Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

Status
Viestiketju on suljettu.
rieputarallaa, ootko miettinyt miksi aloitat niin usein itseäsi koskevia ketjuja?

sit sellaisen tahdon vielä kirjoittaa, minkä joku muukin kirjoitti, että tätä palstailua ei kannata verrata oikeeseen elämään eikä antaa tälle painoarvoa siinä suhteessa millaista palautetta täällä saa.

tietysti tässä ketjussa on moni vastannut sulle ihan todellisia syitä ja niitä voit miettiä, mutta jos sulla on nettielämän ulkopuolella asiat kunnossa niin se on pääasia. yleensä ihminen kuitenkin viestii hyvin samalla lailla suullisesti ja kirjallisesti, joten on aika erikoista jos normielämässä mitään ongelmia ei ilmene mutta täällä nettimaailmassa jatkuvasti.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095463:
Psykologiaakin olen ainakin minä senverran lukenut että sen lisäopiskelu ei tuo mitään lisäarvoa tämän palstan ymmärtämiseen. Naiseus sinänsä on jo aivotoiminnan häiriötila useinmiten. Toki fysiologinen vaan voihan se patologiseksikin joskus äityä.

Vilkaiskaa joskus miesten vastaavia palstoja, näette eron jos rohkeus ja älli riittää eron huomioimiseen. Samasta syystä "maailma on miesten" ja sellaisena pysyy, vaikka akoille olisi kuinka paljon kiintiöitä hyvänsä.
"Miestenpalstoilla" nokitellaan ja vänistään tasan yhtä paljon kuin täälläkin, aiheet vain ovat muut kuin lastenhoito ja paremmuus äiteinä.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";23095502]"Miestenpalstoilla" nokitellaan ja vänistään tasan yhtä paljon kuin täälläkin, aiheet vain ovat muut kuin lastenhoito ja paremmuus äiteinä.[/QUOTE]

Juurikin näin.
 
Lunatic
Taasko olet koko päivän lässyttäny täällä näitä viisastelujas. Samanlainen minäminä kuin Rieputarallaa. Jatkuvaa oman navan ympärillä pyöriskelyä ja suitsutusta molemmilla. Sinäkin kuvittelet olevas joku extra erikoinen ja valloittava persoonallisuus.. voi moro.


Kaikki mitä tuossa kirjoitat, pätee enemmän kuin hyvin myös sinuun.

Että revi siitä itsellesi iloa! :LOL:
Kerropas pallinöyhtä, montako alotusta teen itsestäni per viikko. AIVAN. Että se siitä egoismistä.
 
äiti 44 v
Taasko olet koko päivän lässyttäny täällä näitä viisastelujas. Samanlainen minäminä kuin Rieputarallaa. Jatkuvaa oman navan ympärillä pyöriskelyä ja suitsutusta molemmilla. Sinäkin kuvittelet olevas joku extra erikoinen ja valloittava persoonallisuus.. voi moro.


Kaikki mitä tuossa kirjoitat, pätee enemmän kuin hyvin myös sinuun.

Että revi siitä itsellesi iloa! :LOL:
Mainitkaapa mulle joku nimimerkki joka täällä on tänään tai ikinä asiaa kirjoittanut?

Onko joillain teistä sellainen virheellinen käsitys, että te palstailette täällä oikein "asiapalstalla"? :LOL:

Valkovuotoa, vitunkarvoja, kuka on kaunis - ketjuja... Katsokaa tätä tikkua, näettekö siinä viivan!?!? :D :D :D

En minä enää ihmettele miksi tämä palsta on täynnä elämäänsä pettyneitä eukkoja kun päivä toisensa jälkeen tänne tullaan silmät kirkkaina toiveissa päästä lukemaan "asiaa" ... :LOL:
 
Lunatic
Jos on kirjallisesti huono, äidinkielen opettajan ammatti on varmasti se viiminen jota kannattaisi tehdä työkseen.
Minusta Rieputarallaa ei ole kirjallisesti huono, mutta ei kyllä hyväkään. Joku tyydyttävä ehkä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095535:
[QUOTE="Lila";23095414]

Mainitkaapa mulle joku nimimerkki joka täällä on tänään tai ikinä asiaa kirjoittanut?

Onko joillain teistä sellainen virheellinen käsitys, että te palstailette täällä oikein "asiapalstalla"? :LOL:

Valkovuotoa, vitunkarvoja, kuka on kaunis - ketjuja... Katsokaa tätä tikkua, näettekö siinä viivan!?!? :D :D :D

En minä enää ihmettele miksi tämä palsta on täynnä elämäänsä pettyneitä eukkoja kun päivä toisensa jälkeen tänne tullaan silmät kirkkaina toiveissa päästä lukemaan "asiaa" ... :LOL:
:LOL::LOL:

Tämä ei todellakaan ole viiden tähden keskustelufoorumi.
 
rieputarallaa, ootko miettinyt miksi aloitat niin usein itseäsi koskevia ketjuja?

sit sellaisen tahdon vielä kirjoittaa, minkä joku muukin kirjoitti, että tätä palstailua ei kannata verrata oikeeseen elämään eikä antaa tälle painoarvoa siinä suhteessa millaista palautetta täällä saa.

tietysti tässä ketjussa on moni vastannut sulle ihan todellisia syitä ja niitä voit miettiä, mutta jos sulla on nettielämän ulkopuolella asiat kunnossa niin se on pääasia. yleensä ihminen kuitenkin viestii hyvin samalla lailla suullisesti ja kirjallisesti, joten on aika erikoista jos normielämässä mitään ongelmia ei ilmene mutta täällä nettimaailmassa jatkuvasti.
Kannattaa nyt muistaa se, mitä kirjoitin alussa: mun ajatuskulkuni ei saanut alkuaan nyt täältä palstalta vaan ihan toiselta foorumilta, jos kohta samat asiat pätee täälläkin. Eli mä en ota tätä mitenkään vakavasti. Vaan jossakinhan on vikaa oltava, kun jatkuvasti tulee nimenomaan kirjallisesti väärinymmärretyksi.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23095436]Jos käytöksessäsi ja luonteessasi on asioita, joista ihmiset eivät pidä, ja et ole halukas kumpaakaan vilaamaan mihinkään suuntaan, niin sitten sinun täytyy vain oppia elämään sen kanssa, että ihmiset ärsyyntyvät. Muita kun on vielä hankalampi muuttaa.

Jos kyse on kirjoittamisesta, sinun täytyy sitten kirjoittaa niin, ettei luonteesi ja käytöksesi näy tekstistäsi. Eli kylmää, puhdasta faktaa ilman oman mielipiteen tai oman asenteen näkymistä. Mallia voi ottaa esim toimittajilta.[/QUOTE]

Helvetin hyvä ja asiallinen postaus, paitsi että toimittajien omat asenteet näkyvät nykyään usein heidän teksteissään.
 
Lunatic
Kannattaa nyt muistaa se, mitä kirjoitin alussa: mun ajatuskulkuni ei saanut alkuaan nyt täältä palstalta vaan ihan toiselta foorumilta, jos kohta samat asiat pätee täälläkin. Eli mä en ota tätä mitenkään vakavasti. Vaan jossakinhan on vikaa oltava, kun jatkuvasti tulee nimenomaan kirjallisesti väärinymmärretyksi.
Tai sitten vika on vaan niissä sun jutuissas, ei ole vissiin tullu mieleen se vaihtoehto.
 
[QUOTE="vieras";23095571]No aika paljon ongelman välttelyä tämä on. Ei kyse ole kirjotustyylistä, vaan asenteesta, ettet näe itsessäsi koskaan vikaa. Tämä taas senkin todisti.[/QUOTE]

Yritän vain pysyä asiassa. Ja totta hitossa mie näen itsessäni vikaa, en kai mä muuten pohtisi, miten MINÄ oppisin kirjoittamaan paremmin. Jos mussa ei olisi muka mitään vikaa, silloin kai mie haukkuisin kaikki toopet lukijat, jotka ei ymmärrä mun täydellistä tekstiäni. Eikö?
 
äiti 44 v
Kirjoittelee netissä usein, eikä huomaa netin ja oikean elämän eroa ihmisten reagoinnin ja kommenttien suhteen? Syyyyyvä huokaus...
Mikäs ämmä se tänne taas porhalsi inisemään...? Kuuluu tosi ärsyttävää ininää jostain...

Ai niin, tämähän oli se joka tahtoisi olla mies! Joka uskottelee naisille olevansa mies, ihan kuin naiset eivät haistaisi estrogeenin käryä :D
 
Kepsis
Molemmat haukkuu kilpaa mammapalstaa ja vuoroin toisiaan, molemmat yhtä helvetin ääliöitä, tosin omalla tavallaan. silti jotenkin pitää puristaa se paremmuuden tunne ja haukkua palstaa kun ei enää muutakaan keksi, ei viiden tähden keskustelufoorumia ole koskaan ollutkaan missään, ja täällä te silti "vihaamallanne" yksinkertaisten ihmisten foorumilla teette itsestänne narrin päivä toisensa jälkeen riehumalla turhanpäiväisistä asioista. ja silti pitää tuntea olevansa "jotenkin parempi" kuin muut täällä olijat. kuinka syvää teidän itsepetos oikeastaan onkaan...
 
Jos on kirjallisesti huono, äidinkielen opettajan ammatti on varmasti se viiminen jota kannattaisi tehdä työkseen.
Minusta Rieputarallaa ei ole kirjallisesti huono, mutta ei kyllä hyväkään. Joku tyydyttävä ehkä.
Mutta kun mä en ole kirjallisesti huono :D. Tai siis ei mulla muualla ole ongelmia kuin netissä. Opinnoissa ym. olen menestynyt mainiosti, ja varsin suuri kiitos kuuluu kirjoitustaidolleni. Gradussakin se pelasti paljon ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095535:
[QUOTE="Lila";23095414]

Mainitkaapa mulle joku nimimerkki joka täällä on tänään tai ikinä asiaa kirjoittanut?

Onko joillain teistä sellainen virheellinen käsitys, että te palstailette täällä oikein "asiapalstalla"? :LOL:

Valkovuotoa, vitunkarvoja, kuka on kaunis - ketjuja... Katsokaa tätä tikkua, näettekö siinä viivan!?!? :D :D :D

En minä enää ihmettele miksi tämä palsta on täynnä elämäänsä pettyneitä eukkoja kun päivä toisensa jälkeen tänne tullaan silmät kirkkaina toiveissa päästä lukemaan "asiaa" ... :LOL:
mitä?!? eikö tämä ollutkaan www.älykköjenkokoontumisajot.fi ?
:O:O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä