Ai että tuli paha mieli :(

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
PK:sta olivat soitelleet klo 11 asti, että poika on oksentanut. Ja minä onneton pääsin puhelimen ääreen vasta kolmen maissa.

Kyllä tuli kiirus pienen luokse... ja paha mieli toisen puolesta, kun äitiä (eikä sen puoleen isääkään saatu kiinni) näy :( :( :(.

teil ei ilmeisesti oo varahakijoita,esim isovanhemmat tai työnumeroa,mihin joku vastaa aina?no,sattuuhan noita..mulle soitettiin kerran pväkodista vasta 3 tuntia sen jälkeen,kun tyttö oli saanu migreeni"kohtauksen" :rolleyes:

teil ei ilmeisesti oo varahakijoita,esim isovanhemmat tai työnumeroa,mihin joku vastaa aina?no,sattuuhan noita..mulle soitettiin kerran pväkodista vasta 3 tuntia sen jälkeen,kun tyttö oli saanu migreeni"kohtauksen" :rolleyes:

No siis on varahakijat, mutta niille ei soiteta ennen kuin vanhemmat on tavoitettu. Ja joo, mun moka - oon yksinkertaisesti unohtanut ilmoittaa uuden työpaikkani puh.nron hoitoon.

[QUOTE="vieras";23111413]Outoa ettei vanhemmat vastaa puhelimeen. Jos on lapsia ja olet niissä erossa, puhelimeen vastaus mahdollisuus on oltava koko ajan joko äitillä tai isäll...[/QUOTE]

ääliö. ei kaikissa töissä tosiaan pysty pitämään puhelinta vieressä. ja niitäkin töitä on jonkun äidinkin ja isänkin tehtävä

[QUOTE="vieras";23111413]Outoa ettei vanhemmat vastaa puhelimeen. Jos on lapsia ja olet niissä erossa, puhelimeen vastaus mahdollisuus on oltava koko ajan joko äitillä tai isäll...[/QUOTE]

En mä voi tunneilla pitää puhelinta mukana / päällä. Välituntisin pyrin tsekkaamaan luurin, mutta tänään esim. on ollut vaövontoja ja palavereja niin usein, että en kerrassaan ole ehtinyt puhelimen ääreen.

ei onnistu joka työpaikalla vastailla muulloin kun tauolla..esim itselläni puhelin on kokoajan taskussa piippauksella ja en vastaa siihen työajalla,ellen pysty helposti siirtymään taukotiloihin vastaamaan..ja silloinkin vastaan vain,jos tyttöni tai opettaja ( tosin ei ole vielä kertaakaan joutunut soittamaan ) soittaa.Koulussa on työnumeroni tiedossa,siihen jos soittaa,niin voin puhua vapaasti ilman,että pitäisi siirtyä taukotilaan

siis mitkä työpaikat on sellasia että ei voi olla puhelin mukana kun tauolla? voihan se puhelin olla esim taskussa, ja jos se soi, vilkasee jossain välissä kuka soitti ja jos on sellanen ihminen jolla tietää olevan jotain tärkeetä asiaa (esim just päiväkoti) niin soittaa takaisin mahd. pian.

siis mitkä työpaikat on sellasia että ei voi olla puhelin mukana kun tauolla? voihan se puhelin olla esim taskussa, ja jos se soi, vilkasee jossain välissä kuka soitti ja jos on sellanen ihminen jolla tietää olevan jotain tärkeetä asiaa (esim just päiväkoti) niin soittaa takaisin mahd. pian.

voi kuule,niitä on monia..myyjät,sairaanhoitajat,lääkärit jne..miltä tuntus olla vaikka lääkärin vastaanotolla,jossa soi kännykkä ja lääkäri keskeyttää työnsä sen takia,että vilkaisee kuka soittelee hlökohtaiseen nroon?

No esim. sairaanhoitajana en voi pitää puhelinta töissä mukana. Työnumerosta saa kiinni kyllä.

Esim. syvänmeren sukeltajan ammatti...Ihan tosissaan, onhan noita, vaikka kirurgi, palomies kun tilanne on päällä, kätilö, uutisten lukija lukutilanteessa...Eikä monissa työpaikoissa katsota hyvällä että oma luuri roikkuu takussa.

voi kuule,niitä on monia..myyjät,sairaanhoitajat,lääkärit jne..miltä tuntus olla vaikka lääkärin vastaanotolla,jossa soi kännykkä ja lääkäri keskeyttää työnsä sen takia,että vilkaisee kuka soittelee hlökohtaiseen nroon?

No meillä ainakin sairaalassa saa pitää puhelinta taskussa, etenki jos pieniä lapsia. Piippauksella tietenkin, ei kai nyt kukaan vastaa puhelimeen esim. kesken hoitotoimenpiteen;)

no joo, tuo kaupan kassa nyt ainakin on sellanen joka ei voi vastata kun vasta tauolla :D en ajatellut ihan loppuun asti.
Eihän sen lääkärinkään tartte siinä potilaan edessä vastata, vaan sitten kun potilas on poistunut ja ennenkuin seuraava tulee sisään.

No, minä esimerkiksi käytän töissä sellaisia koneita, etten yksinkertaisesti kuule jos puhelin soi. Ja ei värinähälytyksestäkään ole apua, se kun hukkuu koneen tekemään tärinään. Siksipä yritän aina tauolle mennessä stekata puhelimen eli n.3 krt päivässä plus töistä lähtiessä.

Ei kaikki tee siistiä hiljaista toimistotyötä :D

No mun työpaikalla ei saa pitää edes työtiloissa omaa puhelinta auki, ei edes taukotiloissa vaan on mentävä ovien ulkopuolelle käytävään eikä se onnistu muuta kuin määrättyjen taukojen aikana.

[QUOTE="plop";23111553]No, minä esimerkiksi käytän töissä sellaisia koneita, etten yksinkertaisesti kuule jos puhelin soi. Ja ei värinähälytyksestäkään ole apua, se kun hukkuu koneen tekemään tärinään. Siksipä yritän aina tauolle mennessä stekata puhelimen eli n.3 krt päivässä plus töistä lähtiessä.

Ei kaikki tee siistiä hiljaista toimistotyötä :D[/QUOTE]

no mä en tosiaankaan ole missään hiljaisessa toimistotyössä, jos sitä tarkotit ;)

kuulostaa aika tiukkapiposelta, jos ei saa kuljettaa omaa puhelinta töissä mukana. Vai onkohan meidän työpaikalla jotenkin erityisen rento meininki..

Mulla oli kerran neuvolassa terkka, joka vastasi kesken kaiken omaan kännyyn kun poikansa soitti. Pyysi kyllä anteeksi keskeytystä, mut siinä vaiheessa meni ymmärrys kun se poika soitti monta kertaa ja mitään hätää ei ilmeisesti ollut. Itse olisin varmaan jo sanonut äitinä, että ei enää soittaisi jos ei oo hätää. Toinen kerta oli taksissa kun kuski selvitteli perheongelmia puhelimessa koko matkan. Siitä tein keskukseen valituksen.

Kurjuus :(

Mulle kävi kerran niin, että olivat yrittäneet soittaa kesken 2 h tentin. Kun tentti loppui, luin kännykästäni viestin: tyttö kuumeessa, yritimme soittaa, terveisin päiväkodin väki. Miehen olivat saaneet sitten kiinni ja lapsi oli jo kotona, mutta kurja olo siitä silti tuli, kun en itse ollut pystynyt vastaamaan.

Mä saan röntgenissä pitää kännykkää piippauksella. Luuri ei ole yleensä taskussa, vaan jossain pöydän reunalla. Miksei opettajat saa? :O

Yhteistyössä