Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23094730:
Toki tuon sanonnan tiedän.

Jokainen on mitä on, olettaen tietenkin ettei vedä täällä palstalla tai ylipäätänsä elämässä jotain isompaa roolia. Mikä taas olisi hyvin raskasta, pitkän päälle varsinkin.

Kun on oma itsensä ja kommentoi sen mukaan, niin peliä ei voi menettää. Ihmiset joko tykkäävät tai eivät tykkää, mutta jos ei ole palavaa tarvetta olla kaikkien tai edes suurimman osan suosiossa, niin elämä se vaan jatkuu eikä tarvitse murehtia mitä muut ajattelevat. Peli on alusta pitäen niin sanotusti SELVÄ ja säännöt ovat itse laaditut ja hyväksytyt.

Ihminen on vapaampi kun ei tarvitse aina ensiksi miettiä, mitä ne (palsta)tuttavat nyt ajattelee jos sanon näin tai näin :D

Ehkä hieman julkea kysymys, mutta mitä se ketään liikuttaa vaikka tulisikin täällä väärinymmärretyksi? Mahdollisia syitä väärinymmärretyksi tulemiselle on kaksi (2): Joko henkilö ilmaisee itsensä epäselvästi tai lukijat ovat jotenkin rajoittuneita ymmärryksensä suhteen. Ekaan voi itse vaikuttaa, tokaan ei mitään tehtävissä.
No tässähän rieputarallaa kyllä ihan itse mietti, miten voisi käytöstään muuttaa eli siinä suhteessa peli on menetetty. Ei tässä ollut nyt kyse siitä, että joku muu olisi käskenyt häntä muuttamaan käytöstään. Eli en nyt oikein ymmärrä tätä pelin menettämis -ihmettelyäsi.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23094785]No tässähän rieputarallaa kyllä ihan itse mietti, miten voisi käytöstään muuttaa eli siinä suhteessa peli on menetetty. Ei tässä ollut nyt kyse siitä, että joku muu olisi käskenyt häntä muuttamaan käytöstään. Eli en nyt oikein ymmärrä tätä pelin menettämis -ihmettelyäsi.[/QUOTE]

Myönnän että en taaskaan ole lukenut ketjua, vain otsikon.

En ymmärrä miten peli olisi menetetty, ei niin kauan kuin henki pihisee. Jos ihminen muuttaa käytöstään niin kanssaihmiset pikkuhiljaa muuttavat myös suhtautumistaan, elleivät ole täysin menneisyyteen kangistuneita idiootteja.

Paljon täällä näkyy kyllä olevan liikkeellä kopeaa, anteeksiantamatonta asennetta.

Mikäpä siinä mutta kantsii myös muistaa, että kun itse tekee kerran sen ensimmäisen virheen niin se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen virhe ja omakin "peli" on sen jälkeen menetetty! Turha lienee muilta anella toista mahdollisuutta kun ei itsekään sitä muille anna.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23078900]Sinussa ja Skarletissa on vähän samaa, eli molemmat kiihtyy nollasta sataan uskomattoman nopeasti. Siihen lisätään se, että periksi ei anneta vaikka väärässä ollaan/kaikki ei ole samaa mieltä, kuorrutettuna marttyyrivaiheella (jaa että mää en saa sanoo mitään vastaan. ai taas tulee paskaa niskaan. joo haukkukaa vaan), niin se on aika lailla siinä. Lisämausteena ajoittain esiintyvää palstakiusatuksi heittäytymistä, vaikka itse sitten toisissa ketjuissa harrastaa samaa.

Ei kestä kiittää.[/QUOTE]

Tässähän joku näkyy pistävän analyysiä.

Marttyyraaminen on ärsyttävää minustakin, tuttavapiirissä on sellaisia jotka tuota harrastavat. Siitä on ilmeisen vaikeata päästä eroon jos sitä on tottunut käyttämään aseenaan, marttyyraus on niin perinaisellinen asekin. Oikein ärsyttävä ase, kyllä.

Minuun se ase ei tehoa koskaan siten kuin vastapuoli on suunnitellut. Kerran tyttökaverini kanssa ulkomaanmatkalla päästiin oikein kunnolla ottamaan mittaa toisistamme: marttyyyri ja minä :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23094911:
Tässähän joku näkyy pistävän analyysiä.

Marttyyraaminen on ärsyttävää minustakin, tuttavapiirissä on sellaisia jotka tuota harrastavat. Siitä on ilmeisen vaikeata päästä eroon jos sitä on tottunut käyttämään aseenaan, marttyyraus on niin perinaisellinen asekin. Oikein ärsyttävä ase, kyllä.

Minuun se ase ei tehoa koskaan siten kuin vastapuoli on suunnitellut. Kerran tyttökaverini kanssa ulkomaanmatkalla päästiin oikein kunnolla ottamaan mittaa toisistamme: marttyyyri ja minä :D
Taasko olet koko päivän lässyttäny täällä näitä viisastelujas. Samanlainen minäminä kuin Rieputarallaa. Jatkuvaa oman navan ympärillä pyöriskelyä ja suitsutusta molemmilla. Sinäkin kuvittelet olevas joku extra erikoinen ja valloittava persoonallisuus.. voi moro.



:LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23094785]No tässähän rieputarallaa kyllä ihan itse mietti, miten voisi käytöstään muuttaa eli siinä suhteessa peli on menetetty. Ei tässä ollut nyt kyse siitä, että joku muu olisi käskenyt häntä muuttamaan käytöstään. Eli en nyt oikein ymmärrä tätä pelin menettämis -ihmettelyäsi.[/QUOTE]

En ole puhunuut käytöksen tai persoonan muuttamisesta sanaakaan, vaan pohtinut, kuinka oppia KIRJOITTAMAAN niin, etten tule väärinymmärretyksi.
 
äiti 44 v
Taasko olet koko päivän lässyttäny täällä näitä viisastelujas. Samanlainen minäminä kuin Rieputarallaa. Jatkuvaa oman navan ympärillä pyöriskelyä ja suitsutusta molemmilla. Sinäkin kuvittelet olevas joku extra erikoinen ja valloittava persoonallisuus.. voi moro.



:LOL:
Näytänpä minä sinua ärsyttävän ja niinkuin sinä kerran muka mun kaverikin olit :D

Vaan enpä jaksa päätäni vaivata sillä mikä mahtoi tulla eli siinä meikä melkolailla eroaa Rieputasta ja muutamasta muustakin muorista täällä :LOL:

Kamuja tulee ja kamuja menee... who cares? Mutta jos joku repii matkan varrella parit pelihousut vuokseni niin ilo on ihan mun puolellani :)
 
"Lila"
Alkuperäinen kirjoittaja pässitutka;23090530:
Mikä kuvittelet olevasi. Toi jatkuva toki-sanan käyttö ja muu kirjakielen viljely ei tee susta fiksua ja älykästä, vaikka niin taidat ontossa päänupissasi kuvitella.
Olet inhottava ja rasittava ihminen. Ikävää että olet ammatissa jossa muiden pitäisi kuunnella sun egotrippeilyäsi ihan livenä.
Etkö sä yhtään mieti mitään, kun oot paljastanut täällä naamasi ja duunisi. HALOO!!!!! Sitten vielä kehtaat kirjotella kuin kehitysvammanen täällä. Koita vähän miettiä, oikeesti.
Mikä ihme sinua oikein riepoo?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095302:
Näytänpä minä sinua ärsyttävän ja niinkuin sinä kerran muka mun kaverikin olit :D

Vaan enpä jaksa päätäni vaivata sillä mikä mahtoi tulla eli siinä meikä melkolailla eroaa Rieputasta ja muutamasta muustakin muorista täällä :LOL:

Kamuja tulee ja kamuja menee... who cares? Mutta jos joku repii matkan varrella parit pelihousut vuokseni niin ilo on ihan mun puolellani :)
Lässyn lässyn. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään kamukerho.
Huomenna voin taas tykätä susta, riippuu ihan juttujen aiheista. Mutta nyt ei jaksa, alkaa korpeemaan noi sun maratoonisuitsutukset.
 
äiti 44 v
En ole puhunuut käytöksen tai persoonan muuttamisesta sanaakaan, vaan pohtinut, kuinka oppia KIRJOITTAMAAN niin, etten tule väärinymmärretyksi.
Et sitten ottanut huomioon mahdollisuutta että lukijoiden pitäisi oppia LUKEMAAN niin etteivät HE ymmärrä väärin?

Tai mahdollisesti kyse ei ole edes tuosta vaan lukijat ovat PSYKOTERAPIAN tarpeessa koska "väärinymmärtäminen" johtuu psyyken mekanismien ja munasarjatoiminnan heilahtelujen yhteisvaikutuksesta :D

Katsohan, olen elänyt 44 vuotta NAISENA ja tuntenut satoja tai tuhansia NAISIA. Ämmät ovat ämmiä, siihen ei ole parannusta. Suurin osa on vittumaisia tuikkapipoja ja niin tylsiä ja ikäviä tyyppejä kaikin tavoin, että moni meistä (minä mukaan lukien) alkaisi hintiksi jos olisi mies :D
 
"Lila"
Taasko olet koko päivän lässyttäny täällä näitä viisastelujas. Samanlainen minäminä kuin Rieputarallaa. Jatkuvaa oman navan ympärillä pyöriskelyä ja suitsutusta molemmilla. Sinäkin kuvittelet olevas joku extra erikoinen ja valloittava persoonallisuus.. voi moro.


Kaikki mitä tuossa kirjoitat, pätee enemmän kuin hyvin myös sinuun.

Että revi siitä itsellesi iloa! :LOL:
 
äiti 44 v
Lässyn lässyn. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään kamukerho.
Huomenna voin taas tykätä susta, riippuu ihan juttujen aiheista. Mutta nyt ei jaksa, alkaa korpeemaan noi sun maratoonisuitsutukset.
Vittuako niitä luet toope jos korpeaa? Pitäiskö mun tulla sulkemaan sun koneesi vai mitä odotat?

Ja teille suurimmalle osalle tämä näkyy olevan kamukerho, niin lapsellista ja naisellisen typerää kuin se onkin. Itselleni tämä on vain paikka missä käyn kirjoittelemassa ja teidän reaktioille on se ja sama. Sikäli kuin olen huomannut niin minä en ole esimerkiksi mustunut eikä minulla näin ollen ole tuolla niitä "kavereitakaan". Jos kavereita jossain on niin ei täällä :)
 
"vieras"
En ole puhunuut käytöksen tai persoonan muuttamisesta sanaakaan, vaan pohtinut, kuinka oppia KIRJOITTAMAAN niin, etten tule väärinymmärretyksi.
Jos käytöksessäsi ja luonteessasi on asioita, joista ihmiset eivät pidä, ja et ole halukas kumpaakaan vilaamaan mihinkään suuntaan, niin sitten sinun täytyy vain oppia elämään sen kanssa, että ihmiset ärsyyntyvät. Muita kun on vielä hankalampi muuttaa.

Jos kyse on kirjoittamisesta, sinun täytyy sitten kirjoittaa niin, ettei luonteesi ja käytöksesi näy tekstistäsi. Eli kylmää, puhdasta faktaa ilman oman mielipiteen tai oman asenteen näkymistä. Mallia voi ottaa esim toimittajilta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095391:
Et sitten ottanut huomioon mahdollisuutta että lukijoiden pitäisi oppia LUKEMAAN niin etteivät HE ymmärrä väärin?

Tai mahdollisesti kyse ei ole edes tuosta vaan lukijat ovat PSYKOTERAPIAN tarpeessa koska "väärinymmärtäminen" johtuu psyyken mekanismien ja munasarjatoiminnan heilahtelujen yhteisvaikutuksesta :D

Katsohan, olen elänyt 44 vuotta NAISENA ja tuntenut satoja tai tuhansia NAISIA. Ämmät ovat ämmiä, siihen ei ole parannusta. Suurin osa on vittumaisia tuikkapipoja ja niin tylsiä ja ikäviä tyyppejä kaikin tavoin, että moni meistä (minä mukaan lukien) alkaisi hintiksi jos olisi mies :D
Here we go again...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23095432:
Vittuako niitä luet toope jos korpeaa? Pitäiskö mun tulla sulkemaan sun koneesi vai mitä odotat?

Ja teille suurimmalle osalle tämä näkyy olevan kamukerho, niin lapsellista ja naisellisen typerää kuin se onkin. Itselleni tämä on vain paikka missä käyn kirjoittelemassa ja teidän reaktioille on se ja sama. Sikäli kuin olen huomannut niin minä en ole esimerkiksi mustunut eikä minulla näin ollen ole tuolla niitä "kavereitakaan". Jos kavereita jossain on niin ei täällä :)
"Mä osaan tän mä osaan ton
oon ämmä mahdoton
Minimaalinen on määrä mua parempien
Tasoisiani on turha ees
täältä alkaa katteleen
Joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen

No se on

Minä minä minä
Minä minä minä
Minä minä minä
Minä minä eikä kukaan muu
Minä minä minä
Minä minä minä
Jee jee jee

Se on

Minä minä minä minä (4x)
Minä eikä kukaan muu

Älykäskin suurinpiirtein intellektuelli oon
On järkee pantu älyttömästi alle kuontalon
Mutta mistähän kummasta juttu tääkin johtunee
Ku johonkin istuun meen niin pöytä pikku hiljaa tyhjenee


Se mua hämmästyttää se mua kummastuttaa
että miten näin ylimaalisen häikäisevän ihanasta
ihmisestä voidaan sanoa näin että on
universumin suurin kusipää "
 
äiti 44 v
Tutustumalla vastaanottajaan eli tekstin lukijaan. Toisen sanoen lisäämällä ihmistuntemusta ja opiskelemalla psykologiaa.
Psykologiaakin olen ainakin minä senverran lukenut että sen lisäopiskelu ei tuo mitään lisäarvoa tämän palstan ymmärtämiseen. Naiseus sinänsä on jo aivotoiminnan häiriötila useinmiten. Toki fysiologinen vaan voihan se patologiseksikin joskus äityä.

Vilkaiskaa joskus miesten vastaavia palstoja, näette eron jos rohkeus ja älli riittää eron huomioimiseen. Samasta syystä "maailma on miesten" ja sellaisena pysyy, vaikka akoille olisi kuinka paljon kiintiöitä hyvänsä.
 
Lunatic
[QUOTE="Lila";23095445]Ehkä se villi arvaus meni väärin. Voihan olla, että Rieputarallaan livena tapaamat ihmiset ovat vähän fiksumpia, kuin sinä Lunatic. Sinullahan on aina jotain narisemista Rieputarallaasta.[/QUOTE]

Kelläpä ei olisi. Rieputarallaan vuoksi ovetkin alkaa narisemaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä