HuOmenta ... hRrrrrr..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Pakkasta pukkaa taas. Täällä etelässä -22.
Kahvi ja takkatuli lämmittää tätä aamua kivasti .

Töihin taas kävely läpi pakkasen. Ei haittaa kyllä yhtään :)

Illalla pääsee nauttimaan kampaajan tuoliin ;)

Tuo 22 olis jo luksusta. -28 täällä savonmaalla.
Omituista ku piti herätä kolmea varttia ennen "normaalia", työmaapäivinä nimittäin kello soisi vasta kohta. Tänään kuitenkin teoriapäivä (ja thank god, lyhyt sellainen, tosin matkoihin menee melkein sama aika)..

Vaatteita etsimään päiväksi- ->

Meillä näytti olevan 19,8 täälä satakunnassa. Oli oikeen positiivinen ylläri ku meni autoa laittaan lämppäriin. Mä toivon,et toi pakkanen laskis edes muutamalla asteella nii vois harkita edes ulkona pyörähtämistä lasten kanssa.. Mä oon talvi-ihminen joo, mutta liika on liikaa ja eilen todellakin oli liikaa pakkasta, jos ei tarvis lapsista murehtia nii ei nää pakkaset haittais yhtää nii paljoa..

Huomenta! Tänään ei ole niin kylmä kuin eilen aamulla, mutta hyyyyyytävä silti on, -29 astetta. :(

Täytyy ottaa koira työmaalle mukaan, kun sillä on "neuvola" tuossa yhdeksän jälkeen. :D

Huomenta :)

-26 taitaa mei mittari näyttää. Mutta tiedä häntä kun keittiön ikkunan välistä fuskaa niin kivasti. Kohta viemään kirppu eskariin.

Eikä ees iskeny kriisi vaikka 30 v tuleekin tännään täyteen :)

Huomenta!

Meillä pakkasta jälleen 30 astetta, onkohan tuo mittari jumittunut tohon?! Päätettiin taas lasten kanssa, että menevät päiväkotiin vasta ysiksi - pitää herätä, ennen kuin lähdetään tonne pakkaseen.

Saas nähdä tuleekos nuohooja tänään (joka siis maanantaina perui pakkasen takia :whistle:) ;)

Yhteistyössä