Perjantain herkkupino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
*kai tänään on muuten perjantai?* :D
Mulla on seuraavia herkkuja:

*poppareita ja popcornmausteita(nacho cheddar, ja garlic parmesan)
*Kokista ja villivadelma-vissyä
*Pandan lakuja
*Fazerin sinistä

Mitäs muilla on? :popcorn:

Ei vielä mitään. Lapsi oksennustaudissa ja uskon sen tulevan mullekin (olen siivoillut yrjöjä puoli vuorokautta..). Uskaltaiskoan sitä ostaa illaksi jotain vai alkaako harmittaa jos ei pystykään syömään ja mies saa mässätä vieressä?!

Ei vielä mitään. Lapsi oksennustaudissa ja uskon sen tulevan mullekin (olen siivoillut yrjöjä puoli vuorokautta..). Uskaltaiskoan sitä ostaa illaksi jotain vai alkaako harmittaa jos ei pystykään syömään ja mies saa mässätä vieressä?!
Ite olen vasta parantunu vatsataudista, eikä siinä kauheesti harmittanu, kun mies veteli karkkia vieressä(ruuan hajukin oksetti). Mutta jos ei tauti iskekkään suhun, niin harmittaisiko suo sitten, että jäi herkut ostamatta? Kyllä mä ostaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23225656:
Ite olen vasta parantunu vatsataudista, eikä siinä kauheesti harmittanu, kun mies veteli karkkia vieressä(ruuan hajukin oksetti). Mutta jos ei tauti iskekkään suhun, niin harmittaisiko suo sitten, että jäi herkut ostamatta? Kyllä mä ostaisin :)

Hyvä pointti :D
Jos sitten vaikka ostais sipsejä (toimii vatsataudissakin) ja jotain karkkia. Turkinpippuri hot&sour! Ja limppaa.

Meillä lapsi ja mies sairasti muutama viikko sitten mahataudin, tuli kummastakin päästä, minä siivosin ne lapsen oksennukset mitkä ei sankkoon sattunut, huuhtelin sankot ja pyyhin suun enkä itse sairastunut.

Mutta herkuiksi on sipsejä, dippiä, cokista ja pähkinäsuklaata :)

Yhteistyössä