Äskeinen TopChef

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä häh

Vieras
Multa meni nyt jotain ohi... Mainospätkissä näytettiin monta kertaa miten Ulla itki, että seinät kaatuu päälle. Näytettiinkö se kohta jossain välissä ohjelmassa? Mitä siinä tapahtui?

ei näytetty. edellisenä iltana se maija oli saarnannu jostakin jollekkin miehelle ja ne siinä kertoili ettei kaikki oo enää ylimpiä ystäviä.sit vaan näytettiin sitä Ullan itkua..

[QUOTE="vieras";23159246]Mulla taas meni ohi,etä mitä se Maija oli sanonu Artolle ja miksi?Enkä kyllä mäkään nähny ulla-kohtaa..[/QUOTE]

Sekin oli vähän epäselvä. Oliko Maija sen Anninan kämppis? Ymmärsin, että pojat oli viettämässä iltaa siellä ja Maija oli siksi sanonut jotain. Voi myös olla, että ymmärsin ihan väärin. Noi "mainokset" vaan yrittää olla mahdollisimman raflaavia.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä häh;23159284:
Sekin oli vähän epäselvä. Oliko Maija sen Anninan kämppis? Ymmärsin, että pojat oli viettämässä iltaa siellä ja Maija oli siksi sanonut jotain. Voi myös olla, että ymmärsin ihan väärin. Noi "mainokset" vaan yrittää olla mahdollisimman raflaavia.

Se arto(?) oli arvostellu jotain huippukokkia ja sit se maija oli siitä raivonnu sille.

Arto oli sanonut noita kisan "vanhoja" kokkeja muinaisjäänteiksi.
Ulla oli ojentanut nätisti, että pitää muistaa ketkä ovat luoneet pohjaa nykykeittotaidolle ja Maija oli antanut takaisin hieman terävämmällä kielellä.
Eli Arto ja Maija joutu sanaharkkaan

[QUOTE="jontriplet";23159414]mua häiritsee se pipsa mikälie. ärsyttää tosi paljon[/QUOTE]

Mua ärsyttää kans. Valmistunut kokiksi kolme vuotta sitten. Mut onhan se kiertänyt maailmaa "huippumallivuosinaan" ja nähnyt paljon ravintoloita :laugh:

Minuu harmittaa suunnattomasti, että Stefan ei oo enää tulevissa jaksoissa. Se on aika namu :) Mutta mua tosiaan sieppaa kanssa se Pipsa....mikä hän on arvostelemaan niitä ruokia, ite vielä kuivailee korvantakusiaan ruuanlaittopuuhissa.....

Niin mäkin sen ymmärsin, että Arto oli möläyttänyt että ne vanhemmista kokeista on aika ajanut ohi ja Maija oli sitten natanut suorasanaista palautetta. Joku kilpailijoista totesi, että oli tehnyt mieli vetää toppatakki päälle kun Maija oli antanut Artolle niin kylmää kyytiä. Se Ullan pätkä näytettiin, kun itki ja sanoi et seinät kaatuu päälle, mut ei sitä selitetty sen paremmin. Se näytettiin sellaisessa asiayhteydessä kun puhuttiin siitä että ihmisten välit alkavat kiristyä ja "kuherruskuukausi" alkaa olla ohi. Itse tulkitsin sen Ullan itkun stressisitä ja koti-ikävästä johtuvaksi. Tiedä sitten mikä oli totuus.

Ja miten ihmeessä ne ei saa sitä Maijaa sieltä jo kotiin?!? Aina siinä floppikolmikossa ja saa kovaa kritiikkiä. Siltikään ei saa lähtöpasseja! Onko sitä pakko roikuttaa mukana?

En nähny ekaa puoliskoa ohjelmasta,mutta lopussa kyllä suuresti ihmettelin miten ei Maija tippunu vieläkään.. Haukutaan annos,puhutaan asennevammasta ym mutta silti kotiin joutuu Ulla. Raivostuttavaa. Pisti TAAS KERRAN miettimään onko Maijalla joku oma soppari ton ohjelman kanssa..

[QUOTE="www";23159486]Mua ärsyttää kans. Valmistunut kokiksi kolme vuotta sitten. Mut onhan se kiertänyt maailmaa "huippumallivuosinaan" ja nähnyt paljon ravintoloita :laugh:[/QUOTE]

mua ärsyttää kun se tosi tylysti töksäyttää jotain ei oo suolaa tai tosi ruma annos ihan ku olis joku maailman huippukokki ja sit hans välimäki aina et : mä olen kyllä eri mieltä. :) ja onneksi sanookin.

samoin se toinen naistuomari, ei mitään pätevyyttä tai virkaa koko ohjelmassa.

Oli joo epäselvä kohtaus. En edes keskustelua kuullu kunnolla.

Juontaja sais pakata veitsensä ja punansa. Todella huono ja töksähtelevä juonto. Kuului ohjelman luonteeseen tai ei.

[QUOTE="jontriplet";23159605]mua ärsyttää kun se tosi tylysti töksäyttää jotain ei oo suolaa tai tosi ruma annos ihan ku olis joku maailman huippukokki ja sit hans välimäki aina et : mä olen kyllä eri mieltä. :) ja onneksi sanookin.

samoin se toinen naistuomari, ei mitään pätevyyttä tai virkaa koko ohjelmassa.[/QUOTE]

Sillä toisella naistuomarilla on myös aika jänniä irvistyksiä...Onkohan se vaan tapa tehostaa sanomaansa sellaisella ihmeellisellä naaman vääntelyllä?

[QUOTE="www";23159528]Ja miten ihmeessä ne ei saa sitä Maijaa sieltä jo kotiin?!? Aina siinä floppikolmikossa ja saa kovaa kritiikkiä. Siltikään ei saa lähtöpasseja! Onko sitä pakko roikuttaa mukana?[/QUOTE]

Maijan minäkin olisin jo halunnut kotiin alun pitäen. Sanoivathan tänään häntä ylimieliseksikin. Koskaan en hänestä ole pitänyt, vaikka niin vähän ruokaohjelmia katson. Työkaverin innoittamana tätä.

Minuu harmittaa suunnattomasti, että Stefan ei oo enää tulevissa jaksoissa. Se on aika namu :) Mutta mua tosiaan sieppaa kanssa se Pipsa....mikä hän on arvostelemaan niitä ruokia, ite vielä kuivailee korvantakusiaan ruuanlaittopuuhissa.....

Nii muakin harmittaa toi Stefan, se on ihana! :) Ja mikä parasta, se on aikapaljon saman näkönen mun miehen kanssa, ja muutenkin vaikuttaa telkkarin antaman kuvan perusteella aika samanlaiselta :) Se on iiiihana :D
Ja joo, toi Pipsa... Kuka se edes on? Se aina koittaa kovin arvostella noita, sanoo suolasta tai muista, ja Hans (tai joku muu) sanoo aina, että ei hän sitä huomaa, tms. Sit siitä asiasta ei enää puhuta :D Muija koittaa vissiin vähän päteä :D Ja se puhetyyli... Voisko enempää suoraan luetulta kuulostaa?

[QUOTE="www";23159528]Ja miten ihmeessä ne ei saa sitä Maijaa sieltä jo kotiin?!? Aina siinä floppikolmikossa ja saa kovaa kritiikkiä. Siltikään ei saa lähtöpasseja! Onko sitä pakko roikuttaa mukana?[/QUOTE]

Totta!
Se iteki aina sanoo, että ei jostain syystä oo tyytyväinen annokseensa, joten mitä helvettiä se siellä tekee?? Ihme sähläämistä vaan, kaameen likasen olonen ihminen :/

Aluksi pidin Artoa hyvänä tyyppinä, mutta olikin näemmä ylimielinen ääliö kun haukkui vanhempia kokkeja muinaisjäänteiksi. Ei käytöstapoja jätkällä.

Akseli on hyvä tyyppi, Anniina myös. Ulla oli ykkönen, aivan mahtava tyyppi!

Hän vaikutti niin älykkäältä ja jalat maassa -olevalta, ettei pikkupojat tai edes Maikki saa hänen mieltään pahoitettua. Uskon, että hän siinä itku-kohdassa puhui hiljattain edesmenneestä miehestään, koska se oli surun näköistä itkua.

Maija on tosiaan aika outo esiintyessään, en aikoinaan tykännyt hänen kokkiohjelmastakaan. Mutta hänen kirjoittama riista-keittokirja on yksi parhaista mihin olen törmännyt, mikä tuntuu aika oudolta kun katsoo hänen kokkailujaan.

Yhteistyössä