A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oletko tyytyväinen elämääsi? miksi?
Millaista on olla noin nuorena äiti? Oletko aina ollut varhaiskypsä ja vastuullinen?
minkä ikäisiä lapsia sulla on?
mistä päin olet?
Äitinä olo on parasta aikaa mitä elämässäni on tähän asti ollut.
Olen joutunut aikuistumaan liiankin nopeasti, enkä omien lasten myötä. Oma äitini oli 6 lapsen yksinhuoltaja, joista minä olin toiseksi vanhin lapsi. Työelämään jouduin 12-vuotiaana. Töitä kerkesin koulun ohella tehdä 5 vuotta ennen raskaaksi tuloa.
Hoidin pikkusisaruksiani äidin tehdessä töitä. Äitini lähti ilta 18 töihin, tuli yöllä kotiin, aamulla nukkui -> jolloin hoidin 2 pienintä sisarusta päiväkotiin, itseni kouluun..
Lyhyesti sanottuna, itselläni ei ole ollut normaalia lapsuutta eikä nuoruutta missään vaiheessa. Koko nuoruusikäni vastuullani on ollut joku.
Vastuuntunto on siis kasvanut ja olin mielestäni kypsä vanhemmaksi omalle lapselleni, joita nykyisin on jo kaksi.
Haluaisitko harrastaa kanssani seksiä? olen 22 vuotias, pidän itsestäni huolta, luonteeltani sosiaalinen ja huumorintajuinenHarrastuksiin kuuluu mm. kuntosali, seinäkiipeily, leffat / lukeminen ja tähtitiede. Komeaksikin kehuttu
![]()
Kiva että asiat nyt kuitenkin ovat hyvin. Ja juuri menneisyys tekee sinusta sellaisen ihmisen kuin nyt olet. Olen varma, että selviät hyvin ja nautit äitiydestä.
Itse tullessani isäksi 18-vuotiaana, en ollut siihen asti ollut kovin vastuullinen, mutta hyvin nopeasti kyllä kasvoin isyyteen ja otin vastuun perheestä. Lastani rakastin jo ennen syntymää. Sitten onnistikin vielä monesti. Oli paljon rakkautta.
oliko teillä suuunniteltu raskaus? miten sinä/mies reagoitte raskauteen?![]()