Mielenkiintoista... siis ihan yleisesti parista viime päivästä.

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Maanantaina ystävä sanoi, että olisi mukavaa, jos olisi keskiviikkona tulevalle vieraalle jokin lahja annettavaksi. Sanoin, että tein sen jo, mutta pussi tms. puuttuu. Seuraavana päivänä ystäväni toi valmiiksi ompelemansa pussin, joka oli täydellisen kokoinen, näkemättäkään lahjaa. Vain nyöri puuttui. Kuinka ollakaan, käsilaukustani löytyi juuri sopiva, oikean värinenkin.

Ystäväni, joka ei KOSKAAN pudota ruokaa lattialle, pudotti ison läjän edellisenä päivänä pilkkomiani porkkanoita. Eihän niitä enää voinut koululaisten ruokaan laittaa... Hän kysyi apulaiselta, josko tällä oli pulaa porkkanoista. Tämä tunnusti ajatelleensa illalla porkkanoita, sillä ne olivat häneltä kotona lopussa. Eli tulimme tulokseen, että hän on porkkaNoita. :) Hän pesi pudonneet porkkanat ja vei kotiinsa.

Mietimme ystäväni kanssa kuinka ihmeessä piristää apulaista, sillä hänellä on elämässään hankala kohta menossa. ystäväni mielestä tanssikurssi tms olisi sopiva, mutta hän ei löytänyt sopivaa heti. Sanoin, että iltapäivällä on vastaus.

Kahdentoista jälkeen posti toi kutsun risteilylle, johon kuuluu myös latinotanssia.:D

Aamulla olin varma, että tarvitsen starttibuusterin, mutta en halunnut herättää äijää kolistelullani. Auto sentään starttasi, mutta n. km.n päässä "nukahti" ylämäkeen, eikä jaksanut enää herätä. Siis kävelin kotiin, kerrankin riittävän lämpimästi pukeutuneena kuonokoppaan ja untuvatakkiin, 30-asteen pakkasessa hakemaan buusteria... Olisi pitänyt vain uskoa itseään.

Eilen vieras, jolle olin tehnyt lahjan, kävi. Kyseessä on henkilö, jonka palavasti halusin tavata. Kuinka ollakaan, hänen kuskinsa ei päässytkään palauttamaan häntä vierailun jälkeen ja minä pääsin ajamaan ja keskustelemaan hänen kanssaan kahdestaan.:D Wow!

Ja muitakin yhteensattumia ja sujuvaa arjen kulkua on pariin vuorokauteen mahtunut.

Kyllä tämä tästä.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="zxz";23160195]Kylla se siita.
Miten Sun mies jaksaa? ja Sina itse?[/QUOTE]

Jakselemme, kun emme muutakaan osaa;)

Äijällä on huomenna lisää tutkimuksia ja maanantaina alkaa osastojakso ja ehkä uusi lääkitys (joka pelottaa minua).

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23165392:
Joo sua onkin jo etsiskelty täällä. Ootko muuten alkanut nukkumaan iltaisin kun et enää yövuorossa kirjoita? =)
Toisinaan... Käyn Fifin kanssa pitkällä lenkillä illalla ja olen nyt jonkin aikaa joko nukkunut tai ollut muuten horroksessa yöt äijän seuraksi. Tämä vahtiminen alkaa väsyttää... Saako tuo hengitettyä, yskiikö, nouseeko kuume, oksentaako jne.

IhanaValo
Ootte olleet miullaki mielessä, edelleen tsemppiä ja jaksuja toivottelen, sekä siulle että miehellesi!

Mukavalta kuulosti tuo tapahtumaketju, varmasti piristää/ilahduttaa kun asiat vaan loksahtaa paikalleen :)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23168105:
Voi ei! :( Onko äijän kunto yhtään kohentunut tai lääkärit keksineet mitään uutta?
Sanotaan vaikka näin, että on tasaista voinnin suhteen. Eli on pysynyt suht kuumeettomana ja kivuttomana, mutta siinäpä se sitten olikin. Tutkimukset jatkuvat yhä. Nyt tuo tuhisee sohvalla, oli vatsan varjoainekuvaus näköjään kova koettelemus:)

Suomessa on muutama vastaavan tyyppinen tapaus ja hoitavat lääkärit ovat kokoontuneet vertailemaan ja miettimään, josko joku yhdistävä tekijä löytyisi.

JONSERED Karhunkantaja
Ootte olleet miullaki mielessä, edelleen tsemppiä ja jaksuja toivottelen, sekä siulle että miehellesi!

Mukavalta kuulosti tuo tapahtumaketju, varmasti piristää/ilahduttaa kun asiat vaan loksahtaa paikalleen :)
Kiitos, tänäänkin äijä totesi, ettei niin hirveän huolissaan jaksa olla, sillä ei se hukkumalla kuole joka on hirtettäväksi syntynyt.;)

Ja tuo sama "flow" on jatkunut tietyissä asioissa maanantaista saakka. Ja tulee jatkumaan vielä, sillä en päästä sitä katkeamaan.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Muurarin Vaimo";23172539]Olette ajatuksissani! :hug:
Kivalta kuulostaa nuo viimepäivät. :) Tulispä tännekin väliin jotain tuollaista...[/QUOTE]

Tulee, kun luotat siihen. Olet ansainnut sen.

...
Jonsku, käyppä säkin tossa ketjussa ja rustaa nimes http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1925720-olkaa-kiltteja-ja-kaykaa-allekirjoitamassa-adressi-adh-hd-laakityksen-kelakorvattavuuden-puolesta/ :) <3

JONSERED Karhunkantaja
Kuten ilmoitinkin, "flow" jatkuu. Mama osti ruokaa kassikaupalla, ystävättären miesystävä oli vailla kyytiä sairaalaan ja takaisin perjantaina ja aikataulumme osuivat yksiin. Hän antoi vähän polttoainerahaakin. Kaksi muuta toisinaan kuljetusapuani käyttävää ihmistä antoi yllättäen rahaa korvaukseksi. Kun rahat olivat täysin loppu, sain yllättäen hieman suuremman suorituksen ja nyt voin osallistua sen puolesta eräälle minulle tärkeälle kurssille. Äijä on sairaalassa lääkkeiden vaihdossa.

Huomennaki on mukava päivä tiedossa.:)

Täytyy vain muistaa pitää asiat virtaamassa haluamallani tavalla.

Mä niin haluaisin tuota sinun positiivisuuttasi omaan elämääni ja itselleni, mutta kun lukee sinun tekstiäsi niin sitä ajattelee että mitä mä huolehdin ja suren niin paljon kun nekin joilla on paljon raskaampaa jaksaa olla hyväntuulisia ja iloisia siitä mitä niillä on hyvin ja mukavasti. Joskus vaan tää oma asioista huolestuminen ja ahdistus oman elämän sujumisesta saa vallan.

JONSERED Karhunkantaja
Eräs viisas sanoi minulle, kun ihmettelin sitä, että saan muille ihmisille hyvää aikaan, mutta oma elämä on rempallaan, että pitää muistaa luottaa siihen, että on itsekin ansainnut hyvää.:D Ja elää sen mukaan.

Yhteistyössä