Löysin miehen exän kuvan ;/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "justiinsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23200622]Toki aina uuden suhteen aloittaessaan täytyy hävittää kaikki mikä kuului entiseen elämään ja käydä vielä sähköshokeilla poistattamassa muistotkin.[/QUOTE]

Entäs sitten lapset? :|

Meillä kummaltakin löytyy valokuvamuistoja "edellisestä elämästä", eikä ole tullut mieleenkään vaatia toista hävittämään niitä. Ei se eletty elämä mihinkään katoa, vaikka ne kuvat hävittäisikin ja toisekseen, jokaisella on oikeus muistoihinsa - myös kuviin.

No pissiksetkin toivottavasti oppii tavoille ennemmin tai myöhemmin. Elämä opettaa. Itsellä ex hyvänä kaverina. En todellakaan heitä pitkää ja pääosin onnellista historiaa hukkaan pelkästään uuden kumppanin takia.

En näe mitään syytä miksei mies itse hävittäisi niitä eksien kuvia, jos aloittaa uuden suhteen. Mutta toisen kuvia ei pitäisi mennä repimään. Minä en säilytä entisten hoitojen kuvia, en halua että lapset alkaa kyselemään kuka toi ja toi on. Ne kun on yhdentekeviä ihmisiä mulle nykyään.

En näe mitään syytä miksei mies itse hävittäisi niitä eksien kuvia, jos aloittaa uuden suhteen. Mutta toisen kuvia ei pitäisi mennä repimään. Minä en säilytä entisten hoitojen kuvia, en halua että lapset alkaa kyselemään kuka toi ja toi on. Ne kun on yhdentekeviä ihmisiä mulle nykyään.

Miksi hävittäisi?
Onhan ne osa hänen historiaansa.
Ja tavallaan nykyisyyttäkin, koska yksi eksistään on lapsemme kummitätikin.

En minäkään ole hävittänyt mitään omaa historiaani koskevia valokuvia, kirjeitä, päiväkirjoja tms.
Se minun historiaani.

:)

Mun ex:n nykyinen vaimo ei anna pitää eden mun ja ex:n yhteisen lapsen kuvaa esillä.
Ex on tuonut kaikki esikoislapsensa kuvat vanhempiensa luokse.
Ja ex ei nykyään tapaa edes esikoislastaan.

Mainittakoon, että minäkin olen nykyään uusissa naimisissa ja lapsiakin on uudesta suhteesta kolme, kuten myös ex on naimisissa ja heillä lapsia kaksi.

Tä ex:n vaimo minulle joskus totesi sillein ohimennen, että hänen mielestä on paljon selvempää, että entinen perhe unohdetaan, kun tulee uusi.
Ja mies sitten on näköjään suostunut tuohon.
Ei pidä yhteyttä esikoiseensa ollenkaan.

Nojoo.. :D emmä ehkä repimään menis,mutta ihmettelisin hieman..ei mullakaan oo tarvetta säilytellä mitään mun ja exän pusuhalikuvia. Kuten joku sanoi,se oli silloin ja nyt on nyt.

Mä en taas ymmärrä ,että uuden suhteen tullessa pitää hävitää kaikki kuvat/muistot menneistä ajoista.
Ne ovat kuitenkin osa ihmistä ja muovanneet osaltaan ihmisen sellaiseksi kuin hän nyt on.
Itsellä on entisten miesten/poikaystävienkin kuvia. Miksi ihmeessä menisin ne tuhoamaan? Lapsi jos joskus ne näkee,niin mikäpä siinä on kertoessa kuka kuvassa on.

Meillä on paljon miehen yhden exän kuvia. Hän on nykyään meidän molempien hyvä ystävä ja nuorimmaisemme kummi! Tosin, he seurustelivatkin silloin kun sanottiin vielä "alaksä oleen?"... :D

Mun täytyy sanoa, että mua jotenkin hämää kun miehellä on aktiivikäytössä sellainen koru, jonka on saanut exältään. En periaatteessa ole mustasukkaista sorttia ja johan meilläkin on tätä yhteistä taivalta takana lähemmäs kymmenen vuotta, mutta jotenkin ottaa päähän. Varsinkin kun sain vasta viime kesänä tietää että hän on ko.korun saanut exältään! Ei kuulemma kertonut aikaisemmin, koska ei halunnut että ymmärtäisin väärin. Kuulemma hänelle koru ei ole muisto exästä vaan kertai kaikkiaan sellainen koru josta hän pitää ja on tottunut käyttämään (kyse on siis selvennyksen vuoksi kaulaketjusta joka on miehellä koko ajan päällä).

Meni hieman aiheen ohi, anteeksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;23200963:
Mä en taas ymmärrä ,että uuden suhteen tullessa pitää hävitää kaikki kuvat/muistot menneistä ajoista.
Ne ovat kuitenkin osa ihmistä ja muovanneet osaltaan ihmisen sellaiseksi kuin hän nyt on.
Itsellä on entisten miesten/poikaystävienkin kuvia. Miksi ihmeessä menisin ne tuhoamaan? Lapsi jos joskus ne näkee,niin mikäpä siinä on kertoessa kuka kuvassa on.

Niin :) Mut katteletko sä niitä kuvia aina ja muistelet entisiäs? Miksi? Tai siis..miksi on tarve semmoiseen? Mä oon sit varmaan jotenkin outo,mutta mulle entinen on nimenomaan entinen. Moikataan kun tavataan,eikä välillä oo mitään kaunoja,mutta olemme molemmat tahoillamme naimisissa,mulla lapsia ja hälle ilmeisesti tulossa. Ei mulla oo mitään tarvetta säilöä yhteisiä hemppistelykuvia ja tuijotella niitä kynttilänvalossa =) Kyllä ne muistot on mulla päässä,ei ne pelkkien kuvien varassa oo.