Juu ei lähe ystävässä "neekerinpusu" 9+6
eikä waltarissa kok.. 10
tarttis mennä kehittelemään ruokaa pesueelle
Pusun löysin, kun Googletin enkunkielisen suklaan ja suukon
Juu ei lähe ystävässä "neekerinpusu" 9+6
eikä waltarissa kok.. 10
tarttis mennä kehittelemään ruokaa pesueelle
Siitä 5-kirjaimisesta aineesta tehdään etenkin naisille jokin vaatekappale, pitkä useimmiten.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23129514:Minen keksi vieläkään Ystävä-ruutuun sitä "laulua" tai "yhtyettä".
Mutta sain jo tyt.bä:stä seuraavan ja sitä seuraavan, mutta sitten tyssäs (5 kirjainta J.W.V:n alapuolella, ei kuitenkaan yhdisty toisiinsa)
Fingerporissa on huudahdus katista, pistin summamutikassa tohon samanlaisen, en tiedä yhtään mitä sekin tarkoittaa. Toista ei mulla ole.Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23129532:Loma ris... on iso kaupunki Suomenlahden rannalla jonne noita matkoja tehdään.
Löytyisikö vastalahkaa Ystävä-ruudusta se alareunan 5+5 joka päättyy huutomerkkiin, tai samasta alareunasta mu.. 8?
EN ole koskaan eden nähnyt mitään Fingerporia, joten en osaa edes arvata. Tuosta voisi rautalankaa pyydelläFingerporissa on huudahdus katista, pistin summamutikassa tohon samanlaisen, en tiedä yhtään mitä sekin tarkoittaa. Toista ei mulla ole.
Mulle selvis vasta alta tulevalla vinkillä mistä se huudahdus on. En osaa oikein vihjata tätä. Viihde 11 on yleisnimitys eräälle sarjatyypille, sen kun saa auki niin pääsee varmaan eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23129621:EN ole koskaan eden nähnyt mitään Fingerporia, joten en osaa edes arvata. Tuosta voisi rautalankaa pyydellä
Okei, koetan itse selvitellä. Josko sitten voisi hiukan enemmän vihjata tuota 11 että millainen sarja, niin voisi onnistua paremmin?Mulle selvis vasta alta tulevalla vinkillä mistä se huudahdus on. En osaa oikein vihjata tätä. Viihde 11 on yleisnimitys eräälle sarjatyypille, sen kun saa auki niin pääsee varmaan eteenpäin.
Melkein samanniminen henkilö.P.A. wikistä löytyy.
Please, Kolumbuksesta lähtevään vinkkejä?
muut puuttuu mutta 15 on lääketieteen alalajiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23129478:lääketiede 9, 15 tai 12?
Kiitos!Melkein samanniminen henkilö.
12 liittyy viihteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23129478:lääketiede 9, 15 tai 12?
no niinpä tietenki12 liittyy viihteeseen.
Rautalankaa, rautalankaa. Kävin just syömässä ja kaikki veri on nyt vatsassaMelkein samanniminen henkilö.
Eikä aukea tämäkään *tyhmä*12 liittyy viihteeseen.
Tuolla vihjeellä sai sen elokuvaohjaajan ja siitä hänen tunnetuimman ohjauksensa henkilön. Mutta siitä sen ja ki..lie.. välinen pitkä on kyllä ihan utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23129866:Rautalankaa, rautalankaa. Kävin just syömässä ja kaikki veri on nyt vatsassa
En tajua :ashamed: Lienee päiväunien paikka...Alkuperäinen kirjoittaja Yks kävijä;23129893:Tuolla vihjeellä sai sen elokuvaohjaajan ja siitä hänen tunnetuimman ohjauksensa henkilön. Mutta siitä sen ja ki..lie.. välinen pitkä on kyllä ihan utopiaa.
laita tuo sukunimi alkamaan c:llä niin löytyy... elokuvien jatkot hukassa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda;23129930:En tajua :ashamed: Lienee päiväunien paikka...
viihteestä 6+5 on muuallakin maailmassa pyörinyt sarja, jossa etsitään lahjakkuuksia. 12+8 ja 4+4 ovat haussa mullakin. samoin vesa 4+2+5 ja mm viereisen ruudun ambulanssi-seiskat ja ysi.Nämä lienevät jo jollain? Apuja?
Nyt oon minäkin jumissa samassa paikassa Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23130000:laita tuo sukunimi alkamaan c:llä niin löytyy... elokuvien jatkot hukassa :ashamed: