Mitäs tehtäs?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="gen";23119069]Olisin kyl voinu kuvitella et enemmänkin. Paitsi jos läskin tilalle on tullu reilusti lihasta niin eri asia... :)[/QUOTE]

Jep ei sen enempää :) Mulle se on kyllä aika jäätävä määrä. Ton kuvan takia ei paljoo oo hymyilyttäny ku joku ottaa kuvan tai mä otan kuvan :S

Siis oliko tuo PinkLilystä ennen laihdutusta otettu kuva? Monet lihavatkin ovat kasvoistaan kapeita ja siksi kuvittelevat itsensä laihaksi, koska heillä harvoin on edes kokovartalopeiliä. Tunnen tuollaisen, pieniä palapeilejä vain siellä täällä, koskaan ei näe kuvaansa kokonaisena, korkeintaan kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23119987:
Siis oliko tuo PinkLilystä ennen laihdutusta otettu kuva? Monet lihavatkin ovat kasvoistaan kapeita ja siksi kuvittelevat itsensä laihaksi, koska heillä harvoin on edes kokovartalopeiliä. Tunnen tuollaisen, pieniä palapeilejä vain siellä täällä, koskaan ei näe kuvaansa kokonaisena, korkeintaan kaupassa.

Oli tuolla kuva juu siitä mut otin sen pois :D Mä nään koko kuvan kyllä aina ku meen peilin eteen ja ihan hyvältä näyttää, nykyään :D Vuonna 2007 ei ollu niin.

Käytät sä peruukkeja (sano et käytät,pliis ) vai miten hitossa sä saat mustista/punaisista ym. hiuksista tasasen blondit?
Mä oon yrittäny viimeset 3vuotta,ei onnistu ei.Lähtee jo hermo..ja hiukset:D

:laugh: Joo, mulla on musta peruukki :D Mut punaset oli kyl omat (+pidennykset) jotka sitten vaalensin (+ostin uudet pidennytkset) :D Mut se veti ihan keltaseks muutaman päivän pääst vaikka kuinka käytin hopeashampoita ja hoitoaineita niin oon nyt pikkasen tummentanu tätä tuhkanvaalealla värillä (eli oiskohan tää nyt sit joku 8-asteinen) :)

Yhteistyössä