Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Torstaina kävin meidän lähikirppiksellä.
Pojalle löytyi kaksi siistiä, hyväkuntoista pyjamaa. Yhteensä maksoivat 1,60 ![]()
Ilmasia
Mikä siellä teilläpäin on kirppisten tilanne? Saiko se liikekeskuksen kirppis tuulta purjeisiin? Onko siellä Piispanristillä vielä se joku auttakaa nälkäisiä tjtn. kirppis?
Olen tulossa viikolla sinnepäin, niin voisin ne katsastaa samalla![]()
Oih. Toi Hello Kitty ja hevospaita upeita löytöjä.
Jos olisin löytänyt vastaavat omalle tuoreslapsenlapselleni olisin ollut innoissani vaikka olisin joutunut maksamaan esim. nelinkertaisen hinnan!
Minkäs kokoinen heppapaita ois "tilauksessa"?
Treffit, jos tännepäin tuut! :attn:
Liikekeskuksen pikkukirppis on joskus aarreaitta ja joskus ei löydy mitään, ihan kiva paikka. Ruokkikaa nälkäiset-kirppiksen taso on minusta laskenut tosi paljon siitä mitä se alussa oli, mutta joskus sieltäkin jotain löytää.
Treffit sopii kylläLaitan vaikka yv:tä kun tarkempi päivä selviää...joko ti, ke tai to.
Mutta kun mä ajattelin viedä sitten osan tai mitkä ne huomion niin siihen pikku kroko kirpparille. Mun ei tarttis hinnoitella ja käydä järjestämässäLikkojen serkun vaatteet vietiin kirppikselle ja mä kävin poimimassa parhaat päältä maksaen niistä ne hinnat, jotka vaatteisiin oltiin päälle lyöty kirppistä varten. Mun mielestä se on reilua
Kaverille kun myin, niin pyysin vähän vähemmän kuin mitä kirppiksellä pyydän.
Mutta paljon tavaraa liikkuu välillämme myös maksutta. Nyt näin tyttöjen serkkujen kaapissa cupcacen IHANAN mekon jonka haluan. Ja maksan siitä sen mitä pyydetään...todennäköisesti siis hieman kirppishintaa pienemmän summan![]()
No anna sen sukulisen päättää hinta, jos se on sulle hankalaa![]()
Hahaa, ei tarttenu itte avata ketjua..
Sain just päivitettyä
Hattaroita ja vaaleanpunaista silkkinauhaa
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;23189539:tämän päivän löydöt:
Musta Burberry pikeepaita koko S (12v pojalle) 2,50 e
Hugo Bukkazoom PS2 -peli 3e