Kyllä se S-etukortti on vaan paras. Sanokaa mitä sanotte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S-etukortilla on harvemmin tarjouksia, kuten plussakortilla. Ja mä tykkään kun saan plussaseteleitä, niillä pääsee keskiviikkona leffaan, eli 5 euron plussasetelillä saa jopa yli kympin hintaisen leffalipun. Ei paskempi etu..

Kyllä noi asiakasomistajapäivät aina sellaiset tarjoukset voittaa. Niin paljon kaikkea mitä tarvii, saa sillä 15% alella silloin. Ja varsinkin joulun alla lelut ym. joululahjat.

[QUOTE="mie vaan";23180340]Keskon konsepti kieltää tuotteiden ns. punatarra-myynnin...[/QUOTE]

No kyllä mä joka kerta näen K-kaupoissa noita alelaareja punaisine tarroineen.

Meillä oli plussa exän kanssa ja käytiin pääsääntösesti k-kaupassa ja tankattiin nesteellä. Silti tuli tosi harvoin se 5e seteli. Sitten erottiin, muutin lasten kans lähelle s-markettia ja vaihtelun vuoks aloin käymään siellä ja yllättäen joka kuu tulee jotain rahaa takasin. Nyt kun esim olen ostanu lapsille prismasta talvikamppeita ja vähän muitakin vaatteita, tulee helposti se 10e/kk takasin. Ja vertailen kyllä hintoja, koska yritän halvimmalla saada, kun olen hoitovapaalla kolmen lapsen kanssa.

[QUOTE="vieras";23180360]No kyllä mä joka kerta näen K-kaupoissa noita alelaareja punaisine tarroineen.[/QUOTE]

Meidän lähi k-kaupassa ei ole koskaan, mutta lähimmässä k-supermarketissa (joka on muuten sikakallis) on tosi usein tavaraa alelaputettuna.

Meidän lähellä on sekä sittari että Prisma. Sittari lyö -30% aletarrat saman päivän lihoihin, Prisma lyö -30% useampaa päivää aiemmin ja -50% saman päivän. Siinäkin S voittaa. Lisäksi maidot, jugurtit, leivät yms. on paljon edullisempia niiden plussa-alennusten jälkeenkin Prismalla. Prisman halppismerkkikin peittoaa mennen tullen sittarin halppiksen...

Ainoa missä sittari voittaa mielestäni Prisman on hedelmissä.

Juu alelaareja saa olla, mutta meillä töissä ainakin (K-Market) oli se ettei pääsääntöisesti saa myydä niitä seuraavan päivän päiväyksellä olevia tuotteita (liha, kala, eines, maito ja hevi) ale hinnoilla.

Siis mitä v*a te oikein syötte? S-kauppojen tuotteiden laatu on ihan surkea ja valikoima tosi suppea. K-kaupat on vähän parempia, mutta Stockmannin Herkku on kyllä paras. Käyttekö te muka ihan oikeasti jossain kaupassa sen vuoksi, että se on halpa? Eikö sillä ole teille mitään väliä mitä te tungette suustanne alas?

[QUOTE="just";23180218]kävin pitkästä aikaa tänään ässässä. Surkeita ja kalliita hedelmiä, kuivatavarat kaikki mitä ostin olivat kalliimpia mitä tuossa k-supermarketissa missä yleensä käyn. Lisäksi kortilla ei saanut sentinkään alennusta kassalla toisin kuin koossa. Eli kalliiksi tulee ne s-bonukset.[/QUOTE]

Tutkitty tietoan on väärää - vai mitä?

Taloussanomien Suomen Rahatieto Oy:ltä tilaama vertailu nostaa S-ryhmän vihreän bonuskortin ykköseksi monella mittarilla.

Bonuskertymän mukaan laskettuna se on paras. Maksuaika- ja luottokorttinakin se on paras – jopa parempi kuin perinteisten pankkien kortit.

[QUOTE="vieras";23180409]Siis mitä v*a te oikein syötte? S-kauppojen tuotteiden laatu on ihan surkea ja valikoima tosi suppea. K-kaupat on vähän parempia, mutta Stockmannin Herkku on kyllä paras. Käyttekö te muka ihan oikeasti jossain kaupassa sen vuoksi, että se on halpa? Eikö sillä ole teille mitään väliä mitä te tungette suustanne alas?[/QUOTE]

Juu stockan herkku on paras mutta k-kaupan elintarvikkeissa sinänsä ei ole mitään perustavanlaatuista VIKAA. Tuoreita ja puhtaita. Jos taas haluaa oikeen luksusta niin sit suuntaa stockalle.

Toisaalta, voisin käydä stockan herkussa useamminkin mutta ei sen takia viitsi viikottain lähteä kaupungille..

[QUOTE="vieras";23180409]Siis mitä v*a te oikein syötte? S-kauppojen tuotteiden laatu on ihan surkea ja valikoima tosi suppea. K-kaupat on vähän parempia, mutta Stockmannin Herkku on kyllä paras. Käyttekö te muka ihan oikeasti jossain kaupassa sen vuoksi, että se on halpa? Eikö sillä ole teille mitään väliä mitä te tungette suustanne alas?[/QUOTE]

Basmatiriisiä ja naudansuikalepataa oli äsken.
Minen ainakaan lähde tappeleen parkkipaikoista 25 kilsan päähän jotta saan mennä kauppaan, joka täällä Turussa ei ainakaan ole mistään kotoisin.

Kertoisitko mitä itse syöt?

Tutkitty tietoan on väärää - vai mitä?

Taloussanomien Suomen Rahatieto Oy:ltä tilaama vertailu nostaa S-ryhmän vihreän bonuskortin ykköseksi monella mittarilla.

Bonuskertymän mukaan laskettuna se on paras. Maksuaika- ja luottokorttinakin se on paras – jopa parempi kuin perinteisten pankkien kortit.

kirjoitin, että kaikki ne kuivatavarat ja hedelmät mitä itse ostin olivat kalliimpia mitä koossa. Tutkimuksista en perusta, kun se oma ostoskori ratkaisee.

Mä olin ennen s-fani, mutta yli kaksi vuotta olen käynyt meidän lähikaupassa Valintatalossa. Saan kerran vuodessa monta sataa euroa bonusta, minkä saisin kyllä s-etukortillakin, mutta lisäksi säästyy hermot, kun ei tarvi Prisman kassajonoissa viettää aikaa, ja bensakulujakaan ei tule, kun päästään kauppaan kävellen.

Kyllä se vaan on että meidänkin paikkakunnalla tuo S-market on edullismpi kuin K-market.
K-marketissa käyn aina toisinaan, pitäisihän sitä paikallista yrittäjää kannattaa, mutta minkäs teet kun hinnat ovat joskus useamman kymmen senttiä korkeammat kuin S-marketissa.
Ja kyllä meillä vaan S-marketissa paremmat valikoimat kuin K-marketissa.

Tässä yhtenä päivänä kavin ihan tuolla kaupungissa asti (ei mikään suurkaupunki) ja tein ruokaostokset K-supermarketissa, esim. lihaa hyllyissä ei ollut juurikaan mitään...

Meillä vingutettiin jollain 700 eurolla plussa korttia ja kämänen 5 e seteli siitä saatiin.

S kortilla vingutettiin joku 800 e ja saatiin joku 60-70 e.

Eli kyllä S-kortista saa enemmän.

[QUOTE="just";23180465]kirjoitin, että kaikki ne kuivatavarat ja hedelmät mitä itse ostin olivat kalliimpia mitä koossa. Tutkimuksista en perusta, kun se oma ostoskori ratkaisee.[/QUOTE]

en minäkään, mutta kuinka sattuukin että meidän ostamista tuotteista koottu ostoskori on 30-40 halvempi prismassa kuin cittarissa.
ja täkäläinen sittarin kauppias on ihan peestä siinä miten kohtelee työntekijöitään (heitti mm liiton ihmisen pihalle kun tämä tuli järjestämään luottamusmiesvaalia, ilmoitti et jos joku liittyy liittoon niin ei tartte töihin tulla)

[QUOTE="vieras";23180486]en minäkään, mutta kuinka sattuukin että meidän ostamista tuotteista koottu ostoskori on 30-40 halvempi prismassa kuin cittarissa.
ja täkäläinen sittarin kauppias on ihan peestä siinä miten kohtelee työntekijöitään (heitti mm liiton ihmisen pihalle kun tämä tuli järjestämään luottamusmiesvaalia, ilmoitti et jos joku liittyy liittoon niin ei tartte töihin tulla)[/QUOTE]

No, se teidän sittarikauppias ei kyllä vaikuta mitenkään meidän supermarketin kauppiaaseen:)

[QUOTE="noh";23180467]Mä olin ennen s-fani, mutta yli kaksi vuotta olen käynyt meidän lähikaupassa Valintatalossa. Saan kerran vuodessa monta sataa euroa bonusta, minkä saisin kyllä s-etukortillakin, mutta lisäksi säästyy hermot, kun ei tarvi Prisman kassajonoissa viettää aikaa, ja bensakulujakaan ei tule, kun päästään kauppaan kävellen.[/QUOTE]

Paljolla sä ostat? Me ostettiin 4000 eurolla / vuosi ja saatiin ruhtinaallinen 17 e seteli....Valintatalo käyttää surkeinta Ykkösbonus korttia.

Ihanko totta vaikka Valion tuotteet ovat parempia Stockmannilla mitä S-kaupoissa? Tuo on ihan uusi asia minulle, olen luullut tuotteiden olevan samaa laatua ostopaikassta huolimatta.

Pitääpä maanantaina tsekata tuo Herkku. Jos lähden aamulla kauppaan kuuden aikaan, olenkin kotona sopivasti iltauutisiin mennessä. Kunhan vain muistaisin pomolle soittaa matkan varrelta, että en tule töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja no meillä;23180484:
Meillä vingutettiin jollain 700 eurolla plussa korttia ja kämänen 5 e seteli siitä saatiin.

S kortilla vingutettiin joku 800 e ja saatiin joku 60-70 e.

Eli kyllä S-kortista saa enemmän.

Jaa-a, meidän osuuskaupalla bonusprosentti 800€:lla on 3,5 eli tekee 28€. Plussalla pitäisi taulukon mukaan tulla 800€:sta 19€. Mutta niinhän siinä Taloussanomien jutussakin jo todettiin, että K-Plussan eduista huomattava osa kertyy kortilla annettavista alennuksista. Meillä tulee niitä 5-10€ per kauppakerta (lasku noin 70-80€) eil niitä hyödyntämällä meillä säästetään vähintään 50€ kuussa.

Meillä on edullinen Citymarket, moni tavara meidän ostoskorissa on siellä halvempia kuin Prismassa. Ja kun nuo alennukset huomioi, niin kuukausittainen kauppalasku ei voi olla meidän K:ssa ainakaan kalliimpi. Lisäksi saan sieltä paremmin meidän taloudessa käytettävät tuotteet, Prismassa on suppea valikoima etnistä ruokaa.

[QUOTE="vieras";23180498]Paljolla sä ostat? Me ostettiin 4000 eurolla / vuosi ja saatiin ruhtinaallinen 17 e seteli....Valintatalo käyttää surkeinta Ykkösbonus korttia.[/QUOTE]

Viime vuoden ostot oli noin 13 000 euroa.

[QUOTE="Yksvaan";23180659]Nuo K-kaupan korttialennukset on samat kuin Prisman normaalihinta.[/QUOTE]

No ei tasan ole ainakaan meidän kaupoissa. Mutta hinnathan vaihtelee eri puolilla maata, eli ehkä teillä voi näin ollakin, en voi kiistää.

Meidän Prisma mm. nostaa ensin hintoja, ja antaa sitten niistä alennusta. Juuri katselin lihapaketteja, joita oli kahdella päiväyksellä. Vanhemmista oli sutattu alkuperäinen edullisempi hinta. Uudempiin oli tämä kalliimpi hinta merkitty jo suoraan. Sitten molempiin oli päälle lätkäisty muka alennushinta, joka oli se sama kuin alkuperäinen vanhempien pakkausten hinta... Ja tämäkin hinta oli vielä 3€/kg kalliimpi kuin vastaava tuote Cittarin tarjouksissa.

[QUOTE="Yksvaan";23180659]Nuo K-kaupan korttialennukset on samat kuin Prisman normaalihinta.[/QUOTE]

Ei ne ole:) Vaikka Prismassa on kieltämättä osa tuotteista edullisia, S-marketeissa sen sijaan ei. Prisma on kuitenkin aika harvalla Suomen paikkakunnalla.

[QUOTE="just";23180691]Ei ne ole:) Vaikka Prismassa on kieltämättä osa tuotteista edullisia, S-marketeissa sen sijaan ei. Prisma on kuitenkin aika harvalla Suomen paikkakunnalla.[/QUOTE]

Koolla oli just esim vaipat tarjouksessa, Salessa meillä peräti euron isompi normaalihinta.

Yhteistyössä