Ristiäispukeutumisprkl!!

Meillä siis ristiäset tulossa ja siskoni 18v kertoi että aikoo farkuissa tulla!! Ei vaan voi ymmärtää miten voi olla niin vaikeaa kerran vuodessa pukeutua johonkin juhlaan niinkuin juhliin nyt pukeudutaan. Rasittaa kyllä ja paljon!!!|O:kieh:

"www"
No siskosihan häpeä se on, ei sinun ;) Munkin eno kuuluu tuohon kastiin ja on ollut farkuissa mm. äitinsä hautajaisissa ja meidän häissä. Ajattelin vaan, että onpa moukka. Mutta en antanut sen itseäni häiritä...

Oletteko nimen jo päättäneet. ( minäkö utelias:D)
Jos sisaresi aikoo tulla farkuissa, anna tulla. Jos ajattelet hänen jotenkin nolaavan sinut, eihän se niin mene.
Itsensä hän siinä nolaa. jos jonkun. Eikö se läsnäolo ole kuitenkin tärkeintä.

"Lellu"
No on se jotenkin noloa, jos ei juhliin viitsitä pukeutua vähän siistimmin edes. Eräissä ristiäisissä perheen teinit olivat vieraana farkkuineen ja huppareineen. Itse olen kai sitten liian nipo...

"Vieras"
Jos alat sille kiekumaan, se saa just sitä mitä haluaakin. Se haluaa että sä olet nariseva keski-ikäistynyt kääkkä ja se taas nuori, kaunis ja rohkea. ;)

Kysy ennemmin kovaan ääneen koko juhlaväen ollessa sopivasti kuuloetäisyydellä että "herranjestas, tarvitko paljonkin margariinia että sait nuo housut vedettyä jalkaasi". Tai taivastele: "kyllä, sulle on varmasti tulossa hirveä finni tuohon" "no just tuohon, etkö sä muka huomaa, näkyyhän se kilometrinkin päähän". Hymyile maireasti päälle.

Mä ymmärtäisin tuon ehkä 14-15-vuotiaalta mutta jos 18v ei voi kuvitella laittavansa mekkoa/hametta/siistejä housuja niin melko lapsellista kyllä!
Mutta kai se kuitenkin on pääasia että saapuu paikalle.

8B
Mun mielestä on kyllä tärkein, että on paikalla.. enkä ristiäisiä niin hienona pidä, tosin ateismini voi vaikuttaa asiaan..
Mutta kyllähän sitä siisteissä farkuissa ja "juhlavassa" paidassa on minun mielestä ihan tarpeeksi siisti... ^^

"hankey"
ne farkut ovat todennäköisesti ihan säädylliset ristiäisvaatteet, mutta jos nuori nainen valitsee juhlavaatteet, ne voivat olla ihan millaiset vaan. Vaikka aika minit ylhäältä ja alhaalta, siitä huolimatta, että kyseessä on kirkollinen toimitus eikä disko.

Yhteistyössä