Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ite olen vasta parantunu vatsataudista, eikä siinä kauheesti harmittanu, kun mies veteli karkkia vieressä(ruuan hajukin oksetti). Mutta jos ei tauti iskekkään suhun, niin harmittaisiko suo sitten, että jäi herkut ostamatta? Kyllä mä ostaisinEi vielä mitään. Lapsi oksennustaudissa ja uskon sen tulevan mullekin (olen siivoillut yrjöjä puoli vuorokautta..). Uskaltaiskoan sitä ostaa illaksi jotain vai alkaako harmittaa jos ei pystykään syömään ja mies saa mässätä vieressä?!
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23225656:Ite olen vasta parantunu vatsataudista, eikä siinä kauheesti harmittanu, kun mies veteli karkkia vieressä(ruuan hajukin oksetti). Mutta jos ei tauti iskekkään suhun, niin harmittaisiko suo sitten, että jäi herkut ostamatta? Kyllä mä ostaisin![]()
Ei vielä mitään. Lapsi oksennustaudissa ja uskon sen tulevan mullekin (olen siivoillut yrjöjä puoli vuorokautta..). Uskaltaiskoan sitä ostaa illaksi jotain vai alkaako harmittaa jos ei pystykään syömään ja mies saa mässätä vieressä?!