Arvatkaa, miltä tuntuu törmäillä tuon tuostakin naiseen, jonka kanssa mieheni petti minua.

  • Viestiketjun aloittaja "surku"
  • Ensimmäinen viesti
"surku"
Aina kun olen saanut asian pois mielestäni, tuo nainen sattuu samaan paikkaan mun kanssa ja tuntuu kuin suolaa kaadettaisiin haavoihin. Juuri kun olen päättänyt, etten enää asiaa mieti, näen taas hänet.. Vertailen itseäni häneen ja mietin "miksi", mikä siinä naisessa oli se, mikä sai mieheni ns lankeamaan...
 
Tönt
Voi hitsi..toivon että joskus tajuisit ettei vika oo sussa eikä se toinen oo yhtään sua parempi. paskan tempun mies teki. ilmeisesti olette kuitenkin jatkaneet. :hug:
 
"vieras"
No voin kertoa, ettei naisessa ole yhtään mitään erityisempää kuin sinussa. Pettäminen liittyy siihen, että se toinen on uusi ihminen. Voisi olla rumempi, lihavampi ja epäkiinnostavampi, eikä sillä olisi mitään merkitystä.
 
"aapee"
Kiitos teille <3. Monta kertaa olen miettinyt, että jos se nainen olisi todella nätti tms, niin ehkä paremmin ymmärtäisin, miksi niin kävi. Saan aina karkotettua nuo mietteet ajan kanssa, mutta sitten taas törmätään ja tuntuu, että kaikki alkaa taas alusta. Mutta ei kai tähän muu auta kuin aika. Enää ei kuitenkaan ihan niin hirveesti satu, kuin alussa. Silloin tosin en edes tiennyt naista ulkonäöltä, ehkä parempi niin..
 
ei oo totta
[QUOTE="vieras";23117214]Ei siinä naisessa tai sussa ole mitään, vaan sun miehessäsi! Se vika on aina pettäjän päässä, ei petetyssä.[/QUOTE]

Ei se näin ole. Kahden onnellisen väliin ei kolmatta mahdu. Piste. Kyllä se on molempien osapuolten "syy" ja vastuulla, ettei suhde ole onnellinen.

Sen sijaan kolmannen osapuolen syy se ei todellakaan ole. Vaikka naiset lähtee usein sille linjalle.
 
Tönt
Ei se näin ole. Kahden onnellisen väliin ei kolmatta mahdu. Piste. Kyllä se on molempien osapuolten "syy" ja vastuulla, ettei suhde ole onnellinen.

Sen sijaan kolmannen osapuolen syy se ei todellakaan ole. Vaikka naiset lähtee usein sille linjalle.
pettäjä voi pettää ilmankin että suhteessa on vikaa. jotkut ei vaan voi sitoutua yhteen ihmiseen. tai mitä jos luulet että kaikki on hyvin kunnes 1 päivä kaikki tulee ilmi?
 
nou nou
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23117377:
pettäjä voi pettää ilmankin että suhteessa on vikaa. jotkut ei vaan voi sitoutua yhteen ihmiseen. tai mitä jos luulet että kaikki on hyvin kunnes 1 päivä kaikki tulee ilmi?

Yksikään tunne-elämältään tasapainoinen ihminen ei lähde onnellisesta suhteesta pettämään.

Jos elät ihmisen kanssa, jolla ei tätä kykyä ja ominaisuutta ole niin se on voi voi.
 
v
mulla sama! nykyään tosin toivon että törmättäisiin tähän ämmään perheen kera, meillä ihanat lapset, olen laihtunut, timmissä kunnossa, hyvännäköinen, siinähän katsoo kateellisena meidän onneamme ;) (mieheni petti minua kun odotin ensimmäistämme, kauan kesti antaa anteeksi, unohtanut en ole vieläkään)
 
Minä taas olen eri mieltä. Kyllä se syyllinen on ainaostaan se, joka tekee väärin.
Oon ihan samaa mieltä, mikään ei oikeuta pettämään. Jos haluaa oman parisuhteen ulkopuolisen suhteen, tulee puolisolta kysyä tähän lupa. Jos vastaus on kielteinen, sen jälkeen pitää miettiä haluaako oman puolison kanssa jatkaa yhdessä vai erota ja aloittaa sitten uusi suhde. Näin mustavalkoisena näen tämän asian. :|
 
"vieras"
Ei se näin ole. Kahden onnellisen väliin ei kolmatta mahdu. Piste. Kyllä se on molempien osapuolten "syy" ja vastuulla, ettei suhde ole onnellinen.

Sen sijaan kolmannen osapuolen syy se ei todellakaan ole. Vaikka naiset lähtee usein sille linjalle.
Ei tosiaan ole petetyn syy ja vastuulla jos vastapuoli pettää. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Jos ei ole onnellinen niin täytyy lähteä suhteesta, eikä pettää ja vierittää syytä vastapuolen niskaan kun se ei ole tehnyt sua onnelliseksi.

Nään sen myön osittain kolmannen osapuolen syynä, jos kolmas osapuoli tietää että kuviossa petetään sitä yhtä ihmistä. Tokikaan kolmas osapuoli ei samalla tavoin ole tilivelvollinen petetylle kuin pettäjä.
 
öhh
mulla sama! nykyään tosin toivon että törmättäisiin tähän ämmään perheen kera, meillä ihanat lapset, olen laihtunut, timmissä kunnossa, hyvännäköinen, siinähän katsoo kateellisena meidän onneamme ;) (mieheni petti minua kun odotin ensimmäistämme, kauan kesti antaa anteeksi, unohtanut en ole vieläkään)
Öö.. kuka on kateellinen naiselle, jonka aviomies pettää tämän ollessa raskaana?! Ei tulisi mieleenkään olla KADE tällaiselle ihmiselle... pikemminkin sääli vois olla oikeampi tunnetila. Mitä kadehtimista siinä mielestäsi on? (Outo ajattelutapa..)
 
"ööö"
Oon ihan samaa mieltä, mikään ei oikeuta pettämään. Jos haluaa oman parisuhteen ulkopuolisen suhteen, tulee puolisolta kysyä tähän lupa. Jos vastaus on kielteinen, sen jälkeen pitää miettiä haluaako oman puolison kanssa jatkaa yhdessä vai erota ja aloittaa sitten uusi suhde. Näin mustavalkoisena näen tämän asian. :|
Kuka on sanonut oikeutuksesta mitään? Eihän se OIKEUTETTUA olekaan, mutta mun pointtini on se, että KUKAAN ei lähde OIKEASTI hyvästä parisuhteesta pettämään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;23117881:
Öö.. kuka on kateellinen naiselle, jonka aviomies pettää tämän ollessa raskaana?! Ei tulisi mieleenkään olla KADE tällaiselle ihmiselle... pikemminkin sääli vois olla oikeampi tunnetila. Mitä kadehtimista siinä mielestäsi on? (Outo ajattelutapa..)
Se että kaksi ihmistä on saaneet koottua elämänsä ja itsensä ja heitä on siunattu lopulta sillä perheonnella ja lapsilla? Ja kyllähän kauniita ihmisiä aina kadehditaan.

Outoa muuten on olla varatun miehen kanssa, vaikka tietäis että vaimokin kotona on raskaana, siis yök?
 
"vieras"
Arvatkaa miltä tuntuu törmätä mieheen, joka raiskasi minut.

Ja jos minulla sattuu olemaan lapsi mukana, joka sai alkunsa aika lähellä raiskausta, mutta raiskaaja ei ole lapsen isä. Niin tuntuu kuin haluaisin suojella lastani tältä hirviöltä.

Mitä jos tämä ällö raiskaaja luulee olevansa isä. Oikeastaan oikein hänelle, saa olla epäluulossa.
 
Just wondering
mulla sama! nykyään tosin toivon että törmättäisiin tähän ämmään perheen kera, meillä ihanat lapset, olen laihtunut, timmissä kunnossa, hyvännäköinen, siinähän katsoo kateellisena meidän onneamme ;) (mieheni petti minua kun odotin ensimmäistämme, kauan kesti antaa anteeksi, unohtanut en ole vieläkään)
Ämmä? Oliko se sen "ämmän" syytä että sun miehes on täys nilkki?
 
[QUOTE="ööö";23117892]Kuka on sanonut oikeutuksesta mitään? Eihän se OIKEUTETTUA olekaan, mutta mun pointtini on se, että KUKAAN ei lähde OIKEASTI hyvästä parisuhteesta pettämään.[/QUOTE]

No jos se oli se sun pointtis niin silloin sanon, että jos on henkilö joka pystyy pettämään parisuhteessa, on mielestäni silloin mahdoton todella hyvää suhdetta edes sellaisen kanssa luoda.
 
"vieras"
mulla sama! nykyään tosin toivon että törmättäisiin tähän ämmään perheen kera, meillä ihanat lapset, olen laihtunut, timmissä kunnossa, hyvännäköinen, siinähän katsoo kateellisena meidän onneamme ;) (mieheni petti minua kun odotin ensimmäistämme, kauan kesti antaa anteeksi, unohtanut en ole vieläkään)
En itse olisi kateellinen jos kerta mies pettänyt, onko se onnea, josta pitäisi olla kateellinen. Ehkä korkeintaan heittää kaverilleen, katsos tuota muka onnellista liittoa, mies on uskoton.
 
ehh
[QUOTE="vieras";23117901]Se että kaksi ihmistä on saaneet koottua elämänsä ja itsensä ja heitä on siunattu lopulta sillä perheonnella ja lapsilla? Ja kyllähän kauniita ihmisiä aina kadehditaan.

Outoa muuten on olla varatun miehen kanssa, vaikka tietäis että vaimokin kotona on raskaana, siis yök?[/QUOTE]

Joo, on todella kuvottavaa. En voisi kuvitellakaan.

Meillä on tosi erilainen näkemys kyllä... Itse ajattelin tuosta, että ulospäin esitetään jotain muuta kuin mitä sisäpuolella TIEDÄN olevan: pettämistä, valehtelua jne. Ajattelisin kyllä, että onneksi en minä jumittanut tuon miehen kanssa joka pettää vaimoaan jopa tämän ollessa raskaana...
 

Yhteistyössä