Voikohan raskaan mennä baariin..

• Viestiketjun aloittaja app
  • Ensimmäinen viesti
app
sillee siis että maha jo näkyy hyvinkin..katsookohan ihmiset ihan kieroon? :D Tahtoisin ystävien innoittamana lähteä ekaa kertaa raskauden aikana baariin tanssimaan ja juhlimaan ystävän synttäreitä. Saahan baarista alkoholittomiakin drinkkejä vai? Tai sitten on limu/vesilinjalla. :)

Ellei ovella ole 'Ei koiria!' kyltin vieressä mahakasta naista kuvaavaa kylttiä ruksit päällä.......

Voi mennä.

Aina joku katsoo kieroon, älä juo pommacia lasista niinkuin minä :D
Hittolainen että sain aikaan messevät juorut kun menin tekemään siten :O

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23179548:
Ellei ovella ole 'Ei koiria!' kyltin vieressä mahakasta naista kuvaavaa kylttiä ruksit päällä.......
Samaan tyyliin, kun Sol-pulloissa.

Onhan siellä välissä työntekijöitäkin raskaana, niin miksi asiakas ei voisi? Tuskin poke sua ovella poiskaan käännyttää :)

apppee
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23179548:

Voi mennä.

Aina joku katsoo kieroon, älä juo pommacia lasista niinkuin minä :D
Hittolainen että sain aikaan messevät juorut kun menin tekemään siten :O
Voi ei, ompa inhottavaa. Minusta hölmöä tuommonen juoruilu, kun tosiaan ei tiedä mitä siinä lasissa todella on.. :D

Onneksi tää on vähän isompi kaupunki niin jospa tuonne sulautus, vaikka vähän "turvottaakin". :D Ja tosiaan kun on vaan varovainen siellä kännisten seassa. :)

appeeee
Samaan tyyliin, kun Sol-pulloissa.

Onhan siellä välissä työntekijöitäkin raskaana, niin miksi asiakas ei voisi? Tuskin poke sua ovella poiskaan käännyttää :)
Totta, mietin tuota myös..ja nykyään onki kivempi mennä baariin muutenkin ei oo tupakan savua niin... Oon vaan sellanen jahkailija ja etukäteen valmiiksi kaikkea miettijä että täytyy kysellä mammojen mielipiteitä. ;D

O74
Itse olin esikoista odottaessani (10v sitten) melkein joka viikonloppu meidän paikallisessa baarissa kun tykkäsin laulaa karaokea. Vettä oli lasissa ja laulu maittoi. Ei kukaan katsonut kieroon...

app
Itse olin esikoista odottaessani (10v sitten) melkein joka viikonloppu meidän paikallisessa baarissa kun tykkäsin laulaa karaokea. Vettä oli lasissa ja laulu maittoi. Ei kukaan katsonut kieroon...
näimpä! minusta olisi myöhemminkin kivaa käydä vaikka miehen kanssa joskus jossain..katselemassa ihmisiä ja viettämässä aikaa miehen/kavereiden kanssa..muualla kun töissä/kotona/harrastuksissa... Eihän lapselle voi tulla mitään kuulovaurioita?? :D Siis yökerhossa.

rtee
Kyllähän sitä ihmiset käy ihan konserteissakin raskaana että eipä sieltä baarista kuulovauriota tulla. Maija Vilkkumaan rumpalihan jopa soitti itse konsertissa vielä supistusten alkaessakin :D

"niini"
Sinne vaan :) Itse kävin kahdesti odotusaikana, mutta ne kemut loppu lyhyeen molemmilla kerroilla kun masuvauva ei tykännyt siitä metelistä (?) kun sai valtavia potkuraivareita ja olo oli epämukava itsellä :D

Mä olin Eläkeläisten keikalla rv 37 ja U2:sta katsomassa rv 40+1. :D Ja esikoisen aikaan oli baarissa joskus +30 viikolla, kun oli kaverin valmistujaiset ja lähdin sitten porukkaa kuskaamaan kaupungille. Kyllähän ihmiset sitä mahaa vähän katteli, mutta siinähän kattelee. Itsehän sinä tiedät mitä siellä olet tekemässä, et ole tilivelvollinen muille. :)

Minä kävin myös paikallisessa pubissa koko raskausajan ja taisin käydä viimeisen kerran päivää ennen synnytystä.:D Kerran eräs mies sanoi että mitä teet baarissa koska olet raskaana painu kotiin siitä, tokaisin vain että painu itse.

Yhteistyössä