te jotka ootte vienyt "vauvaikäisen" hoitoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en tiedä oonko valmis tai onko lapset valmiita,siksi kyselen. vanhempi lapsista vierastaa nyt niin sekin vaivaa.
mitä jos ne vaan huutaa kokopäivän?

jos sun ei oo pakko niin älä vie vielä. jos on pakko, ni sit ne vaan huutaa jos on huutaakseen. näin se menee. ja meillä täytyy viedä korvikkeet kunnan päiväkotiin itse. ihan niinku vaipatkin. ja tutit ja rätit.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en tiedä oonko valmis tai onko lapset valmiita,siksi kyselen. vanhempi lapsista vierastaa nyt niin sekin vaivaa.
mitä jos ne vaan huutaa kokopäivän?

jos sun ei oo pakko niin älä vie vielä. jos on pakko, ni sit ne vaan huutaa jos on huutaakseen. näin se menee. ja meillä täytyy viedä korvikkeet kunnan päiväkotiin itse. ihan niinku vaipatkin. ja tutit ja rätit.

no koskaanhan ei ole pakko,mutta sain sellaisen työtarjouksen mitä ei hyvin todennäköisesti enää tule eteen.
kotonahan saisin olla vielä reilu 2vuotta lastenkanssa mutta sitten ei olisikaan töitä.
kyllä mä tätä mietin edelleen,mutta pitää miettiä tarkasti koska kyseessä on niin iso päätös,kieltäytymisestä voi tulla pitkäkantoiset seuraukset.
lasten ei tarvitsisi olla hoidossa jokapäivä.

Korvikkeet kuuluu hoidon hintaa alle vuoden ikäisellä. Yli vuoden ikäiselle pitää itse tuoda. Itselläni tosin kaikki lapset ovat hoitoon tullessaan juoneet jo tavallista maitoa.

Poika oli reilu 10 kk. Alusta asti meni hoidossa hyvin (pph) ja täti on ollut pojalle tärkeä, kun meidän perhe on niin pieni ja sukulaiset asuvat kaukana.
Poika joi tavallista maitoa.

Yhteistyössä