Mitä ihmettä lahjaksi hääparille (vanhuksille..) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apuva"

Vieras
Meidät on kutsuttu häihin ja hääpari on kaksi eläkeläistä jotka löytäneet toisensa näin vanhemmalla iällä.. Siis mitä ihmettä voisi ostaa lahjaksi? Olisi kuitenkin kiva että joku idea lahjassa olisi.. voisi olla vaikka huumorimielelläkin..

[QUOTE="mumma";23186315]Kahdenistuttava kiikkutuoli =)[/QUOTE]

Hauska idea ;D, mutta koska kaksi kotia yhdistyy niin muutenkin joutuvat laittamaan paljon tavaraa ja huonekuja pois..

Ainot ja reinot, lahjakortit jalkohoitoihin, joku heidän harrastuksiinsa liittyvä juttu, molemmille kävelysauvat, kesäteatterilippupaketti...

"Eläkeläisiä" on tosi moneen lähtöön, nuo ovat vain esimerkkejä.

[QUOTE="Piika-äiti";23186327]Ainot ja reinot, lahjakortit jalkohoitoihin, joku heidän harrastuksiinsa liittyvä juttu, molemmille kävelysauvat, kesäteatterilippupaketti...

"Eläkeläisiä" on tosi moneen lähtöön, nuo ovat vain esimerkkejä.[/QUOTE]

Kiitos. Ainot ja Reinot kävi mielssä itselläkin, mutta sitten tuli mieleen että ehkä joku muukin keksinyt saman.. Lahjakortti kylpylään tai johonkin hoitoihin voisi olla kiva idea. Kävelysauvatkaan ei ollenkaan huono, pitäisi varmistaa ettei jo ole, ulkoilevat paljon!

Ulkoileville voisi myös ostaa heijastinliivit, samanlaiset pipot, hanskat ja sellaiset kenkiin kiinnitettävät liukastumissuojat vai mitkä piikit ne ovat.

Itselleni piikit olivat tosi tarpeen kun olen kantanut liinassa lapsia viime vuodet.

Jos olette isolla rahalla liikenteessä tai kimppalahja olisi mahdollinen, niin tandempyörä?

Kaikkea sellaista pientä ja turhaa. Esim joku riisinkeitin, tai popcornkone ja sinne keräätte jotain sekalaista, esim munamuotti, millä saa paistettua kananmunia vaikka sydämenmuotoon. katso tuolta sivulta, osa erittäin turhia. Ja sitten tekstiin joku hyvä sepustus. http://www.hilavitkutin.com/tag/keittiotarvike/

[QUOTE="just";23186587]Oksettavaa! :x Vanhojen ihmisten avioliitto ja seksi! :x Harrastaisi seksii vaan salassa! NAIMISIIN! :x :x :x[/QUOTE]

Hei haloo! Kuka puhui seksistä.. Voiko joku oikeesti olla näin hölmö ajatusmaailmaltaan. Hienoahan se on yksinäiset ihmiset löytävät toisensa vaikka vanhemmalla iällä. Tuskin se seksi onkaan pääosassa tässä suhteessa ja avioliitossa.. Itse ainakin ajattelen että tuossa vaiheessa on ihanaa jos on se kaveri siinä vieressä. Ystävä. Itse en ainakaan haluaisi olla yksin vanhuksenakaan..

[QUOTE="Apuva";23186351] Lahjakortti kylpylään tai johonkin hoitoihin voisi olla kiva idea. [/QUOTE]
Jotain tämmöistä mäkin olisin ehdottanu. Kypsässä iässä olevat ihmiset ovat usein huonoja hemmottelemaan itseään!

Avioliitto solmitaan loppuelämäksi.. Miksi sen siis pitäisi olla vain nuoria varten. Ei sitä koskaan tiedä kuinka paljon päiviä on jäljellä meistä kenelläkään. Sama merkitys on liitolla iästä huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23186583:
No usein 'tuon ikäluokan' ihmiset ovat aika vanhanaikaisia tavoiltaan, siis siitä että mennään naimisiin.

Mun paappa 87v. asuu avoliitossa muutaman vuoden nuoremman kihlattunsa kanssa. :D Ei silloon heidän nuoruudessaan tuollaanen ollut sallittua...

Kiitos paljon vinkeistä. Luulen että johonkin kylpylälahjakorttiin tai vastaavaan päädytään ;) Ja näin olisi mahdollista kerätä vaikka useampi perhe samaan lahjaan..

Yhteistyössä