Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos kirjoitat koko ajan vain fyysisestä syystä, niin kyllä siitä lukija aika pian vetää sen johtopäätöksen, että todellakin tarkoitat vain sitä fyysistä syytä...
harva täällä(kään) mitään ajatuksenlukijoita on.
Jos nyt pilkkuja viilataan, niin et viitannut minun tilanteeseen, vaan puhuit kyllä noista fyysisistä vaivoista pätevänä syynä täysin yleisellä tasolla, tyyliin että "ymmärrät jos jollain on joku fyysinen este, mutta et ymmärrä jos kyse on vain siitä ettei haluta".
Eli sen sijaan että jälkikäteen yrität "pyöristellä" sanomisiasi muuksi, niin voit tarkistaa omat tekstisi tuolta ketjun alkupäästä, ja todeta, että olen oikeassa... ainakin tässä asiassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23154781:Ja kyllä se monesti menee niin että kun antaa suhteen kuukahtaa vedoten pieniin lapsiin niin se niille talviteloilleen sitten jää. Eikä kumppani saa olla mikään itsestäänselvyys.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23155022:Mielenkiintoinen keskustelu ollut kaikkinensa, ja pakkaspäivänä kiva ollu istua "luvan kanssa" tässä koneella. Minä edelleen AP:lle vielä painotan että rohkeasti vain puhumaan tuntemukset ja ahdistukset julki miehelle, kerrot kaiken mikä mieltä painaa. Sitten seuraava askel varmaan on opetella uudelleen se kosketus, ei nyt tarvitse suoraan hypätä naimaan, mutta aloittakaa vaikka ihan toisen silittelyllä ja ohimennen kosketelkaa vaikka keittiöpuuhissa. Kyllä te saatte asiat vielä korjaantumaan, mutta nyt on lujasti tehtävä niitä töitä suhteen eteen, puhuminen ja avoimuus kaiken a ja o.
Ja moni nainen tuntuu päättävän tämän miehensä puolesta, että nyt on suhde tauolla kunnes lapset taas kasvaa. Ja sitten ihmetellään ja ollaan marttyyreja, kun mies on jo etäytynyt ja poissa.
Näissä keskusteluissa häiritsee se, ettei miehen mielipiteestä sanota mitään. Joko sillä ei ole väliä, tai sitä ei edes tiedetä. Että miltä miehestä tuntuu, kun nainen on vain äiti.
No minulle on tärkeää saada hoitaa lapset kotona sen 3 vuotta minkä voi. Ei sen pitäisi vaikuttaa, kun siellä työelämässä ollessakaan ei nyt sosiaaliset kontaktit ole yhtään sen parempia kuin nytkään. Eli en työkavereiden kanssa vietä vapaa-ajalla aikaa tms vaan hoidan vain työni niin kuin kuuluu.
Ja miten ihmeessä tukiverkkoa voi alkaa rakentamaan kun ei ole mitään mistä rakentaa????????
Eikä seksin pitäisi olla niin tärkeä osa tätä keskustelua kenelläkään, kun se on jokaisen parisuhteen sisäinen asia kuuluuko se siihen parisuhteeseen vai ei ja minkä verran.
tukiverkkoa voi alkaa rakentaa menemällä kerhoihin tms lasten kanssa, aloittamalla harrastuksen itselleen, etsimällä netistä äitikavereita tai ottaa vanhoihin kavereihin uudelleen yhteyttä ( jos niitä on ).
ei koskaan ole liian myöhästä sen alkaminen!jos siis vaan haluaa.tietty eriasia, jos on omaehtoisesti aina yksin ja se on ok, mutta sellainen kai aika harvinaista kuitenkin.
Mitäs jos kerhot on kokeiltu?Mitä jos netistä on yritetty kavereita etsiä?Mitä jos ei ole vanhoja kavereita? Ja kaikki päättynyt tuloksettomana? Ja ongelmani ei ole se sosiaalisen elämän puute vaan se että olen kadottanut äitiyden myötä naisen itsessäni. Kerhossa se äitinä oleminen vain vahvistuu kun siellä ei todellakaan puhuttu kuin lasten kestovaipoista ja kripparilöydöistä lapselle yms yms.
Miehelle olen puhunut asiasta ja en ole saanut juuta enkä jaata vastaukseksi. On kuulemma minun asiani ylittää ongelma kun hän ei siinä pysty auttamaan. Että näin.
Mitäs jos kerhot on kokeiltu?Mitä jos netistä on yritetty kavereita etsiä?Mitä jos ei ole vanhoja kavereita? Ja kaikki päättynyt tuloksettomana? Ja ongelmani ei ole se sosiaalisen elämän puute vaan se että olen kadottanut äitiyden myötä naisen itsessäni. Kerhossa se äitinä oleminen vain vahvistuu kun siellä ei todellakaan puhuttu kuin lasten kestovaipoista ja kripparilöydöistä lapselle yms yms.
Miehelle olen puhunut asiasta ja en ole saanut juuta enkä jaata vastaukseksi. On kuulemma minun asiani ylittää ongelma kun hän ei siinä pysty auttamaan. Että näin.
Pidätkö sä itsestäs huolta?Siis hellitteletkö ittees?Teetkö välillä niitä "tyttö" juttuja itekses?
Mä joka olen aina ollut poikatyttö, oon löytäny ihan uuden maailman lapsen jälkeen kun saatoin yhtäkkiä laittaa meikkiä, ilman mitään syytä, ilman että lähden mihinkään, tuli vaan niin kiva olo siitä, mun uusin pahe on korkokengät joita metsästän alemyynneistä ja saatan köpöstellä ne jalassa täällä itekseni..Illalla kun muksu nukkuu, saatan tehdä jotain jalkahoitoo yms. Näin mä tunnen oloni naiseksi. Ja mitä tulee seksiin parisuhteessa lasten aikana, ymmärrän hyvin sen että väsyttää ja ei ole aikaa, ei tahdo olla meilläkään, mutta huomasin että jos sitä aikaa vaan jostain kaivettiin siihen rakasteluun, mun oma mieleni ja itsetuntoni parani! Taas huomaan olevani enemmän nainen..
Tilanteena tuo on varmasti rankkaa, mut jostain se naiseuden kaivelu on aloitettava..Koita jaksaa.. :hug: