FB tietäjät!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mama"

Vieras
Miten saan oman profiilini täysin piiloitettua muilta paitsi kavereiltani? Olen laittanut kaikkiin paikkoihin "vain kaverit" ja silti ihmiset jotka eivät ole kaverilistallani näkevät kommenttini esim. toisten ihmisten päivityksissä.

[QUOTE="diipadaapa";23173898]Kommentit näkyy kaikille, jos olet jonkun muun juttuun kommentoinut.[/QUOTE]

täytyy olla olemassa jonkin asetus tuon suhteen sillä aina kaikkien kommentointeja ei näy mutta ihan selvästi joku on kommentoinut kun päivityksen laittaja siihen vastaa!

Jaha, no minä en ainakaan semmosta astusta ole missään nähny.

en minäkään, sitähän tässä juuri tiedustelen. :) kaverinikin kysyi kerran kenen kanssa olen päivityksessäni keskustellut kun hän näki vain minun kommenttini eikä sen kenen kanssa juttelin (eivät olleen keskenään kavereita eikä kummallakaan ollut estoa toista kohtaan).

Siis jos sinä kommentoit kaverisi päivitystä, niin toki sen näkevät kaikki kyseisen kaverisi kaverit. Ei mun tietääkseni sellaista mahdollisuutta ole olemassakaan, että kommentit saisi piilotettua - paitsi ehkä jos laittaa kaikki kaverien kaverit estolistalle. En tiedä, onnistuuko sittenkään.

Jos asetuksisa mukauttas niin että valitsis et julkasut näkee tai niitä voi kommentoida vaa tietyt henkilöt ja siihen määrittäs kaikki kaverit niin ei kai kukaan muu näkis mitä kirjottaa vai?

Siis jos sinä kommentoit kaverisi päivitystä, niin toki sen näkevät kaikki kyseisen kaverisi kaverit. Ei mun tietääkseni sellaista mahdollisuutta ole olemassakaan, että kommentit saisi piilotettua - paitsi ehkä jos laittaa kaikki kaverien kaverit estolistalle. En tiedä, onnistuuko sittenkään.

minulle riittäisi että vain kaverini näkisivät olemassaolini facebookissa. jos haluan lisätä jonkun ihmisen kaverilistalle niin voisin lisätä sen itse. mutta ilmeisesti tuollainen VAIN KAVEREILLE näkyminen facessa ei ole mahdollista.

[QUOTE="Mama";23174414]minulle riittäisi että vain kaverini näkisivät olemassaolini facebookissa. jos haluan lisätä jonkun ihmisen kaverilistalle niin voisin lisätä sen itse. mutta ilmeisesti tuollainen VAIN KAVEREILLE näkyminen facessa ei ole mahdollista.[/QUOTE]

Kyllä sä voit ruksia pois sen vaihtoehdon et kuka vaan voi sut lisätä kaveriksi.

[QUOTE="Mama";23174458]kyllä sen voi ottaa pois mutta profiilini näkyy silti muillekkin, eikö?[/QUOTE]

eipä muuten voikkaan ruksia. kaveripyyntö valikossa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että kaikki tai kaverien kaverit

[QUOTE="Mama";23174472]eipä muuten voikkaan ruksia. kaveripyyntö valikossa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että kaikki tai kaverien kaverit[/QUOTE]

Ennen oli..ihme juttu :O
Ennen pysty kyllä olee näkymätönkin facessa, mä aloitin aikoinaan tutustumaan siihen niin. Kukaan ei nähnyt mua kenenkään listalla eikä löytänyt haulla..

eli vielä kerran väännettään rautalangasta. en halua että minua löytää facebookista muut kuin kaverini (ei kuvaa, profiilia tai mitään muutakaan, eli että jos vaikk joku yrittää minua etsiä saattaisi luullaan etten ole facessa ollenkaan) . en tiedä onko se mahdollista ja jos on niin miten?

[QUOTE="Mama";23174526]eli vielä kerran väännettään rautalangasta. en halua että minua löytää facebookista muut kuin kaverini (ei kuvaa, profiilia tai mitään muutakaan, eli että jos vaikk joku yrittää minua etsiä saattaisi luullaan etten ole facessa ollenkaan) . en tiedä onko se mahdollista ja jos on niin miten?[/QUOTE]

Joo, lopeta koko facen käyttö.

[QUOTE="Mama";23174526]eli vielä kerran väännettään rautalangasta. en halua että minua löytää facebookista muut kuin kaverini (ei kuvaa, profiilia tai mitään muutakaan, eli että jos vaikk joku yrittää minua etsiä saattaisi luullaan etten ole facessa ollenkaan) . en tiedä onko se mahdollista ja jos on niin miten?[/QUOTE]

No toi ei oo nykyään enää mahdollista. Hausta sä pystyt ittes poistaa mut that's it!
Voit mennä sinne jollain salanimellä ja feikkikuvalla ja kertoa vaan kavereilles salanimesi. Muuta kenoa mä en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja tätä;23174511:
ennen oli..ihme juttu :o
ennen pysty kyllä olee näkymätönkin facessa, mä aloitin aikoinaan tutustumaan siihen niin. Kukaan ei nähnyt mua kenenkään listalla eikä löytänyt haulla..

juuri tätä hain, ennen pystyi olemaan näkymättömänä muille.

Yhteistyössä