Vitunsaatananperkeleenhuorahampaat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatanasoikoon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saatanasoikoon!

Vieras
Mä tulen oikeasti hulluksi! Vauva 9kk huutaa huutaa huutaa huutaa karjuu karjuu kiljuu ja karjuu. En jaksa enää! Vihaan vauvaani, sellasia tunteita mussa herää, VIHAAN sitä!
Itkettää ja vituttaa ja kohta revin hiukset päästäni!!!

Miten saan voimia etten kohta karjahda sille? Kieltämättä tekisi mieli huutaa vaan TURPA KIINNI! Vaikka tiedän ettei ole vauvan vika. :( Onko muilla samoja tunteita vai olenko kamala äiti? :(
Neljä tuntia vielä ja mies tulee kotiin, sitten lähden ulos lumipesuun ja lyömään lumiukkoja!! :(

Hei mä ymmärrän! Meidän tyttö on 1,5v ja kirjoitin jokin aika sitte samasta asiasta. Huusi pariviikkoa lähes putkeen, oli sitten neuvolalääkäri onneksi samaan aikaan ja lääkäri sanoi että ei voi asialle tehdä mitään (kun hampaat vaivaa) ja meillä ei tosiaan särkylääke auta. Tosi kovaa karjuu, tulee itelle pääkipeeks ku lapsi huutaa kurkkusuorana ja kitisee sillon kun ei karju jne jne.. TODELLA rankkaa. Tekee pahaa lapsen puolesta, samalla raivostuttaa niin valtavasti. Mut nyt pari viikkoo mennyt ja hieman rauhottunut tilanne. Tosin en huomaa hampaissa juuri eroa viellä, ei oo tullut ulos kokonaa edelleenkää eli huutoa tiedossa viellä lisää.....

Koita jaksaa.......

Meillä oli aikoinaan kahdesta hampaasta nysät näkyvissä, kun jo pukkas kahta seuraavaa. Voi sitä kuolan määrää ja huutoa....kipulääke ja sellanen pakastettava purulelu olivat pelastus.

Anna kipulääkettä, buranaa ja panadolia molempia sallittu määrä. Auttaa paremmin kuin jompi kumpi yksistään. Ja tiedän kyylä miltä susta tuntuu. Meillä vajaa 10kk huutaa jatkuvasti. Aina vain kököttäisi sylissä eikä mikään muu kiinnosta ku äiti. Muuten karjuu ihan koko ajan. Ja muutenkin on hirmu itkuinen lapsi. Edes syöttäminen ei kunnolla onnistu kun huutaa siinäkin...

Niin ja se että ne päivät viellä jotenkin EHKÄ koittaa jaksaa, mutta kun YÖTKIN KARJUTAAN niin on kyll tosi rankka aika. :( :( Kyll menny itelläki hermot, mut täytyny vaa yrittää mielessä rauhottaa itseään... Huoohhhhh... toivottavasti menee PIAN OHI!!!!!! Ja ulos jos mennää nii huutaa sitte siel pihalla/kaupassa tms, joten ei oikee tehnyt mieli mennä enää uloskaan ku ihmiset kattoo kauhistuneina kun toinen huutaa ku henkee vietäs...

niin mietin kans et voisko olla jotain muuta kun hampaat tai siis myös lisäks jotain muuta, esim korvatulehdus? ootko kokeillu antaa vaikka pronaxenia 2 kertaa päivässä ja sit banadolia lisänä jos noin kipeä on?

Voi ei :(

koita vaan muistaa, että sillä vauvall aon tosi kurja olla, siksi se itkee.

Ja pure ja hakkaa tyynyä toisessa huoneessa hetki.
Jos ihan hätä tulee, pyydä joku teille katsomaan vauvaa hetkeksi tai mies aiemmin kotiin.

[QUOTE="kkkk";23154866]Anna kipulääkettä, buranaa ja panadolia molempia sallittu määrä. Auttaa paremmin kuin jompi kumpi yksistään. Ja tiedän kyylä miltä susta tuntuu. Meillä vajaa 10kk huutaa jatkuvasti. Aina vain kököttäisi sylissä eikä mikään muu kiinnosta ku äiti. Muuten karjuu ihan koko ajan. Ja muutenkin on hirmu itkuinen lapsi. Edes syöttäminen ei kunnolla onnistu kun huutaa siinäkin...[/QUOTE]

Ei ole muuta kun noita panadolin suppoja, 15-20min sitten annoin...

Meillä ei ainakaan jokakerta se kipulääke auta. Eli lapsi ei ole huutanut kipuaan, vaan ikenissä on muuten vaan tuntunut epämukavalta. Etkä ole huono äiti, lapsen itku on äiti-ihmiselle stressaavin ääni maailmassa. Jos se itkeminen auttaa niin itke! Ei kai se yhdessä itkeminen sitä vauvaa vahingoita! Ainakaan oma lapseni ei rauhoitu niin kauan kun mulla on kuvailemasi olo. Sitten kun sen saa itkettyä pois ja on itse rauhallinen, saa usein lapsenkin rauhoittumaan.

Voi ei :(

koita vaan muistaa, että sillä vauvall aon tosi kurja olla, siksi se itkee.

Ja pure ja hakkaa tyynyä toisessa huoneessa hetki.
Jos ihan hätä tulee, pyydä joku teille katsomaan vauvaa hetkeksi tai mies aiemmin kotiin.

Joo koitan, välillä tulee vaan sellanen olo että "saatana se tekee tän tahallaan vihaan sitä" vaikka järki sanoo sitten päälle että vauva on vaan kipeä, pieni rakas vauvani :(

Tiedän tunteen, etkä ole varmasti ainoa joka tuntee noin! Meillä nuo hammaskaudet on olleet kamalia. Nyt tyttö 1,5v ja 8 poskihammasta tulossa, on kärttyinen ja itkuinen. Ei syö, ei halua tehdä yhtään mitään ja ihan sama tunne kuin sinulla että prkl! Itse lohdutan itseäni aina kamalampia asioita miettimällä kuten jos lapselle tulisi syöpä niin olisin silloin erittäin onnellinen että meille tulee VAIN hampaita jne. Sitten olen oikeasti ikionnellinen noista uusista hienoista puhkeavista hampaista:)

mä en ees käytä suppoja, vaan nestemäistä.. eikös nois suppoissa ole aika pitkäaika kun alkaa edes vaikuttamaan.. kannattaa pyytää lääkäriltä pronaxenia kotiin lisälääkkeeksi ja ostaa nestemäistä panadolia..

Oletteko kokeilleet pronaxenia? meillä auttoi se, ei panadol.. Muistan itsekin, kun poika huusi ja kiukkusi kuukausia, ja sitten nitä hampaita tulikin enemmän kuin pari kerralla.. Raskasta aikaa, voimia!

Ja tosiaan, pura kiukkusi just vaikka tynyjen hakkaamiseen, se helpottaa edes vähän! Käytä voimaa, lämäytä oikeen kunnolla!!

[QUOTE="a.p";23154892]Ei ole muuta kun noita panadolin suppoja, 15-20min sitten annoin...[/QUOTE]

Ok. Jos pääset, nii nkäy hakeen apteekista sitä buranaa (suppoja tai nestemäistä). Oikeesti paljon tehokkaampaa kun antaa yhtäaikaa niitä molempa. Ei meillä ainakaan auta kumpikaan yksistään mitään.

Yhteistyössä