Aivan mielettömän hieno vaaliohjelma perussuomalaisilla. Kaikki äänestämään persuja:)

• Viestiketjun aloittaja persut<3
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tööt";23229299]Jos väri ei ole sama kuin persulla, niin sillä työnteolla ei ole persulle merkitystä vaan mamu on saatava keinolla millä hyvänsä pois pilaamasta arjalaista värikarttaamme.[/QUOTE]

Sun käsitys PerSuista on vissiin virheellinen.

Ei ne ole maahanmuuttoa vastaan, vaan paremman maahanmuuton puolesta, kuten minäkin. Moni mun MAMUtuttukin on PerSuja äänestämässä. Minä vielä mietin - täytyy katsoa löytyykö yhtään ainoaa puoluetta ja ehdokasta jonka kanssa olisin ihan kaikesta samaa mieltä, vai pitääkö hyväksyä tietyt erimielisyydet jos suurista ja tärkeistä asioista ollaan kuitenkin samaa mieltä.

peesaan sua
[QUOTE="tööt";23229299]Jos väri ei ole sama kuin persulla, niin sillä työnteolla ei ole persulle merkitystä vaan mamu on saatava keinolla millä hyvänsä pois pilaamasta arjalaista värikarttaamme.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä kanssasi!:attn:

[QUOTE="vieras";23229316]Jossain vaiheessa musu-ukkos haluaa muuttaa takaisin Turkkiin, mä olen varma siitä...[/QUOTE]

Mitä siitä sitten? :D Jo huomennahan hän varmasti lähtisi, jos se olisi kaikinpuolin mahdollista. Minäkin lähtisin, jos se olisi mahdollista.

linkki
Alkuperäinen kirjoittaja Näin naapurissa;23229307:
Vi gillar olika -lehdessä tarjolla mukavia katseluhetkiä.

"Minua ovat leijonat ajaneet takaa, mutta se ei ollut mitään tähän verrattuna".

Näin tuumi miljonääri / hotellinomistaja Salka Börjeson Eynon, joka tähdittää tänään telkkarissa näytettävää "Salainen miljonääri" -jaksoa. Sarjassa rikkaat ruotsalaiset hylkäävät tylsän arkiruutiininsa ja muuttavat toviksi asumaan mm monimuotoisuudella siunatuille seuduille.

Salkan majapaikaksi valikoitui Rosengård.

Jo paikalle saapuminen oli oma ohjelmanumeronsa, kun nuorukaiset olivat heitä vastassa. Tilanne muuttuu uhkaavaksi, kun Salkan ja kuvausryhmä saavat kuulla, että heillä ei ole mitään asiaa alueelle, jossa pätevät nuorukaisten omat lait. Tiesipä yksi murtaen ruotsia puhunut kertoa, että "vi är inte i Sverige här" - "me ei nyt olla Ruotsissa".

Kotoutuminenkaan uuteen ympäristöön ei Salkalta tahtonut sujua, sillä nuorukaiset jatkoivat kiusaamistaan. Lopulta kuvausryhmä taipui viimeisenä päivänä siirtämään Salkan hotelliin asumaan.

"Turvallisuusarvioita tehtiin jatkuvasti. Lopulta tilanne muuttui niin uhkaavaksi, että Salka päätettiin siirtää muualle", kertoo TV5:n tiedotuspäällikkö Dan Panas.

Tällöin nuorukaiset yrittivät vielä väkisin tunkeutua ryhmän autoon ja kun tämä ei onnistunut, niin he alkoivat rusikoida kulkupeliä.

Asiasta ollaan tekemässä rikosilmoitusta.

Aftonbladet
Linkki vielä, jos vaikka joltain punavherhörhöltä taipuis ruotsi.

”Bli jagad av lejon var ingenting mot det där” | TV | Nöjesbladet | Aftonbladet

"poignant"
Olet 100% asioista erimieltä Soinin kanssa

Kuten arvelinkin, vaikka itsekkin haluan muutosta eduskuntaan ja politiikkaan, silti en ole valmis perussuomalaisi äänestämään.

"Waimoke"
Mun mielestä työssä käyvistä mamuista ei oo mitään haittaa. :) Itselläni vietnamilainen mies, 2 työtä tekevä rehellinen veronmaksaja. Mutta siitä olen saama mieltä PerSujen kanssa, että vakavista rikoksista mamuille ja musuille kengän kuva perseeseen, suomeen tullaan tekemään töitä, eikä rikoksia. :)

"vieras"
[QUOTE="poignant";23229345]Olet 100% asioista erimieltä Soinin kanssa

Kuten arvelinkin, vaikka itsekkin haluan muutosta eduskuntaan ja politiikkaan, silti en ole valmis perussuomalaisi äänestämään.[/QUOTE]

Kyseinen "vaalikone" on erään toisen puolueen jäsenen tekemä surkea propaganda-yritys, jolla yritetään mustamaalata soinia.

Kaikki väitteet eivät ole totta.

Kai tiedät myös että Timo Soini ja perussuomalainen ei tarkoita samaa asiaa. ?!

"vieras"
[QUOTE="vierailija";23229225]Anaalitolia, tuohan pitää aivan paikkansa. :) Kieli opittava, pystyttävä elättämään itsensä. näinhän se menee.[/QUOTE]

juu, mutta ei taida moni persu itse osata kieltä tai elättää itseään..turha vaatia muilta jotain mihin itsekään ei kykene.

"vieras"
[QUOTE="vierailija";23229341]Miksi sinun ei olisi mahdollista lähteä Turkkiin? Ei muuta kun rätti päähän ja hellan ja nyrkin väliin. Kyllä sä sinne Turkkiin sopeudut.[/QUOTE]

ei tiedetä maailmasta sitten mitään..mut tämmöisiähän ne persut just onkin. stereotypia parhaimmillaan.

[QUOTE="vierailija";23229341]Miksi sinun ei olisi mahdollista lähteä Turkkiin? Ei muuta kun rätti päähän ja hellan ja nyrkin väliin. Kyllä sä sinne Turkkiin sopeudut.[/QUOTE]

Hyvin minä sinne sopeuduin silloin, kun useamman vuoden siellä asuin. Nyrkin ja hellan välissä en ole koskaan ollut, enkä tule olemaankaan - yksikään mies ei ole mua koskaan lyönyt tai edes sanallisesti uhannut.

Suomessa lapsemme saavat (suht) hyvän koulutuksen ilmaiseksi, Turkissa yksityiskoulut olisivat hyviä mutta ne ovat niin kalliita ettei meillä ole sellaiseen millään varaa. 10 000 $ vuodessa ja silleen. Toisekseen, opintoni täällä ovat kesken. Kolmanneksi, on aika rankkaa aloittaa taas alusta uudessa maassa, 8 v sittenhän me sen täällä Suomessa teimme. Eli emme lähde täältä, paitsi jos voitamme lotossa miljoonia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229360]juu, mutta ei taida moni persu itse osata kieltä tai elättää itseään..turha vaatia muilta jotain mihin itsekään ei kykene.[/QUOTE]

Säälittävän epätoivoista mustamaalaamista:D

Persujen äänestäjät ovat tutkitusti seuraavaksi varakkainta porukkaa heti kokoomuslaisten jälkeen.=)

.
Hyvin minä sinne sopeuduin silloin, kun useamman vuoden siellä asuin. Nyrkin ja hellan välissä en ole koskaan ollut, enkä tule olemaankaan - yksikään mies ei ole mua koskaan lyönyt tai edes sanallisesti uhannut.

Suomessa lapsemme saavat (suht) hyvän koulutuksen ilmaiseksi, Turkissa yksityiskoulut olisivat hyviä mutta ne ovat niin kalliita ettei meillä ole sellaiseen millään varaa. 10 000 $ vuodessa ja silleen. Toisekseen, opintoni täällä ovat kesken. Kolmanneksi, on aika rankkaa aloittaa taas alusta uudessa maassa, 8 v sittenhän me sen täällä Suomessa teimme. Eli emme lähde täältä, paitsi jos voitamme lotossa miljoonia.
Köyhiä piruparkoja.

"jaujau"
[QUOTE="vieras";23229377]Persujen äänestäjät ovat tutkitusti seuraavaksi varakkainta porukkaa heti kokoomuslaisten jälkeen.=)[/QUOTE]

Laita ihmeessä linkki väitteesi todisteeksi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229377]Säälittävän epätoivoista mustamaalaamista:D

Persujen äänestäjät ovat tutkitusti seuraavaksi varakkainta porukkaa heti kokoomuslaisten jälkeen.=)[/QUOTE]

just joo.

katsopas tämänkin ketjun turkki-kommentteja esim, niin ei kyllä ainakaan koulutuksella olla rikastuttu.olisihan se hieno suomi, kun kaikki laukoisivat tuommoisia, tiputtais nopeammin ku vesi viemäristä pois pisa listoilta sun muilta.

WOW!
En edes tiedä miten tän sanoisin, mutta SUOMEN PERUSTUSLAKI ei muutu samana ilta, kun PERSUT ehkä juhlii voittoaan...
WAKE UP ei Suomi muutu päivässä eikä edes vaalikaudessa... mutta 60v jälkeen .....

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229359]Kyseinen "vaalikone" on erään toisen puolueen jäsenen tekemä surkea propaganda-yritys, jolla yritetään mustamaalata soinia.

Kai tiedät myös että Timo Soini ja perussuomalainen ei tarkoita samaa asiaa. ?![/QUOTE]

Mitkä väitteistä eivät ole totta?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229405]Mitkä väitteistä eivät ole totta?[/QUOTE]

Mitkä väitteet on totta?

Ihmisillä saa myös olla omia mielipiteitään, se ei tarkoita sitä että suomesta olisi tulossa samanlainen.

"Poignant"
[QUOTE="vieras";23229359]Kyseinen "vaalikone" on erään toisen puolueen jäsenen tekemä surkea propaganda-yritys, jolla yritetään mustamaalata soinia.

Kai tiedät myös että Timo Soini ja perussuomalainen ei tarkoita samaa asiaa. ?![/QUOTE]

tiedän, olen myös harkkinnut vakavasti persujen äänestämistä ja etsinytkin ehdokas vaihtoehdon, mutta kuitenkin päätin olla äänestämättä. En kiellä etteikö heidän vaaliohjelmansa olisi hyvä, mutta muutama kohta on joissa mä en vaan voi joustaa periaatteissani ja sen vuoksi puolueeni ei ole perussuomalaiset.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229399]just joo.

katsopas tämänkin ketjun turkki-kommentteja esim, niin ei kyllä ainakaan koulutuksella olla rikastuttu.olisihan se hieno suomi, kun kaikki laukoisivat tuommoisia, tiputtais nopeammin ku vesi viemäristä pois pisa listoilta sun muilta.[/QUOTE]

Turkki-kommentit ovat varmasti jonkun idiootin provokaatiota. Yrittää sillä tavalla, onnistumatta, mustamaalata persuja.

Sun kannattaisi hankkia lisää koulutusta oikeinkirjoituksen suhteen...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23229420]Mitkä väitteet on totta?

Ihmisillä saa myös olla omia mielipiteitään, se ei tarkoita sitä että suomesta olisi tulossa samanlainen.[/QUOTE]

Sinä väität, että kaikki väitteet eivät ole totta. Nimeä edes yksi epätosi.

Yhteistyössä