Olipahan taas vaikea.. Kiitos!Se seiska on nääsville, jatkon keksit kyllä, kun mietit niitä viihdeohjelmia.
Lääketieteen 1980 liittyy siihen urheilulajiin, josta se sana juontuu. Googlella löysin.
Olipahan taas vaikea.. Kiitos!Se seiska on nääsville, jatkon keksit kyllä, kun mietit niitä viihdeohjelmia.
Lääketieteen 1980 liittyy siihen urheilulajiin, josta se sana juontuu. Googlella löysin.
Meri alas 7 on yhden tyypin sukunimi, joka on kala joka elää meressä.Viihteestä
ei aukene meri alas 7
euro... ylös 11
jack.. 10
rem...13
ja waltaris kok... 10 ei vaan lähe, vaik on jo vastasanakii
Nuo huutomerkkiin päättyvät puuttuu multakin enkä tajua tuota Kok 10 vieläkään. Kohta pitää antaa jos suurin osa kirjaimistaAlkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23130932:Mitähän ne tuossa ruudussa olevat huutomerkkiin päättvvien lausahdusten jatkot 8 ja 11 mahtavat olla?
Ja se Kok 10 - se on puolue, ja millainen puolue se on, kun porukka on pätevää.
Mistä päin wikiä? Hakusanalla keuhkosyöpään kuolleet en löytänyt. Tai muu vinkki?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23130307:lääketieteessä syövästä 3+8 eräs henkilö joka kuoli kyseiseen tautiin, löyty wikistä
Siinähän sulla on vastauksen avain käsissäs jo, se oikeanpuolimmainen sana ja puolue.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23130956:Nuo huutomerkkiin päättyvät puuttuu multakin enkä tajua tuota Kok 10 vieläkään. Kohta pitää antaa jos suurin osa kirjaimista
Kyk...lue.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23130956:Nuo huutomerkkiin päättyvät puuttuu multakin enkä tajua tuota Kok 10 vieläkään. Kohta pitää antaa jos suurin osa kirjaimista
Pistä hakuun pelkkä keuhkosyöpä, olikohan jo ekalla tai sitten tokalla sivulla tää tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23130970:Mistä päin wikiä? Hakusanalla keuhkosyöpään kuolleet en löytänyt. Tai muu vinkki?
Ja kuten usein käy, niin tuon kirjoitettuani tajusin hakea vain taudin nimellä. Löytyi, ja olisihan tuo pitänyt jo muutenkin muistaa. *häpeää*Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23130970:Mistä päin wikiä? Hakusanalla keuhkosyöpään kuolleet en löytänyt. Tai muu vinkki?
se 8 on sen huudahduksen loppu, kruunupääAlkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23130932:Meri alas 7 on yhden tyypin sukunimi, joka on kala joka elää meressä.
Euro 13 on meidän heavy-edustajamme, yhtye.
Mitähän ne tuossa ruudussa olevat huutomerkkiin päättvvien lausahdusten jatkot 8 ja 11 mahtavat olla?
Ja se Kok 10 - se on puolue, ja millainen puolue se on, kun porukka on pätevää.
Ja minä taas en löydä vieläkään, en Googlella enkä Wikillä. Onko mun Googleni jotenkin erilainen?:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23130986:Ja kuten usein käy, niin tuon kirjoitettuani tajusin hakea vain taudin nimellä. Löytyi, ja olisihan tuo pitänyt jo muutenkin muistaa. *häpeää*
Kiitos. Kala on sama kuin on silli muualla, mutta Itämeressä se on eriniminen. Merisotilaistakin käytetään sitä nimitystä.se 8 on sen huudahduksen loppu, kruunupää
10 kappale kummelista. jos mies on alasti niin joskus sanotaan et se on ......
kala ei viel löytyny, mut yritetään
Mulla on kans huono google, ei silläkään löydy... apua!?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23131028 begin_of_the_skype_highlighting**************23131028******end_of_the_skype_highlighting:Ja minä taas en löydä vieläkään, en Googlella enkä Wikillä. Onko mun Googleni jotenkin erilainen?:headwall:
Itse löysin kun hain wikistä sanalla keuhkosyöpä. Sieltä löytyi ihan tuttu urheilija, J D.Mulla on kans huono google, ei silläkään löydy... apua!?
7 on sen ammatti ja 11 yksi tv-sarja jonka jaksoja on ohjannut, helpoimmin saa siihen vinkin ylhäältä.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23131126:Sarjakuva-ruudun vasen ylänurkka: Q.T.stä eteenpäin 7 ja 11?
On kyllä ihan ensimmäisellä sivulla. "8. maaliskuuta 1999 84-vuotiaana"Ei löydy wikistäkään hakusanalla keuhkosyöpä J.D. nimistä ihmistä..mitä tää on..
Kirjoita hakuun keuhkosyöpä, mutta klikkaa alinta riviä "sisältää.." kyllä se sieltä löytyyEi löydy wikistäkään hakusanalla keuhkosyöpä J.D. nimistä ihmistä..mitä tää on..
Historia vasen 14 on teologian osa-alue.Lääketiede ja historia tuottaa tuskaa |O
Lääketiede:
ylös 9
oikeelle ylös 5
sair.. 15
vasen alaviisto 12 (ei auttanu viihteet)
amb.. 9
g.b. 10 ja 2+8+3+3+6+2
Historia:
vasen 14
oikee alas 7 (tähäkii tas joku vinkki olla mut ei sytyttäny)
t ms 14+7
ks 6+6 ja 12