[QUOTE="vieras";23168847]Jos palvelu ei kelpaa niin kuskaa itse lapsesi kouluun.[/QUOTE]
Palvelu kelpaa, jos se toimii.
Osta itse kirjasi!!! Pirä tunkkis!
Palvelu kelpaa, jos se toimii.
Osta itse kirjasi!!! Pirä tunkkis!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koulukyydit on joko sovittu tietylle yrittäjälle, jolloin on tuttu kuski ja auto. Yleensä ne kuitenkin menevät yleisesti tarjolle kaikille alueen autoilijoille ja lähinnä ko. osoitetta oleva saa/ottaa kyydin. Meillä ainakin koulukyydit menevät hyvin kaupaksi ja homma hoidetaan asiallisesti.
Voisiko teillä olla sitä ongelmaa, että tarjottua kyytiä ei oteta vastaan ajoissa jolloin taksikuskikin on auttamatta myöhässä?
Täysin aiheellista valittaa. Yhteiskunta maksaa kyydin taksiyrittäjille. Jos yhteiskunta ostaa palvelua yksityisiltä yrittäjiltä, niin eikö silloin voi vaatia kunnollista palvelua vaan on tyydyttävä sekundaan.Yhteiskunta tarjoaa ilmaisen taksikyydin lapsille kouluun ja eikun mammat siitäkin jaksavat mäkättää. Eikö teille mikään riitä?
Yhteiskunta tarjoaa ilmaisen taksikyydin lapsille kouluun ja eikun mammat siitäkin jaksavat mäkättää. Eikö teille mikään riitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23168914:Vaikuttaa vaikuttaa. Sehän on selvä.
Siitä syystä olisikin niin kovin mukava että kuski näkisi sen vaivan että ilmoittaisi jos aikataulu mättää isosti.
Mutta kun kuskit eivät ole tietoisia meidän venhempien numeroista, kaikki olisi hoidettava yhteyshenkilön kautta, on kuulemma selvempää.
Tietysti mä voisin soittaa yhteyshenkilölle että missä kyyti viipyy ja yhteyshenkilö kertoisi mulle että hän ei ole juuri nyt töissä mutta hänpä ottaa selvää kuka kuski on tänään vuorossa ja soittaa hälle ja tidustelee ja sitten soittaa mulle, jolloin aikaa on jo kulunut sen puoli tuntia ja tilanne on ns +-0.
Mä en pääse ymmärtämään miksi tästä on tehty täällä näin vaikeaa, kun se joillain paikkakunnilla toimii ilman isompia ongelmia.
JA noihin juniin tms, ainainen napina kuuluu aikuismatkustajilta, kun myöhästyvät töistä tms..... :kieh: niin että kyllä sitä saa vanhempi lapsesa koulukyydistä rutista kanssa!
peesi. helvetin röyhkeää. jos omani saisivat ilmaisen kyydin niin kiitollinen olisin. ei siihen kuole jos seisoo puoli tuntia odottamassa. ja että taksikuski odottelemaan kun kakara pukee päälllensä. törkeää. jos ei kelapa kakara kävelee tai sinä viet. on aikaa tuijotella ikkunassa kakaraa, samalla itse voit viedä. jos tyhjän panttina olet ikkunassa. ja vielä mummo toisessa ikkunjassa, ja ilmaisuuksia vailla. voi luoja!!!! joillain ei oel ketään vahtaamassa eikä silti tule taksi hakemaan.
peesi. helvetin röyhkeää. jos omani saisivat ilmaisen kyydin niin kiitollinen olisin. ei siihen kuole jos seisoo puoli tuntia odottamassa. ja että taksikuski odottelemaan kun kakara pukee päälllensä. törkeää. jos ei kelapa kakara kävelee tai sinä viet. on aikaa tuijotella ikkunassa kakaraa, samalla itse voit viedä. jos tyhjän panttina olet ikkunassa. ja vielä mummo toisessa ikkunjassa, ja ilmaisuuksia vailla. voi luoja!!!! joillain ei oel ketään vahtaamassa eikä silti tule taksi hakemaan.
siis jos se alkaa se kuski etsiä teiedän numeroita ja kaikkien ja soitella vanhemmille, niin eihän se ole koululla vielä huomennakaan. Ihmevalitusta, jos saa jotain ILMAISEKSI niin siitä ollaan kiitollkisia ja opetetaan lapsikin nöyräksi ja kiitolliseksi.
vie ihan oikeasti itse äläkä hae minkä keksityn diagnoosin varjolla ilmaisuuksia, jos on noin vaikeaa. törkeä akka olet.
Täysin aiheellista valittaa. Yhteiskunta maksaa kyydin taksiyrittäjille. Jos yhteiskunta ostaa palvelua yksityisiltä yrittäjiltä, niin eikö silloin voi vaatia kunnollista palvelua vaan on tyydyttävä sekundaan.
Taksikyytiin on syynsä. Jos on lapsi, joka haetaan kouluun taksilla kotiovelta, niin on melkoinen riski jättää tällainen lapsi odottelmaan kyytiä epämääräiseen aikaan. Koulu on vastuussa lapsesta myös koulumatkoilla. Meillä taksikyydit toimivat nykyisin onneksi ajallaan, mutta muutama vuosi sitten oli hankalaa, kun taksin tuloaika saattoi vaihdella puolikin tuntia tai enemmän. Välillä taksi saattoi tulla vasta koulun alkamisajan jälkeen. Välillä olin jo itse viemässä lasta kouluun koulun alkamisajan jälkeen, kun taksi ajoi tiellä vastaan. Välillä lapsi soitteli minulle töihin, kun taksia ei kuulunut. Välillä taksi tuli etuajassa. Kerran esimerkiksi taksi tuli etuajassa ja sillä aikaa, kun laitoin lapselle kenkiä jalkaan, niin taksi oli jo mennyt. Tästä syystä valmiusaika taksiin menoon saattoi olla lähemmäs tunti, mikä on liian pitkä aika odotella vaatteet päällä. Onneksi noista on päästy ja taksi tulee nykyisin ajallaan, heittoa tuloajassa on vain 5-10 minuuttia.
Halvalla ei saa hyvää palvelua, eli miksi kunnat vedättävät maksut alas?