[QUOTE="vieras";23187862]Mulla mielestäni korkea kipukynnys ja omalla kohdallani tuo oli tosi kivulias.
En tahdo mitenkään pelotella mutta haluan kertoa oman kokemukseni.
Se sähkötys ei sattunut,kun ilmeisesti niitä hermo nopeuksia mitattiin,sellasta pientä napsumista ja näppäilyä tuntu,mutta se neuloilla tehtävä osuus oli ihan tuskaa.
Mulla tutkittiin käsi peukalosta kaularankaan asti ja se kaularangan alue oli se kaikista kamalin kokemus.
Olen ymmärtänyt että niillä piikeillä tutkitaan lihaksia jotenkin ja sillä sähköllä juurikin niitä hermonopeuksia.Sen enempää en kyllä ole asiaan perehtynyt että voisin sanoa olevani täysin oikeassa noiden tapojen suhteen ja mitä niillä tutkitaan.
Itse olen herkkä saamaan mustelmia ja oliki seuraavana päivänä käsi ihan mustelmilla,ja tutkimuksen aikana myös verta tuli jonkin verran,vähän mutta vaatteissa huomasin kotiin tullessa että neulan reiät oli hiukan vuotanut kun oli valkoinen paita lähtiessä päällä.
Toisaalta olen kuullut ihmisiltä joiden mielestä tutkimus ei ole ollut kovin kivulias eli varmaan riippuu ihmisestä ja alueesta mitä tutkitaan ja kuinka tarkkaan.Itselläni neulan pistoksia tehtiin reuilu kymmenen käden alueella.[/QUOTE]
ja lisään viel että joillekkin tehdään se pelkkä sähköosuus joka ei siis mun mielestä ollut kivulias,hiukan epämiellyttävä tosin.Sitten on neuloilla tehtävä osuus mikä ainakin mulle tehtiin lisäksi ja se oli se inhottava osuus.Itselläni etsittiin hermojuurivaurioo joka löytyikin sieltä,välilevyvammaa ollut kaularangassa ja leikattu ja nyt kädessä siis hermovamma crps2.