Te joiden työaika ma-pe noin 8-16; mitä työtä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoitaja"

Vieras
Millainen koulutus?
Itse olen hoitoalalla ja vaikka kuinka tästä työstä pidänkin, olen täysin v***tunut vuorotyöhön. Olen harkinnut alan vaihtoa alalle, jossa olisi säännöllinen päivätyö. Hoitoalalla kun ne hommat on aika vähissä :(

Assistentti eli entiseltä nimeltä sihteeri.

Jos jotain huonoa voin sanoa, niin meillä menee vaatteisiin rahaa. Ymmärtääkseni hoitoalalla työvaatteet ei ole kovin kalliita.

onhan noita... siis mä oon kotona lasten kans. mut tollasia 8-16 ammatteja on vaiks mitä.. opettaja (ei ees aina noin pitkät päivät), pankkivirkailija, postityöntekijä, virastot ja toimistot, hammashoitajat, neuvolantätit, ym ym

onhan noita... siis mä oon kotona lasten kans. mut tollasia 8-16 ammatteja on vaiks mitä.. opettaja (ei ees aina noin pitkät päivät), pankkivirkailija, postityöntekijä, virastot ja toimistot, hammashoitajat, neuvolantätit, ym ym

Postityöntekijä? Ööh, postissahan ollaan ilta 20:een, jos tiskillä olet?
Jakaja menee klo 6:een ja voi päästä vasta klo 17-18, jos on paljon töitä.

Minulla on käsitys, että tuo on loputtoman tylsä työ?
"Hei, otapas paita pois, sit käyt tällee, hengittämättä, saat hengittää, kiitos, moikka. Hei, otatko korut pois, laita poski tähän, kiitos, heippa" :D
Muuten kiinnostaisi, mutta...

Tuo on ehkä 0,1% työstä :) ja tuo mielikuva mullakin oli kun lähdin alaa opiskelemaan. Todellisuudessa tää on tosi monipuolista. Voi työskennellä sädehoidossa, angiossa, TT:ssä, magneetissa, hammaskuvausten parissa, tehdä mammografioita, olla ultraäänessä, isotooppiosastolla, läpivalaisussa, eläinlääkäriasemalla/eläinsairaalassa, teollisuudessa, opetuksessa, tutkimuksessa...yksin tai isossa porukassa, diagnostiikkaa tai toimenpiteitä, vaihtoehtoja on ihan hirmu paljon.

Tuo on ehkä 0,1% työstä :) ja tuo mielikuva mullakin oli kun lähdin alaa opiskelemaan. Todellisuudessa tää on tosi monipuolista. Voi työskennellä sädehoidossa, angiossa, TT:ssä, magneetissa, hammaskuvausten parissa, tehdä mammografioita, olla ultraäänessä, isotooppiosastolla, läpivalaisussa, eläinlääkäriasemalla/eläinsairaalassa, teollisuudessa, opetuksessa, tutkimuksessa...yksin tai isossa porukassa, diagnostiikkaa tai toimenpiteitä, vaihtoehtoja on ihan hirmu paljon.

Kiva tietää :) Kiitos tästä! Pitää ihan laittaa harkintaan :)

Monet pankit ovat auki yli neljän, ja varmaan laskit leikkiä tuon postityöntekijän kohdalla. Hammashoitoakin saa iltaisin ja päivystyksenä.

Yhteistyössä