Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
hoomoilanen
Ei tietenkään tarvitse hyväksyä mitä vain. Niin kuin sanoin, laittomuuksia ei tarvitse suvaitsevaisenkaan suvaita. Eikä edes epäoikeudenmukaisuutta.

Mutta on suuri ero siinä, että ei hyväksy tiettyjä toimintatapoja, kuin että ei hyväksy tiettyjä uskontoja tai kulttuureja, joissa näitä toimintatapoja on havainnut harjoitettavan.
Aivan, hyvä pointti tämä toimintapajuttu. Pitää ruveta käyttämään sitä jos tulee puheeksi.
 
"vieras"
Veikkanpa, että nämä täällä vaahtoavat rasistisia näkemyksiä esittelevät Persujen kannattajat ovat niitä samoja, joiden mielestä on ihan ok kaveerata eräiden rikollisten moottoripyöräjengien kanssa ja päästä lapset leikkimään sellaiseen kotiin ;-) Tästä asiasta kun käytiin kiivasta keskustelua pari päivää sitten..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23163968]En mä kerro, kun sä kuitenkin haluat tulla perässä sitten kun huomaat, mihin suuntaan Persut aikovat viedä Suomea, jos voittavat ;-) Kannattaisi ehkä lukea tarkemmin, mitä "yleviä aatteita" he kannattavat.[/QUOTE]

Arvasin tän. Et sinä mihinkään ole lähdössä kun ei tuo Suomen sossun tuki ja turva kanna ulkomaille.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164063]Veikkanpa, että nämä täällä vaahtoavat rasistisia näkemyksiä esittelevät Persujen kannattajat ovat niitä samoja, joiden mielestä on ihan ok kaveerata eräiden rikollisten moottoripyöräjengien kanssa ja päästä lapset leikkimään sellaiseen kotiin ;-) Tästä asiasta kun käytiin kiivasta keskustelua pari päivää sitten..[/QUOTE]

Mopojengiläisten kanssa kaveeraavat suvaitsevaiset, eihän suvaitsemattomat persut voisi olla prosenttijengiläisten kanssa tekemisissä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164069]Arvasin tän. Et sinä mihinkään ole lähdössä kun ei tuo Suomen sossun tuki ja turva kanna ulkomaille.[/QUOTE]

No kuule kun tuo asia sua vaivaa kovasti, niin voin paljastaa, että teen tällä hetkellä väliaikaisesti töitä ulkomailta käsin ja maksan Suomeen verot ja muut maksut. Että revi siitä.
 
"Jonna"
Voi voi. Mä olen asunut Myllypurossa monia vuosia enkä ole huomannut että ongelmia aiheuttavat maahanmuuttajat.. sen sijaan ongelmia aiheuttaa juopot suomalaiset ja narkkarit. Jotka siis ihan kaikki, ylläripylläri suomalaisia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164094]Mopojengiläisten kanssa kaveeraavat suvaitsevaiset, eihän suvaitsemattomat persut voisi olla prosenttijengiläisten kanssa tekemisissä.[/QUOTE]

Totta kai voivat, koska ihonväri on heille se ainoa oikea ;-)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164108]Totta kai voivat, koska ihonväri on heille se ainoa oikea ;-)[/QUOTE]

Sinulle ihonväri on kaikki kaikessa, mitä mustempi sen parempi, mutta ei persuille, vaan persujen mielestä ihmisten teot ratkaisevat.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164098]No kuule kun tuo asia sua vaivaa kovasti, niin voin paljastaa, että teen tällä hetkellä väliaikaisesti töitä ulkomailta käsin ja maksan Suomeen verot ja muut maksut. Että revi siitä.[/QUOTE]

Voi joku, ihan ulkomailta käsin, ihkuu.=) Missä muuten tälläinen maa kuin ulkomaa sijaitsee?
 
kaukaa on hyvä huutaa
Yllättäen "pakolaisten puolustajia" asuu ihan tavallisilla alueilla. Itse asun ns. paremmalla alueella itsekin, mutta aika lähellä aluetta jossa asuu myös mamuja. Käytetään samoja kauppoja ja liikennevälineitä, päiväkodissa on muutamia lapsia jne. Ei muuten haittaa yhtään.
Ei varmaankun teidän ei tarvitse kuunnella yötä myöten heidän elämöintiään ja haistella heidän asunnostaan tulevia hirveitä mausteiden ym. hajua.
 
"vieras"
[QUOTE="Jonna";23164100]Voi voi. Mä olen asunut Myllypurossa monia vuosia enkä ole huomannut että ongelmia aiheuttavat maahanmuuttajat.. sen sijaan ongelmia aiheuttaa juopot suomalaiset ja narkkarit. Jotka siis ihan kaikki, ylläripylläri suomalaisia.[/QUOTE]

Eli vain suomalainen voi sinun mielstä olla ongelmia aiheuttava juoppo ja narkkari. Miksiköhän mamuilla on kuitenkin suuri hinku päästä Suomeen?
 
Kultalusikka
Alkuperäinen kirjoittaja kaukaa on hyvä huutaa;23164169:
Ei varmaankun teidän ei tarvitse kuunnella yötä myöten heidän elämöintiään ja haistella heidän asunnostaan tulevia hirveitä mausteiden ym. hajua.
Ei meidän asunnossa kukaan öisin elämöinyt, vaan nukuttiin jotta jaksettaisiin päivällä opiskella ja tehdä töitä. Pakolaiskämppiksien valmistama ruoka muuten oli todella herkullista. Joten ei nyt yleistetä suuntaan eikä toiseen.
 
"Jonna"
[QUOTE="vieras";23164187]Eli vain suomalainen voi sinun mielstä olla ongelmia aiheuttava juoppo ja narkkari. Miksiköhän mamuilla on kuitenkin suuri hinku päästä Suomeen?[/QUOTE]

ai hinku Suomeen tarkoittaa samaa kuin häirikkö? Vai mitä ajat takaa?
No ensinnäkin monella "mamulla" on tie Suomeen ollut pitkä ja kivinen. Loput rahat ovat menneet salakuljettajille ja niille jotka ovat luvanneet ns. parempaa elämää.
En kyllä tosiaan ymmärrä, mitä moni rasisti meinaa tällä että mamut oikein hinkuu Suomeen... kylmään maahan jossa pakolaisia riistetään?
 
"vieras"
[QUOTE="Jonna";23164275]ai hinku Suomeen tarkoittaa samaa kuin häirikkö? Vai mitä ajat takaa?
No ensinnäkin monella "mamulla" on tie Suomeen ollut pitkä ja kivinen. Loput rahat ovat menneet salakuljettajille ja niille jotka ovat luvanneet ns. parempaa elämää.
En kyllä tosiaan ymmärrä, mitä moni rasisti meinaa tällä että mamut oikein hinkuu Suomeen... kylmään maahan jossa pakolaisia riistetään?[/QUOTE]

Jonna taitaa tehdä tämän ketjun pohjanoteerauksen.:D :LOL: :hug:
 
hoomoilanen
[QUOTE="Jonna";23164275]ai hinku Suomeen tarkoittaa samaa kuin häirikkö? Vai mitä ajat takaa?
No ensinnäkin monella "mamulla" on tie Suomeen ollut pitkä ja kivinen. Loput rahat ovat menneet salakuljettajille ja niille jotka ovat luvanneet ns. parempaa elämää.
En kyllä tosiaan ymmärrä, mitä moni rasisti meinaa tällä että mamut oikein hinkuu Suomeen... kylmään maahan jossa pakolaisia riistetään?[/QUOTE]

Ihan hyvät tuet tässä maassa on ja oltavat tänne tulijoille, ei pääse ketään riistämään. Ihmiskauppaan pitää ilman muuta puuttua jos sitä havaitaan.
 
hoomoilanen
[QUOTE="vieras";23164069]Arvasin tän. Et sinä mihinkään ole lähdössä kun ei tuo Suomen sossun tuki ja turva kanna ulkomaille.[/QUOTE]

Kyllä kantaa. Minun mielestä ainakin Pohjoimaissa saa luukulta fyrkkaa jos menee toiseen Pohjoismaahan, korjatkaa jos olen väärässä. Kannattaa muuttaa vaikka Tanskaan, siellä on hurmaava meno paikoitellen, niin pääsee pakoon meitä kauheita suomalaisia rasisteja, voi törmätä näihin ihaniin suvaitsevaisiin maahanmuuttajiin, näkee sitä rakkauta ja ihquu menoo oikein livenä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23164154]Sinulle ihonväri on kaikki kaikessa, mitä mustempi sen parempi, mutta ei persuille, vaan persujen mielestä ihmisten teot ratkaisevat.[/QUOTE]

Mistä sä niin päättelet? Edelleen: suosittelen lämpimästä, että luet tarkoin, mitä kaikkea Persut kannattavat.
 
"vieras"
Kyllä kantaa. Minun mielestä ainakin Pohjoimaissa saa luukulta fyrkkaa jos menee toiseen Pohjoismaahan, korjatkaa jos olen väärässä. Kannattaa muuttaa vaikka Tanskaan, siellä on hurmaava meno paikoitellen, niin pääsee pakoon meitä kauheita suomalaisia rasisteja, voi törmätä näihin ihaniin suvaitsevaisiin maahanmuuttajiin, näkee sitä rakkauta ja ihquu menoo oikein livenä.
Kiitos vihjeestä!
 
vieas
[QUOTE="vieras";23164167]Voi joku, ihan ulkomailta käsin, ihkuu.=) Missä muuten tälläinen maa kuin ulkomaa sijaitsee?[/QUOTE]

Voi tytteli, mä jo sanoin, etten paljasta sulle sitä, ettet vaan tule perässä :) Mut ehkä sitten, kun kasvat vähän, voit jo päästä ulkomaille, ihan muuallekin kuin laivaristeilylle :)
 
hoomoilanen
[QUOTE="vieras";23164611]Kiitos vihjeestä![/QUOTE]

Ole hyvä, ehkäpä huomaat jotain olennaista. Itse olen huomannut aika paljon kaikkea reissatessani, varsinkin sellaisen tosiasian että rasismi ei ole vain suomalaisten yksinoikeus ja olemme loppupeleistä todella suvaitsevaista porukkaa.
 
"hippi"
Toivottavasti pointtini meni perille, en jaksa tälläistä sanamagiaa jota toki itse myös harrastan. Minun ei tarvitse hyväksyä mitään ikiaikaisia tapoja tai kulttuuria joka on suoraan keskiajalta tai uskontojen nimissä harjoitettavaa syrjintää tai väkivaltaa.

Menikö pointti perille, toivottavasti. Suvaitsevaisuus voi olla myös pahasta, eikä se ole aina positiivinen asia.
Ja jos tädillä on munat niin se on setä.

Miten voit vääntää aiheesta, jonka merkitystä et ymmärrä?
 
hoomoilanen
[QUOTE="hippi";23164991]Ja jos tädillä on munat niin se on setä.

Miten voit vääntää aiheesta, jonka merkitystä et ymmärrä?[/QUOTE]

Ymmärsin ihan hyvin ja vedä sinä hippi jointti huuleen ja hajoa elämääsi.
 

Yhteistyössä