeeeeeeersuuuuuuu.
Mitä tohon "vaaliohjelmaan" tulee, niin mua alko jotenkin säälittää persut kun luin sen. Huomaa ettei ole paljon aivoja käytetty tuossakaan listassa. "ruotsinkielisiä tv-ohjelmia vähennettävä".. tunnen suurta myötähäpeää. Onko nuo tosissaan.:ashamed:
Onko sinusta oikein, että 5 % kielivähemmistön ohjelmiin käytetään verovaroja huomattavasti enemmän. Olikohan se nyt niin, että 29 % YLE:n varoista menee ruotsinkielisen FST:n ohjelmiin ja tuottamiseen. Onko tämä oikein? Minun mielestäni ei ole.
Jos sinulla olisi kaksi samanikäistä lasta niin jaat heille kakkupalan varmaan niin, että kumpikin saa puolet siitä. Vai jaatko niin, että toinen saa 20 % ja toinen 80 %?

Tässä on kyse samasta asiasta. Suomenruotsalaisia paapotaan ja heille annetaan väkilukuun suhteutettuna suurempi osuus myös Yleisradion ohjelmatarjonnasta.

Pidin tuosta vaaliohjelmasta. Ehdottomasti paras puolue Suomessa tällä hetkellä.

Minun Suomeni on Perussuomalainen. =)

"tööt"
Onko sinusta oikein, että 5 % kielivähemmistön ohjelmiin käytetään verovaroja huomattavasti enemmän. Olikohan se nyt niin, että 29 % YLE:n varoista menee ruotsinkielisen FST:n ohjelmiin ja tuottamiseen. Onko tämä oikein? Minun mielestäni ei ole.
Jos sinulla olisi kaksi samanikäistä lasta niin jaat heille kakkupalan varmaan niin, että kumpikin saa puolet siitä. Vai jaatko niin, että toinen saa 20 % ja toinen 80 %?

Tässä on kyse samasta asiasta. Suomenruotsalaisia paapotaan ja heille annetaan väkilukuun suhteutettuna suurempi osuus myös Yleisradion ohjelmatarjonnasta.

Pidin tuosta vaaliohjelmasta. Ehdottomasti paras puolue Suomessa tällä hetkellä.

Minun Suomeni on Perussuomalainen. =)
Paljonkos sitä rahaa säästyykään, jos tämä paapominen loppuu? Ei tainnut ihan pääteemoja olla.

Yhteistyössä