Tapettipaniikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki!!!

Vieras
Mä olin niin innoissani kun löysin meidän olohuoneeseen tapetin. Melkein musta, pohja on todella tumman harmaa, mustia ja hopeita puita kuvina. Mut nyt kun se pitäis seinään tiistaina laittaa, niin iskikin hirvee paniikki, et se on liian musta! Muuten kyllä on kaikki valkoista; lattiat, katot, maalatut seinät, takka, tv-taso ja sohvapöytä. Myös keittiön kaapit ihan valkoiset korkeakiiltoiset, mutta keittiön (u-mallinen) lattia on mustaa laattaa. Tämä tapetti tulisi isolle seinälle, koko tupakeittiön matkalta (yksi seinä kuitenkin), mutta tuo u-keittiö on hieman erillään. Eli ei siis tule musta tapetti ja lattia "vierekkäin". Auttakaa nyt... jos jollain kuvia omasta mustasta tai todella tummasta seinästä, niin laittakaa mulle!!!

[QUOTE="vieras";23185623]Jos ei tunnu hyvältä, älä laita.

Mulla on aikalailla erilainen maku kuin sulla (kuvauksen perusteella), joten en kommentoi muuten.[/QUOTE]

Saattaa olla etten laitakaan. Ja mitä tuohon makuun tulee, niin en voisi kuvitella asuvani missään värisirkuksessa. Tulisin levottomaksi sellaisessa ympäristössä ja valkoinen on mielestäni kaunis väri =)

[QUOTE="aapee";23185671]Saattaa olla etten laitakaan. Ja mitä tuohon makuun tulee, niin en voisi kuvitella asuvani missään värisirkuksessa. Tulisin levottomaksi sellaisessa ympäristössä ja valkoinen on mielestäni kaunis väri =)[/QUOTE]

Juu meilläkin on lähinnä vain valkoisen eri sävyjä, mutta ikinä ei tulisi mieleeni laittaa mustaa tapettia yhdelle seinälle. Vaikka semmoisia lehdissä näkyykin ja ihan ok ovat muilla, ei meille silti.

Yhteistyössä