Nyt oon aika varmasti raskaana!

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Oireita:
-Väsyttää
-Paleltaa
-Kovat kivut alavatsalla
-Kahvi ei maistu

Vielä muutama päivä oletettuihin kuukautisiin... Voin tulla tänne raportoimaan tuloksen sitten :)

ngfg
Mä olen kanssa ollut ihan satavarma raskaudesta, on ollut pahoinvointiakin.. mutta silti.. ei.
Mieli saa aikaan kaikki oireet jos kunnolla toivoo, ei kannata uskoa ennen kuin tikussa on kaksi viivaa.

"aloittaja"
[QUOTE="niin";23127916]sori, mut kiinnostaa kiviäkin[/QUOTE]

No ei ollu pakko avata :D Mut kyllä aika monia kiinnostaa raskausoireiden arvuuttelu. Itse ainakin seuraan sellaisia ketjuja.

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";23127955]Ei minusta palelu ja kivut alavatsalla kyllä ole mitään raskausoireita. Väsymys kyllä, mutta ei sekään noin aikaisin ala.[/QUOTE]

Esikoisesta mulla oli ihan samanlaiset alavatsakivut ja ne jatkui viikolle 8 asti. Ei siis ole menkkakipuja.

[QUOTE="vieras";23127955]Ei minusta palelu ja kivut alavatsalla kyllä ole mitään raskausoireita. Väsymys kyllä, mutta ei sekään noin aikaisin ala.[/QUOTE]

Aijjaa, mulla alkoi totaalinen väsymys ennen testin tekoa, samoin kaikki muutkin oireet.

"tyyppi"

Minulla nimenomaan nuo, palelu, väsymys, KIVUT alavatsalla, etova olo (ennen varsinaista pahoinvoinnin alkua), rintojen vihlonta. Juu ja jokaisessa kuudessa raskaudessa :)

"vieras"
[QUOTE="tyyppi";23128066]Minulla nimenomaan nuo, palelu, väsymys, KIVUT alavatsalla, etova olo (ennen varsinaista pahoinvoinnin alkua), rintojen vihlonta. Juu ja jokaisessa kuudessa raskaudessa :)[/QUOTE]

Kovin tuntuu olevan yksilöllisiä nuo oireet eri ihmisillä. Olen sitten vissiin päässyt tosi helpolla, kun ei tuommoisia ollut millään kerralla. Eikä kyllä pahoinvointiakaan.

"vieras"
Onnea! Mäkin oon AIKA varmasti ollut raskaana kymmeniä kertoja ja IHAN varmasti 2 kertaa. ;) Ensimmäisessä voimakkaat oireet alkoi jo rv 3+ ja oli kohdunulkoinen, toisessa vasta rv 5+.

palelu ja väsymys on itsellä ainakin ollut selviä oireita. myös kauheat vihlaisut on itsellä tullut ihan alussa,jotka oli tosi kipeitä..tiä sit mikä ne aiheuttanut, sattunut niin paljon että joutunut menemään kyykkyyn tai jotain..niinkun liitoskivut,mut eikai ne niitä voi olla..? :)
ensimmäisessä raskaudessa oli myös kauhea metallin maku suussa.. muissa ei ole ollut..

hmph
[QUOTE="Alissa";23128032]EVVK[/QUOTE]
Aika jännä juttu, että pitkin hampain ja tikkua kynnen alle tunkien kuitenkin

a) avaat ketjun, jossa otsikkokin jo kertoo, ettei aihe koske sinua

b) vastaat jo ties kuinka monetta kertaa, ettei kiinnosta

:xmas:

ff
Mäkin oon aika varmasti raskaana: oireet palelu, väsymys ja mahakivut

(ai niin seisoin tunnin -20 asteen pakkasessa alusvaatteissa ja valvoin koko viime yön, koska kaaduin ulkona mäessä mahalleni ja siitä asti on särkenyt mahaa).

"aloittaja"
Mäkin oon aika varmasti raskaana: oireet palelu, väsymys ja mahakivut

(ai niin seisoin tunnin -20 asteen pakkasessa alusvaatteissa ja valvoin koko viime yön, koska kaaduin ulkona mäessä mahalleni ja siitä asti on särkenyt mahaa).
:LOL: Mun palelu ei kyllä johdu kylmyydestä. Meillä on sisällä aina 23 astetta, eli ei pitäis palella. Enkä normaalisti palelekaan. Ja periaatteessa mulla ei satu mahaan, vaan munasarjoja ja kohtua vihloo ikävästi.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23127911]Oireita:
-Väsyttää
-Paleltaa
-Kovat kivut alavatsalla
-Kahvi ei maistu

Vielä muutama päivä oletettuihin kuukautisiin... Voin tulla tänne raportoimaan tuloksen sitten :)[/QUOTE]

Samat oireet täällä =) Ja ainakin ennen ne on mulla ennakoineet raskautta!

.............

...samantein, kahdessa raskaudessa tiesin jo seuraavana päivänä "uuniin laitosta" että nyt tärppäsi. Kiinnittymiskivut olen tunnistanut (jälkikäteen laskettu terkan kanssa) ja kaikki nuo oireet ovat alkaneet ihan ekoista viikoista lähtien ja helpottaneet siinä 10:nen rv kohdalla. Näin neljän raskauden kohdalla.

Yhteistyössä