Tätä peesaillaan.Ja juu'u naiset kuvissa oli nättejä ja hoikkia. Oma naismakuni on hiukan täyteläisempi, mutta se on vaan mun maku. Ei täyteläisempi myöskään tarkoita automaattisesti mitään läskiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä peesaillaan.Ja juu'u naiset kuvissa oli nättejä ja hoikkia. Oma naismakuni on hiukan täyteläisempi, mutta se on vaan mun maku. Ei täyteläisempi myöskään tarkoita automaattisesti mitään läskiä.
Epäsuhtaisen näköinen, kun lantio näyttää noin kauhean leveältä kapean vyötärön vuoksi.
Enemmän ihraa ympärille kiitos!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115902:No ei nyt sentään läski pidä olla mutta kyllä mua huolettaisi että saatan itse joutua oman kaljakorini kaupasta kantamaan kun tuo ruippana ei kuitenkaan jaksa. :|
![]()
Argh. :kieh:
Halle Berryn kuvan meinasin kans linkittää, mutta ajattelin, että nuolla kolmella saan esille mun ihanteen joka ei siis ole ylipainon ihannointi niin kuin jotkut vissiin luulee.
No sitähän mä just tarkoitin. Huoh.
Pointtini oli, että tuohon 10 kg lisää ei tekisi pahaa, vaikka hyvä noinkin.
No sitähän mä just tarkoitin. Huoh.
Pointtini oli, että tuohon 10 kg lisää ei tekisi pahaa, vaikka hyvä noinkin.
Älä aina ole valmiiksi puolustuskannalla, kun esität mielipiteesi. Ei sun mielipide automaattisesti tarkota, että sut lynkataan täällä.
Mäkin oon samoilla linjoilla, esimerkkinaisesi ovat minunkin silmään kauniimpia kuin nuo aloituksen tytöt.
Mutta kun sä mainitsit sen iän, miten se liittyi tähän sitten?
Pullea tai normaalipainon ylärajoilla oleva voi olla kyllä viehättävä, mutta kyllä se ylimääräinen (jota ylärajoilla olevilla miltei aina on) vaan vanhentaa naista. Tekee jotenkin hieman tätimäisen vaikutelman.
Itse olin vuosi sitten vielä 171/71 (olen jäntevä ja lihasta on, mut tuohon nyt mahtuu lisäksi paljon läskiäkin) ja aika tantta, vaikka tiimalasi olenkin. Nyt olen 58kg ja paljon kauniimpi, en enää näytä tantalta, niin ku9in painavampana.
Esim noi scarletin kuvat salmasta ja marilynista todistaa tuon tanttalookin hieman pyöreämmillä. Hoikkana on nuorekkaampi olemus väistämättä.