Voiskos joku vaikka vähän listata kirppisostojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Torstaina kävin meidän lähikirppiksellä.

Pojalle löytyi kaksi siistiä, hyväkuntoista pyjamaa. Yhteensä maksoivat 1,60 € :)

Ilmasia :)

Mikä siellä teilläpäin on kirppisten tilanne? Saiko se liikekeskuksen kirppis tuulta purjeisiin? Onko siellä Piispanristillä vielä se joku auttakaa nälkäisiä tjtn. kirppis?

Olen tulossa viikolla sinnepäin, niin voisin ne katsastaa samalla :)

No, kyllä se vetolaukku on todella ihana. Minäkin tiedän erään, jolle se kelpaisi hyvin. =)

Mun koko alkuvuoden ostokset ovat jääneet aika vähille. Viime lauantaina pari Orthexin kukkapurkkia, toisen halkaisija 14 cm ja toisen 17 cm. Sain ne yhteensä 1 eurolla. Ihan siistejä molemmat.
Pari viikkoa sitten huutiksesta luistimet 6€, muutaman kerran käytetty. Teroitus päälle 4€, joten 10€ sain ihan hyvät luistimet. =)

Chef voitko vähän jelppiä! ? Mulla on 3 ikea kassillista vaatteita kokoa 50-80 poikien ja tyttöjen vaatteita. Mun serkku saa valita parhaimmat päältä ennenkin edes harkitsen kirpparille viemistä. Hinnoittelu apua tarttisin sulta.
Mitä mä kehtaisin pyytää bodeista ( useimmissa vain käyttöön otto pesu tehty) siellä on h&m, lindexiä, meandi, pop, benettonia, esprit, kapphall, name it, bogi. Veloury housuja ( samat merkit) veloyry potkuhousuja..

Eli siis mitä noista kehtais pyytää... Kiitos jos jaksat vastata. Ja tosiaan sukulaiselle myyn eka joten en halua paljon pyytää.

[QUOTE="Lila";23189274]No, kyllä se vetolaukku on todella ihana. Minäkin tiedän erään, jolle se kelpaisi hyvin. =)

Mun koko alkuvuoden ostokset ovat jääneet aika vähille. Viime lauantaina pari Orthexin kukkapurkkia, toisen halkaisija 14 cm ja toisen 17 cm. Sain ne yhteensä 1 eurolla. Ihan siistejä molemmat.
Pari viikkoa sitten huutiksesta luistimet 6€, muutaman kerran käytetty. Teroitus päälle 4€, joten 10€ sain ihan hyvät luistimet. =)[/QUOTE]

Me on täytetty ja tyhjätty sitä laukkua siitä saakka kun se meille tuli, eli oli hyvin mieluinen keskimmäiselle :)

No ohhoh...ei jäänyt luistimille paljoakaan hintaa :)

Ilmasia :)

Mikä siellä teilläpäin on kirppisten tilanne? Saiko se liikekeskuksen kirppis tuulta purjeisiin? Onko siellä Piispanristillä vielä se joku auttakaa nälkäisiä tjtn. kirppis?

Olen tulossa viikolla sinnepäin, niin voisin ne katsastaa samalla :)

Treffit, jos tännepäin tuut! :attn:

Liikekeskuksen pikkukirppis on joskus aarreaitta ja joskus ei löydy mitään, ihan kiva paikka. Ruokkikaa nälkäiset-kirppiksen taso on minusta laskenut tosi paljon siitä mitä se alussa oli, mutta joskus sieltäkin jotain löytää.

[QUOTE="Mie";23189290]Chef voitko vähän jelppiä! ? Mulla on 3 ikea kassillista vaatteita kokoa 50-80 poikien ja tyttöjen vaatteita. Mun serkku saa valita parhaimmat päältä ennenkin edes harkitsen kirpparille viemistä. Hinnoittelu apua tarttisin sulta.
Mitä mä kehtaisin pyytää bodeista ( useimmissa vain käyttöön otto pesu tehty) siellä on h&m, lindexiä, meandi, pop, benettonia, esprit, kapphall, name it, bogi. Veloury housuja ( samat merkit) veloyry potkuhousuja..

Eli siis mitä noista kehtais pyytää... Kiitos jos jaksat vastata. Ja tosiaan sukulaiselle myyn eka joten en halua paljon pyytää.[/QUOTE]

Likkojen serkun vaatteet vietiin kirppikselle ja mä kävin poimimassa parhaat päältä maksaen niistä ne hinnat, jotka vaatteisiin oltiin päälle lyöty kirppistä varten. Mun mielestä se on reilua :)

Kaverille kun myin, niin pyysin vähän vähemmän kuin mitä kirppiksellä pyydän.

Mutta paljon tavaraa liikkuu välillämme myös maksutta. Nyt näin tyttöjen serkkujen kaapissa cupcacen IHANAN mekon jonka haluan. Ja maksan siitä sen mitä pyydetään...todennäköisesti siis hieman kirppishintaa pienemmän summan :)

Treffit, jos tännepäin tuut! :attn:

Liikekeskuksen pikkukirppis on joskus aarreaitta ja joskus ei löydy mitään, ihan kiva paikka. Ruokkikaa nälkäiset-kirppiksen taso on minusta laskenut tosi paljon siitä mitä se alussa oli, mutta joskus sieltäkin jotain löytää.

Treffit sopii kyllä :) Laitan vaikka yv:tä kun tarkempi päivä selviää...joko ti, ke tai to.

[QUOTE="hmm";23189374]Farkkumekko itselle (kuin uusi) 3.50e
2 paria hello kitty sukkia tytölle, 3.50e (uusia)
Bronx saappaat itselle 5e
Uudenveroinen muumi-läppäri 6e. :)[/QUOTE]

Sukkikset ja muumiläppäri oli kyllä löytöjä :)

Likkojen serkun vaatteet vietiin kirppikselle ja mä kävin poimimassa parhaat päältä maksaen niistä ne hinnat, jotka vaatteisiin oltiin päälle lyöty kirppistä varten. Mun mielestä se on reilua :)

Kaverille kun myin, niin pyysin vähän vähemmän kuin mitä kirppiksellä pyydän.

Mutta paljon tavaraa liikkuu välillämme myös maksutta. Nyt näin tyttöjen serkkujen kaapissa cupcacen IHANAN mekon jonka haluan. Ja maksan siitä sen mitä pyydetään...todennäköisesti siis hieman kirppishintaa pienemmän summan :)
Mutta kun mä ajattelin viedä sitten osan tai mitkä ne huomion niin siihen pikku kroko kirpparille. Mun ei tarttis hinnoitella ja käydä järjestämässä :) täytyy vielä pohtia.. Toi hinnoiettelu juttu että itse pitäisi hinnoitella niin ahistaa... Noita on niin paljon ja en haluaisi raahata niitä edes takaisin.

[QUOTE="Mie";23189430]Mutta kun mä ajattelin viedä sitten osan tai mitkä ne huomion niin siihen pikku kroko kirpparille. Mun ei tarttis hinnoitella ja käydä järjestämässä :) täytyy vielä pohtia.. Toi hinnoiettelu juttu että itse pitäisi hinnoitella niin ahistaa... Noita on niin paljon ja en haluaisi raahata niitä edes takaisin.[/QUOTE]

No anna sen sukulisen päättää hinta, jos se on sulle hankalaa :)

Mä ostin Jonathanin henkselilliset välikausihousut, joita ei varmaan oltu käytetty ollenkaan 15€. Ei kylläkään ollut mikään löytö, mutta juuri sellaiset housut olin ollut aikeissa mennä kauppaan ostamaan, joten maksoin noin paljon. Yleensä en osta mitään kirpparilta yli vitosella.

Samalla reissulla ostin tytölle henkkamaukan punaisen mekon 75 sentillä.

Mutta sit siinä on pieni ongelma. Heille on tulossa eka lapsi joten sillä ei ole kauhean paljon tietoa mitä lastenvaatteet maksaa. Eli aika hissukseen on raskausådesta hyvä jos tietää edes mikä viikko on hänellä menoillaan...

[QUOTE="vieras";23189452]Mä ostin Jonathanin henkselilliset välikausihousut, joita ei varmaan oltu käytetty ollenkaan 15€. Ei kylläkään ollut mikään löytö, mutta juuri sellaiset housut olin ollut aikeissa mennä kauppaan ostamaan, joten maksoin noin paljon. Yleensä en osta mitään kirpparilta yli vitosella.

Samalla reissulla ostin tytölle henkkamaukan punaisen mekon 75 sentillä.[/QUOTE]

No ei ollut mekolla paljoa hintaa :)

Ja vaikka nuo housut nyt olivatkin kirppishintaisiksi melko kalliit, niin halvemmaksi tuli silti, kuin mitä olisi tullut jos olisit ne tosiaan mennyt hakemaan kaupasta :)

[QUOTE="Mie";23189481]Mutta sit siinä on pieni ongelma. Heille on tulossa eka lapsi joten sillä ei ole kauhean paljon tietoa mitä lastenvaatteet maksaa. Eli aika hissukseen on raskausådesta hyvä jos tietää edes mikä viikko on hänellä menoillaan...[/QUOTE]

No menkää yhdessä mun blogiiini ja selatkaa sieltä kirppishintoja :D

Hetken mielijohteesta piipahdin KCL:n puoli tuntia ennen sulkemista. Mukaan tarttui:
Puinen Hello kitty palapeli 30 palaa 2€
Nike verskat 110 cm, unisex väri 5€
Leijonakuningas muistipeli 3€
HM Logg vaaleanpunainen villapaita 86/92 cm 1,50.

Aiemmin ostin tytölle ensi talveksi Lassie supratech haalarin 86 cm 5e ja se oli tosi hyvä löytö. Vaan jalkalenkut piti vaihtaa, muuten ihan priima. Saa hänkin sitten "tyttövärejä" ulkovaatteisiinkin.

Mitä tulee tuohon kirppareilta löytämiseen niin mä en useinkaan löydä mitään jos ei ole just oikea fiilis ostaa. Tai jos etsin jotain ihan tiettyä niin en välttämättä kiinnitä huomiota muihin vaatteisiin tai tavaroihin. Käyn useinkin etenkin Pikkusiilissä ostamatta yhtään mitään. Välillä on pelkkää väärää kokoa, liian kallista, liian tyttöä tms. :D Muilta kirppareilta tarttuu jostain syystä paremmin mukaan tavaraa.

Yhteistyössä