Loistava kirpparilöytö!

Ihana! Olisin ostanut myös heti pois tolla hinnalla. Mulle ei ole tärkeää, että kaikki on samaa sarjaa. Meillä on vaan ihania astioita ;) suurin osa kirppiksiltä, söpöjä ja värikkäitä ja ne on aika hauska juttu vaikka kahvikattauksessa isommallekin porukalle.
 
Mitä noillla yksillä kappaleilla tekee. <meillä aina samaa väriä kaikki vaikkeivät jotain niin erikoisia.
Pennissä on miljoonan alku ja ydessä kupissa tusinan. Mä en ole sellainen kaikki-heti-mulle-tänne-nyt, maltan siis odotella, että loputkin osat löytävät kotiin. Tuota astiastoa kun ei saa kaupoista, niin aika utopiaa, että jostakin löytäisi kokonaisen sarjan kerralla.
 
[QUOTE="vieras";23121749]tusinan moisia vasta laitoin roskiin. yök[/QUOTE]

Okei joo... kaikenlaisia idiootteja sitä onkin, ettei tuon vertaa ymmärretä arvotavaran päälle. Olisit vienyt myyntiin ne, olisit saanut ihan helposti niistä 250 euroa. Olisit sitten voinut sijoittaa ne johonkin kivaan Sotka-designiin.
 
koko kuuden kupin sarja parempi.
Olen siis aikeissa hankkia koko sarjan, mutta niin kuin varmasti luit, noita ei saa kokonaista sarjaa kerralla mistään kuin älyttömällä tuurilla. Minusta se, että ei saa koko sarjaa kerralla, ei ole mikään syy jättää ostamatta. Sitä paitsi kirppareilla kiertely ja etsiskeleminen itsessään on puoli juttua.
 
Olen siis aikeissa hankkia koko sarjan, mutta niin kuin varmasti luit, noita ei saa kokonaista sarjaa kerralla mistään kuin älyttömällä tuurilla. Minusta se, että ei saa koko sarjaa kerralla, ei ole mikään syy jättää ostamatta. Sitä paitsi kirppareilla kiertely ja etsiskeleminen itsessään on puoli juttua.
totta ei se koko sarja niin tàrkeà olekaan, mutta en tykkàisi kyllà juoda kahvia erilaisesta kupista kuin muut. riittàà siis ettà lòydàt ainakinparin sille,onnea etsintààn :)
 

Yhteistyössä