Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
hei ihanaa, lapsetkin on nyt varmaan iloisia, uusi iso huone ja vielä vähän lisää materiaa. Oma isä jossain muualla kun kotona, mut hei, lapset oikeasti ovat nyt iloisempia siinä isossa uudessa huoneessaan uudessa kodissa uuden iskän hoivissa. Kun on sitä rahaa. Onnea lapsille ja sulle :)

Venakko Milanna
[QUOTE="tiina";23227367]hei ihanaa, lapsetkin on nyt varmaan iloisia, uusi iso huone ja vielä vähän lisää materiaa. Oma isä jossain muualla kun kotona, mut hei, lapset oikeasti ovat nyt iloisempia siinä isossa uudessa huoneessaan uudessa kodissa uuden iskän hoivissa. Kun on sitä rahaa. Onnea lapsille ja sulle :)[/QUOTE]

Mut oikeasti he ovat onnellisempi, he sanoivat jopa mulle ettei he halua vanhan isän luo hänen pieneen taloon:LOL: no ei se ehkä niin hauska ole, mut mulla nauru tuli en tie miks, sairas varma olen

"vieras"
Mut oikeasti he ovat onnellisempi, he sanoivat jopa mulle ettei he halua vanhan isän luo hänen pieneen taloon:LOL: no ei se ehkä niin hauska ole, mut mulla nauru tuli en tie miks, sairas varma olen
niin, sinäpä sen sanoit.
ja sairaita lapsetkin, äitinsä takia. olethan kertonut että niille ei kelvannut aina kaikki lelut vaan vaativat ja vaativat ja vaativat.... opetettu että tavara on tärkeämpää kuin ihmissuhteet. surullista.

"vieras"
"no ei se ehkä niin hauska ole, mut mulla nauru tuli en tie miks, sairas varma olen"

Itsehän sen sanoit.Yhdyn täysin sanoihisi.
Tee elämälläsi mitä lystäät,mutta anna lapsille normaali elämä ja täysipäinen aikuinen

Venakko Milanna
:LOL: No mut mikäs siinä jos on varaa olla materialisti :D
näinpä:LOL:

se muuten teki mulle taas aika kiva synttäri lahja, tein eilen aloituksen, se osti mulle tosi paksu kulta kaulakoru joka on täynnä timanttejä, sekä 26 isoa ruusua ja 26 isoa ilmapalloa se mulle toi:D koska täytin 26. Se on kyllä hieno ja toi ilmapallo juttu ja ruusut oli kyllä kiva idea

Venakko Milanna
Miksi menevät itkien isän luo?
Onko isä muka tehnyt jotain vai mikä mättää?
mitä lapset kertoo niin hermot menee hänellä rajusti, ja suihkussa voi ota hiuksista kiinni jos ne huuta tai työnnä käsiä, ainakin kun lapset sen kertoivat mun uudelle miehelle, sillä tuli hermot että miten joku voi olla niin sika lapsille, se haluasi puhua hänen kaa, en mä oikein halua sen enempää kertoa... ehkä joskus

näinpä:LOL:

se muuten teki mulle taas aika kiva synttäri lahja, tein eilen aloituksen, se osti mulle tosi paksu kulta kaulakoru joka on täynnä timanttejä, sekä 26 isoa ruusua ja 26 isoa ilmapalloa se mulle toi:D koska täytin 26. Se on kyllä hieno ja toi ilmapallo juttu ja ruusut oli kyllä kiva idea
:D Mä en varmaan saa mitään synttärilahjaks :D
*muoks* Eiku kyl mun mies lupas mul jotain pientä ostaa, ku äsken kysyin :D

sun pitäisi kyllä tukea lapsiasi tossa isä-asiassa. jos lapset puhuu että ei tahdo isän pieneen taloon niin sinun tehtävä on kyllä sanoa, että ei sillä talon koolla ja tavaralla ole mitään väliä vaan sillä, että teidän isä rakastaa teitä ja tahtoo myös viettää teidän kanssa aikaa.

miten sun ex-mies voi?

ja onnea sulle jos voit nyt itse paremmin kuin aiemmin. elämässä pitää kyllä tehdä ratkaisuja oman hyvinvoinnin eteen, mutta mun mielestä sun pitää kyllä auttaa lasten isää pysymään tyttöjenne elämässä, vaikka sun uusi mies onkin nyt arjessa tytöille toinen aikuinen.

mitä lapset kertoo niin hermot menee hänellä rajusti, ja suihkussa voi ota hiuksista kiinni jos ne huuta tai työnnä käsiä, ainakin kun lapset sen kertoivat mun uudelle miehelle, sillä tuli hermot että miten joku voi olla niin sika lapsille, se haluasi puhua hänen kaa, en mä oikein halua sen enempää kertoa... ehkä joskus
okei, en ollut lukenut tätä ennen äskeistä viestiäni. missään tapauksessa lasten isä ei saa satuttaa tyttöjä millään tavalla!! ei ottaa hiuksista suihkussa tms.

keskustele heti hänen kanssaan ja kysy asiasta, kerro, että sellaista ei tee enää ikinä tai et voi tyttöjä hänelle antaa.

[QUOTE="vieras";23227610]siinä yks savannan pimpannuolija näköjään tää freiya....[/QUOTE]

:LOL: Sori, mä oon hetero :D

Savanna vaan on livenä tosi kiva ja mua huvittaa niin paljon miten te provosoidutte sen jutuista :D

Yhteistyössä