"vieras"
No tässähän rieputarallaa kyllä ihan itse mietti, miten voisi käytöstään muuttaa eli siinä suhteessa peli on menetetty. Ei tässä ollut nyt kyse siitä, että joku muu olisi käskenyt häntä muuttamaan käytöstään. Eli en nyt oikein ymmärrä tätä pelin menettämis -ihmettelyäsi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23094730:Toki tuon sanonnan tiedän.
Jokainen on mitä on, olettaen tietenkin ettei vedä täällä palstalla tai ylipäätänsä elämässä jotain isompaa roolia. Mikä taas olisi hyvin raskasta, pitkän päälle varsinkin.
Kun on oma itsensä ja kommentoi sen mukaan, niin peliä ei voi menettää. Ihmiset joko tykkäävät tai eivät tykkää, mutta jos ei ole palavaa tarvetta olla kaikkien tai edes suurimman osan suosiossa, niin elämä se vaan jatkuu eikä tarvitse murehtia mitä muut ajattelevat. Peli on alusta pitäen niin sanotusti SELVÄ ja säännöt ovat itse laaditut ja hyväksytyt.
Ihminen on vapaampi kun ei tarvitse aina ensiksi miettiä, mitä ne (palsta)tuttavat nyt ajattelee jos sanon näin tai näin
Ehkä hieman julkea kysymys, mutta mitä se ketään liikuttaa vaikka tulisikin täällä väärinymmärretyksi? Mahdollisia syitä väärinymmärretyksi tulemiselle on kaksi (2): Joko henkilö ilmaisee itsensä epäselvästi tai lukijat ovat jotenkin rajoittuneita ymmärryksensä suhteen. Ekaan voi itse vaikuttaa, tokaan ei mitään tehtävissä.