Te joiden työaika ma-pe noin 8-16; mitä työtä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työskentelen teollisuudessa laboranttina. 8 tunnin päivätyö jossa on liukuva työaika aamulla 7-9 mentävä ja 15-17 pääsee sit pois, sopii mulle enemmän kuin hyvin :)

[QUOTE="hoitaja";23169671]Millainen koulutus?
Itse olen hoitoalalla ja vaikka kuinka tästä työstä pidänkin, olen täysin v***tunut vuorotyöhön. Olen harkinnut alan vaihtoa alalle, jossa olisi säännöllinen päivätyö. Hoitoalalla kun ne hommat on aika vähissä :([/QUOTE]

Samat mietteet :-) Hoitoalantyöt kiinnostaa eri muodoissaan. Mietin tuota hammashoitoalalle tai rtg-hoitajaksi kouluttautumista. vois olla kivaa. Tällä hetkellä olen pph enkä kyllä ihan heti tätä työtä jätä, mutta muutaman vuoden päästä asiat saattaa olla toisin :-)

operaattorin aspassa. meillä kyllä ollaan avoinna ma-pe 8-20 ja la 9-17, mutta tosi hyvin saadaan toivoa vuorot. Minä otan vaan arkena 8-16 vuoroja, toiset sitten taas haluaa mieluummin iltapainotteisia vuoroja ja lauantaita

Alkuperäinen kirjoittaja toimistotyö;23170801:
Toimistotyössä (avustavat ja sihteerin tehtävät) julkishallinnossa, terveydenhuollon sektori.

Ja kysyit näemmä koulutusta. Olen merkonomi, mutta samaa työtä meillä on tehnyt pari työkaveria myös hoitajan koulutuksella.

Yhteistyössä