G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
http://www.stm.fi/tiedotteet/kuntainfot/kuntainfo/view/1547270
No nyt tuli mieheltä viesti, että mun pitää soittaa illalla ja sopia kaikki keskenään hänen kanssaan ja jos en suostu siihen, lapsen tapaamiset tulevat vaikeutumaan. Just tätä mä en halunnut :'(
Mä suosittelisin siltiki sitä lastenvalvojaa kolmanneks siihen sopimiseen.
Typerää mieheltä kiristää lapsen tapaamisilla.
Teidän tapauksessa virallinen paperi olisi ilmeisesti poikaa.Mun miehellä ja eksällään ei ole sopimusta,mutta mies maksaa joka kuukausi saman summan oli lapsi ihan kuinka paljon tai vähän meillä.
Tämä ei todellakaan ole eka kerta kun mies käyttää kiristystä keinona saada oma tahdonsa läpi. Mutta olisikohan viimeinen...
Ihan mageeta, että voi tehdä noin mutta mies ei voi ilman paperia vähentää elatusta verotuksesta.
Joo,totta turiset.Mutta kelpasi kuitenkin vähennykseksi päivähoitomaksuja laskiessa noille meidän yhteisille,että jotain hyötyä sentään.=)
Miten tuo sitten menee? Minimielaireistako aletaan vähentää, jos lapsi on isällään enemmän kuin joka toisen viikonlopun vai? Emme ole käyneet lastenvalvojalla, koska mies ei suostu.
ota sitten yhteys oikeusaputoimistoon, ja saat ilmaisen lakimiehen. juttu vaan käräjille, niin sitä kautta saat joka tapauksessa jotain, eikä tartte eksää kuunnella yhtään.
En mä exää mitenkään halua jyrätä tai olla kuuntelematta. Lapsen tapaamiset on tähän mennessä hoituneet hyvin niin, että hän ilmoittaa koska sopii ja yleensä lapsi on sitten ollut sen 3-4 yötä putkeen. Ei mulle ole niin väliä milloin näkee, kunhan näkee. Mutta elatusmaksu täytyisi saada hoitoon ilman, että siitä täytyy riidellä. Täytyyhän siitä nytkin, mutta menisi ainakin mahdollisimman reilusti kaikkien kannalta eikä voisi ottaa asioita niin henkilökohtaisesti.