?
...
Vieras
Kuinka moni on vienyt alle 1-vuotiaan hoitoon ja miten meni? Ihan uteliaisuudesta nyt kysyn, en kaipaa mitään saarnaajia kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Olen vienyt, vajaa 6kk oli kun aloitti eikä paremmin olisi voinut mennä. Hiljalleen aloiteltiin niin että olin ensin itse mukana ja sitten odottelin kansliassa muutaman päivän jos neiti kovasti itkee, jonka jälkeen on oikein tyytyväisenä jäänyt joka aamu tarhaan leikkimään. On kylläkin ollut tän ekan vuoden vain puolipäiväisenä, eli klo 8-13.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Olen vienyt, vajaa 6kk oli kun aloitti eikä paremmin olisi voinut mennä. Hiljalleen aloiteltiin niin että olin ensin itse mukana ja sitten odottelin kansliassa muutaman päivän jos neiti kovasti itkee, jonka jälkeen on oikein tyytyväisenä jäänyt joka aamu tarhaan leikkimään. On kylläkin ollut tän ekan vuoden vain puolipäiväisenä, eli klo 8-13.
huh, onneksi me asutaan suomessa. mutta hyvä että teillä meni noin hienosti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:Täytyy sanoa että tais äiti itkeä enemmän kuin tyttö...![]()