Aivan mielettömän hieno vaaliohjelma perussuomalaisilla. Kaikki äänestämään persuja:)

• Viestiketjun aloittaja persut<3
  • Ensimmäinen viesti
Iivana, mut ei se julma
[QUOTE="mä";23228823]HAH, HAH... ihania nää persujen kannattajat :D Persaukisia sossun elättejä... ei kai sellaiset mitään laps lisiä tarttekaan, kun saavat saman kuitenkin sossusta...[/QUOTE]

Tutkimusten mukaan persut eivät ole niitä kaikista persaukisimpia, sekin on yleinen harhaluulo ja varsinkin se kuva mitä netissä tai mediassa monesti persujen kannattajista tai ehdokkaista maalataan.

"vieras"
Tutkimusten mukaan persut eivät ole niitä kaikista persaukisimpia, sekin on yleinen harhaluulo ja varsinkin se kuva mitä netissä tai mediassa monesti persujen kannattajista tai ehdokkaista maalataan.
Persuja äänestää niin köyhät kuin rikkaatkin, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, kouluttamattomat ja koulutetut, suomalaiset ja maahanmuuttajat.

On fiksua olla perussuomalainen.

Iivana, mut ei se julma
[QUOTE="vieras";23228914]Persuja äänestää niin köyhät kuin rikkaatkin, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, kouluttamattomat ja koulutetut, suomalaiset ja maahanmuuttajat.

On fiksua olla perussuomalainen.[/QUOTE]

Mielestäni persuilla on hyvät ehdokaslistat jokaisessa vaalipiirissä ja ehdokkaina ovat laidasta laitaan kaikenlaisista ammateista ja korkeasti koulutetuista lähtien porukkaa. Tämä median ja netin välittämä kuva on mielestäni lähinnä hysteerista vouhotusta kun ei osata suhtautua puolueeseen joka ihan oikeasti on monille se vaihtoehto. Kannattaisi jo pikkuhiljaa tottua ajatukseen, että tämä puolue on tullut jäädäkseen ja ruveta vaikka keskustelemaan heidän kanssaan, sensijaan että jauhetaan sitä iänikuista natsi, rasisti, tupauuno läppää.

Mielestäni persuilla on hyvät ehdokaslistat jokaisessa vaalipiirissä ja ehdokkaina ovat laidasta laitaan kaikenlaisista ammateista ja korkeasti koulutetuista lähtien porukkaa. Tämä median ja netin välittämä kuva on mielestäni lähinnä hysteerista vouhotusta kun ei osata suhtautua puolueeseen joka ihan oikeasti on monille se vaihtoehto. Kannattaisi jo pikkuhiljaa tottua ajatukseen, että tämä puolue on tullut jäädäkseen ja ruveta vaikka keskustelemaan heidän kanssaan, sensijaan että jauhetaan sitä iänikuista natsi, rasisti, tupauuno läppää.
Mm. homoliittojen vastustaminen kuulostaa mun korvaani hyvin nurkkakuntaiselta tupauunoilulta. Pahoittelut.

Iivana, mut ei se julma
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23228969:
Mm. homoliittojen vastustaminen kuulostaa mun korvaani hyvin nurkkakuntaiselta tupauunoilulta. Pahoittelut.
Eikös he vastusta homojen vihkimistä kirkossa, eikä heidän liittojaan. Juu, en ole persu mutta näin minä olen käsittänyt. Oma mielipiteeni on, että kirkko pitää erottaa valtiosta.

"vieras"
[QUOTE="mä";23228809]Juu näin on, en todellakaan antaisi ääntäni niin heppoisin perustein liikkeellä olevalle persuporukalle. Kun lukee minkä tahansa puolueen vaalipuheita ja kirjoituksia niin samoja jorinoita joka suunnalta. Kuka ja ketkä saa oikeita asioita aikaiseksi eivätkä vaan puhu.[/QUOTE]

Nyt on persujen vuoro näyttää mihin heistä on. Vanhojen puolueiden näytöt on nähty ja huonoiksi havaittu.

"vieras"
Kaikkienko pitäisi hyväksyä samat asiat?

Toinen tykkää, toinen ei.

Hyväksy se!

"vieras"
Ei persut ole kieltämässä sun homostelua, saat jatkaa viettiesi toteuttamista aivan rauhassa.:)

Iivana, mut ei se julma
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23229051:
Ei kun joutuisin osittain kertomaan perusteluksi sellaisia asioita, joista en halua palstalla puhua.
No jos rivien välistä käsitän niin haluat adoptio-oikeuden homoille, tämä kirkossa vihkiminen on se ensiaskel tälle todelliselle tavoitteelle mitä homot haluavat.

MinäWain
Ainoa tuossa vaaliohjelmassa mitä en kannata, on ei homoliitoille. Mun mielestä homoliitot pitäisi sallia koko maailmassa, rakkaus on ei katso sukupuolta. Eikä ihminen pysty vaikuttamaan itse siihen onko hän homo vai hetero.

[QUOTE="vieras";23229027]Kaikkienko pitäisi hyväksyä samat asiat?

Toinen tykkää, toinen ei.

Hyväksy se![/QUOTE]

Kyllä mä hyväksyn sen, jos kadulla dallaa pimeältä keskiajalta karanneita fossiileja noitavainoineen. Äänestää minun ei heitä tarvitse.

kauas on pitkä matka...
Alkuperäinen kirjoittaja MinäWain;23229069:
Ainoa tuossa vaaliohjelmassa mitä en kannata, on ei homoliitoille. Mun mielestä homoliitot pitäisi sallia koko maailmassa, rakkaus on ei katso sukupuolta. Eikä ihminen pysty vaikuttamaan itse siihen onko hän homo vai hetero.
Muslimaissa homot hirtetään nosturin nokkaan.

äänekäs
http://friends.murrur.fi/stuff/soinikone/

Tuolla voi käydä testaamassa, miten lähellä omat mielipiteet ovat Soinin mielipiteitä. Voi tulla yllättäviä tuloksia myös niille, jotka aikovat persuja äänestää... :D

MinäWain
Alkuperäinen kirjoittaja kauas on pitkä matka...;23229100:
Muslimaissa homot hirtetään nosturin nokkaan.
Sääli että kaikkialla ihminen ei saa olla oma itsensä ilman että hänet teloitetaan yms..
Muslimimaissa ois niin paljon muutettavaa, että siellä ois kaikkien hyvä olla, varsinkin lasten ja naisten.. sääliks käy.
Kaippa se on pitkälti toi niitten uskonto mikä tekee pahojaan.. Kuinka monilta sodilta ja muulta pahalta siellä ois säästytty ilman tuota islam-uskontoa..

Jotain järkevää, jotain vähemmän järkevää. Osaa siis peesaan, osaa taas todellakaan en.

Lupauksia kuulee aina vaalien alla, vaan moniko niistä ikinä toteutuu?

Ja mikä hiton lause on "Suomalaisuus on Suomen lahja maailmalle?". Juuri sellaista tekotaiteellista tyhjää lätinää, mikä ei oikeasti tarkoita yhtikäs mitään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23229122:
http://friends.murrur.fi/stuff/soinikone/

Tuolla voi käydä testaamassa, miten lähellä omat mielipiteet ovat Soinin mielipiteitä. Voi tulla yllättäviä tuloksia myös niille, jotka aikovat persuja äänestää... :D
Tuo on jo aikoja sitten todettu vastapuolen propagandaksi. Heikosti menee persujen mollaajilla, mut karavaani kulkee ja koirat räksyttää...

Yhteistyössä