Venakko Milanna
Kyllä sen olen selittänyt eilenkin, kun itkiessä he menivät hänen luo, mut on muita ongelmia miks he ei halua sinne. Kun mun uus sai tietä, niin se on nyt joka kerta huolissaan lapsista kun he ovat siellä, jopa mustasukkainen, kun se pitää jo mun lapsia omina, se vaan sellainen mies joka rakasta lapsia ja tekee kaikki ja lapset huomaa. Jos se pahaa olisi niin tuskin he kutsuisivat hänet iskäksi, oli se mullekin shokki. Mut kun se hoitaa heitä parempi kuin oma, leikki heijän kaa, puhuu järkeviä, he valmistavat ruokaa sen kaa, se herää yölläkin monta kerta jos jotain tai jopa tarkista onko kaikki ok, pesee hampaita, käy ulkona ja ulkona he leikivät voi sanoa käpyjen ja oksien kanssa. Kun se sanoi se ei tavaroilla pilaa lapsia ettei heistä kasvaa ass holia. Mutta ostaa se harvoin mut todella kallista ja kannattava. Se siis oti mä huomasin kasvatus omiin käsiin, mä vaan päivisin olen heijän kaa. Se myös itse vie jos ees jotain pientä lapsia yksityiselle lääkärille, ostaa vaatteet, mullekin se sanoi viimeks miks sun esikoisella se ja se niin pieni, läheti mua 2tonnin kaa kaupaan että vähän laadukampi ja perempi vaatteet haensun pitäisi kyllä tukea lapsiasi tossa isä-asiassa. jos lapset puhuu että ei tahdo isän pieneen taloon niin sinun tehtävä on kyllä sanoa, että ei sillä talon koolla ja tavaralla ole mitään väliä vaan sillä, että teidän isä rakastaa teitä ja tahtoo myös viettää teidän kanssa aikaa.
miten sun ex-mies voi?
ja onnea sulle jos voit nyt itse paremmin kuin aiemmin. elämässä pitää kyllä tehdä ratkaisuja oman hyvinvoinnin eteen, mutta mun mielestä sun pitää kyllä auttaa lasten isää pysymään tyttöjenne elämässä, vaikka sun uusi mies onkin nyt arjessa tytöille toinen aikuinen.