Minkäikäinen olit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulipahan mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te, jotka olitte alaikäisiä ja kumppaninne täysi-ikäinen

Asettakaapa oma lapsenne itsenne tilalle. Ja vanhempana ajattelisitte seuraavaa kysymystä: Nostaisitteko syytteen täysi-ikäistä vastaan alaikäisen houkuttelemisesta seksuaaliseen kanssakäymiseen?

Asettakaapa oma lapsenne itsenne tilalle. Ja vanhempana ajattelisitte seuraavaa kysymystä: Nostaisitteko syytteen täysi-ikäistä vastaan alaikäisen houkuttelemisesta seksuaaliseen kanssakäymiseen?

Asia olisi minulle ihan ok, jos lapseni olisi henkisesti yhtä kypsä kuin itse olin. Tietenkään en kannustaisi noin varhaiseen (15-v) seksielämän aloittamiseen.
Seurustelin saman ihmisen kanssa 5 vuotta.

Sinänsä ihan hyvä pointti,mutta kuinka moni alaikäinen kertoo/jää kiinni vanhemmilleen täysi-ikäisen kanssa harrastetusta seksistä?

[QUOTE="vieras";23204363]Sinänsä ihan hyvä pointti,mutta kuinka moni alaikäinen kertoo/jää kiinni vanhemmilleen täysi-ikäisen kanssa harrastetusta seksistä?[/QUOTE]

Ei varmaankaan moni kerro mutta on paljon vanhempia jotka hyväksyy lastensa seurustelun aikuisten kanssa. Palstalla on paljon näitä vanhempia.

[QUOTE="vieras";23204363]Sinänsä ihan hyvä pointti,mutta kuinka moni alaikäinen kertoo/jää kiinni vanhemmilleen täysi-ikäisen kanssa harrastetusta seksistä?[/QUOTE]

Niinpä. Huvikseni kysyin, kun iltasanomissa oli uutinen aiheesta. Mies oli saanut tuomion alaikäisen kanssa sekstaamisesta. Jutusta sain kuitenkin sen käsityksen, että kumpikin oli sitä halunnut.

Tytöt tunnetusti kypsyvät aiemmin ja kokeiluja halutaan. Miksi se muutaman vuoden vanhempi osapuoli sitten pitää tuomita rikoksesta, jos kyse on kuitenkin rakkaudesta?

Yhteistyössä