Täydellinen vartalo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäsuhtaisen näköinen, kun lantio näyttää noin kauhean leveältä kapean vyötärön vuoksi.
Enemmän ihraa ympärille kiitos! :)

Luultavasti se on juuri tuo vyötärö-lantio -suhde joka tekee ko. naisesta useimpien mielestä viehättävän. :) Itseäni ainakin suuri ero lantion ja vyötärön välillä ihastuttaa (kapea vyötärö, leveä lantio -ei toisin päin :D ) .

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115902:
No ei nyt sentään läski pidä olla mutta kyllä mua huolettaisi että saatan itse joutua oman kaljakorini kaupasta kantamaan kun tuo ruippana ei kuitenkaan jaksa. :|

:D

Ajatella, mä ylipainoosena ihmisenä kyllä jaksan nostella kaljakoreja ja tynnyreitä. :D Jaksan myös siivota ja aika onneton olisin harjoottelussa jos en jaksaasi asukkaita siirrellä.

Heh, kerrankin peesailen scarlettia. Monroe oli kyllä jo hieman liian kurvikas (nykystandardeissa ainakin) mutta salma hayek on upea ilmestys. Mun mielestä täydellinen kroppa löytyy mm. halle berrylta. ei noissa kuvien malleissa mitään vikaa, mutta ei ole minun kauneusihanteeni.

[QUOTE="vieras";23116084]Heh, kerrankin peesailen scarlettia. Monroe oli kyllä jo hieman liian kurvikas (nykystandardeissa ainakin) mutta salma hayek on upea ilmestys. Mun mielestä täydellinen kroppa löytyy mm. halle berrylta. ei noissa kuvien malleissa mitään vikaa, mutta ei ole minun kauneusihanteeni.[/QUOTE]

Argh. :kieh:

Halle Berryn kuvan meinasin kans linkittää, mutta ajattelin, että nuolla kolmella saan esille mun ihanteen joka ei siis ole ylipainon ihannointi niin kuin jotkut vissiin luulee.

[QUOTE="heh";23115954]'
Nominäslainen vartalo sitten sopii olla esim. 25-vuotiaalla tai vaikka 30-vuotiaalla? Pitääkö parinkympin jälkeen alkaa kerätä rasvaa?[/QUOTE]

No sitähän mä just tarkoitin. Huoh.
Pointtini oli, että tuohon 10 kg lisää ei tekisi pahaa, vaikka hyvä noinkin.

Argh. :kieh:

Halle Berryn kuvan meinasin kans linkittää, mutta ajattelin, että nuolla kolmella saan esille mun ihanteen joka ei siis ole ylipainon ihannointi niin kuin jotkut vissiin luulee.

Älä aina ole valmiiksi puolustuskannalla, kun esität mielipiteesi. Ei sun mielipide automaattisesti tarkota, että sut lynkataan täällä. :)
Mäkin oon samoilla linjoilla, esimerkkinaisesi ovat minunkin silmään kauniimpia kuin nuo aloituksen tytöt.

[QUOTE="puhkarhu";23115711]No kyllä totuus on, että nuo mallit on bmi alle 19 varmasti. Kuva vielä "pulskistaa". Kyllä on hämärtynyt rajat molempiin suuntiin. Ja juu en ole kateellinen, kun itse olen nlähes mallin mitoissa 174 cm/59 kg. Jatkuvasti kommentoidaan, että olen "kauhean laiha" ja kuitenkin mallit ovat minua useimmiten vielä viitisen kiloa keveämpiä tai viitisen senttiä pidempiä.

Ja jos luonnollisuudesta puhutaan sille lienee syynsä, miksi alipainoisilla naisilla esim. loppuvat kuukautiset...[/QUOTE]

Pitää olla todella alipainoinen ennen kuin kuukautiset loppuu. Kyllä tuolla kehitysmaissakin alipainoiset naiset saavat usein jope 10 lasta...
Mulla painoa 47 kg ja pituutta 168 cm, paino ollut suunnilleen sama viimeiset 15 vuotta, aina on olleet kuukautiset ihan normaalit ja on 2 lasta.

[QUOTE="Trix";23116156]Pitää olla todella alipainoinen ennen kuin kuukautiset loppuu. Kyllä tuolla kehitysmaissakin alipainoiset naiset saavat usein jope 10 lasta...
Mulla painoa 47 kg ja pituutta 168 cm, paino ollut suunnilleen sama viimeiset 15 vuotta, aina on olleet kuukautiset ihan normaalit ja on 2 lasta.[/QUOTE]

Hitsi sä näytät varmaan biafralaiselta! :D

Älä aina ole valmiiksi puolustuskannalla, kun esität mielipiteesi. Ei sun mielipide automaattisesti tarkota, että sut lynkataan täällä. :)
Mäkin oon samoilla linjoilla, esimerkkinaisesi ovat minunkin silmään kauniimpia kuin nuo aloituksen tytöt.

Ei vaan mua ärsyttää tuollaanen "kerrankin olen Scarlettin kanssa samaa mieltä". Pitää erikseen päästä mainittemaan tuosta. Ei mitenkään vain voi peesailla ja sanoa asiasta omia kommenttejaan.

[QUOTE="vieras";23115183]No ei tuo minusta mitenkään anorektiselta näytä. Ei törrötä luut, kurveja on siellä missä pitääkin. Hoikkahan tuo, mutta normaalipainoisten keskenkin on vaihtelua - mallit ovat yleensä keskivertoa pidempiä, joka sekin saa heidät näyttämään suhteessa hoikemmilta.

Mä olen just käynyt läpi kymmeniä valokuva-albumeita 60-, 70- ja 80-luvuilta (teen kuvakokoelmaa 60-vuotissynttäreitä viettävälle anopilleni) ja sen ajan keskivertonainen oli suurinpiirtein tuon kokoinen, tietysti hieman lyhyempi. (puhun nyt n. 20-50-vuotiaista naisista). 90-luvulla alkoi länsimaisten lihoaminen oikein kunnolla ja 2000-luvulla tämä vain jatkuu.[/QUOTE]

:laugh:

Voih...mä ottasin tollasen kropan koska vaan. Mutta olenkin tällanen läskiplösö, jolla ei ikinä ole mahdollisuutta saavuttaa tuollaista kroppaa. Kerran laihdutin itseni 95kilosta 55kiloon, hoikka olin, mutta mitä itua kun nahka roikkuu, eikä sitä koskaan saa kiinteytettyä kun kerran päässy venymään. :(

Mutta kauniita vartaloita minusta, naisellinen nainen on siro, mutta muodokas. Ei lihakset kuulu naisille, ainakin liika on liikaa...esim. sixpack naisella ei näytä minusta hyvältä, pehmeät linjat paremmat. Tai näkyvät hauislihakset on myös rumat.

Pullea tai normaalipainon ylärajoilla oleva voi olla kyllä viehättävä, mutta kyllä se ylimääräinen (jota ylärajoilla olevilla miltei aina on) vaan vanhentaa naista. Tekee jotenkin hieman tätimäisen vaikutelman.

Itse olin vuosi sitten vielä 171/71 (olen jäntevä ja lihasta on, mut tuohon nyt mahtuu lisäksi paljon läskiäkin) ja aika tantta, vaikka tiimalasi olenkin. Nyt olen 58kg ja paljon kauniimpi, en enää näytä tantalta, niin ku9in painavampana.

Esim noi scarletin kuvat salmasta ja marilynista todistaa tuon tanttalookin hieman pyöreämmillä. Hoikkana on nuorekkaampi olemus väistämättä.

Mä olen ollut about tuon näköinen ja kokoinen, ja yritin koko ajan lihoa, koska olin liian laiha. Nyt olen raskaana ja toivoa on, että jotain pehmeyttä jää. Lihavaksi en halua missään nimessä kuitenkaan, muutamia kiloja tuohon riittää, lähemmäksi normaalipainoa. Ne törröttävät lantioluut on ihan oikeasti photoshopattu nätiksi tuosta kuvasta.

Kauniita ovat :) Miks pitäis olla yhtään enempää,olihan noilla tissit ja ihan selkeet muodot. Naisellista nimenomaan on se,että vyötärö on selkeästi lantiota kapeampi. Mutta joidenkin mielestä tohon pitää laittaa pari makkaraa vyötärölle ja reidet höllymään ja vartalon tulee edestäpäin olla tasapaksu pötkylä. Kaunista juu.

Pullea tai normaalipainon ylärajoilla oleva voi olla kyllä viehättävä, mutta kyllä se ylimääräinen (jota ylärajoilla olevilla miltei aina on) vaan vanhentaa naista. Tekee jotenkin hieman tätimäisen vaikutelman.

Itse olin vuosi sitten vielä 171/71 (olen jäntevä ja lihasta on, mut tuohon nyt mahtuu lisäksi paljon läskiäkin) ja aika tantta, vaikka tiimalasi olenkin. Nyt olen 58kg ja paljon kauniimpi, en enää näytä tantalta, niin ku9in painavampana.

Esim noi scarletin kuvat salmasta ja marilynista todistaa tuon tanttalookin hieman pyöreämmillä. Hoikkana on nuorekkaampi olemus väistämättä.

Ei sitten taaskaan ole olemassa mitään siitä väliltä? Salma Hayek pyöreä? :O WTF?

Mun mielestä fitness kropat on paljon partempia, ilman silikoneja. Sopivasti lihaksia ja suht hoikka olemus. Lihakset saa hiukan erottua. Itsellä siihen tavoite. Kädet ja olkapäät ovat jo hyvällä mallilla.

[QUOTE="vieras";23116333]Kauniita ovat :) Miks pitäis olla yhtään enempää,olihan noilla tissit ja ihan selkeet muodot. Naisellista nimenomaan on se,että vyötärö on selkeästi lantiota kapeampi. Mutta joidenkin mielestä tohon pitää laittaa pari makkaraa vyötärölle ja reidet höllymään ja vartalon tulee edestäpäin olla tasapaksu pötkylä. Kaunista juu.[/QUOTE]

Mun mielestä hoikkuus on kaunista, ja kapea vyötärö kaunis, mutta törröttävät lantioluut ei (ei näy kuvassa, tod.näk. käsitelty niin) ja omalla kohdalla myös halusin lihoa juuri sen verran, että lantio on oikeasti pyöreä eikä vain leveä.

[QUOTE="vieras";23116333]Kauniita ovat :) Miks pitäis olla yhtään enempää,olihan noilla tissit ja ihan selkeet muodot. Naisellista nimenomaan on se,että vyötärö on selkeästi lantiota kapeampi. Mutta joidenkin mielestä tohon pitää laittaa pari makkaraa vyötärölle ja reidet höllymään ja vartalon tulee edestäpäin olla tasapaksu pötkylä. Kaunista juu.[/QUOTE]

Hemmetin makkaranjauhajat :D Kuka on sanonut, että jos noillle tytöille laittais lisää 5-10 kg, niin se olis jotain läskiä??? Ehkä teille jotka makaamalla lihovat, ei muunlaista painoa kerrykään.

Miksi kaikkien pitäis tykätä jostain Salma Hayek-vartalosta? Onko se ainoa oikea vaihtoehto? Mun mielestä ap:n kuvissa oli just sellanen meikäläisen ihannevartalo, ja olen tosiaan itse runsaasti ylipainoinen...

[QUOTE="vieras";23116401]Hemmetin makkaranjauhajat :D Kuka on sanonut, että jos noillle tytöille laittais lisää 5-10 kg, niin se olis jotain läskiä??? Ehkä teille jotka makaamalla lihovat, ei muunlaista painoa kerrykään.[/QUOTE]

Ei tilanne paljon parempi olisi, jos laitettaisiin 5-10kg lihasta (oikeasti hirveä määrä), mutta ei yhtään rasvaa. Silloin näyttäisi tuollaiselta kun otsikon tytöt. Alkaa naisellisuus olemaan kaukana.

Yhteistyössä