Mies tuhoaa itsetuntoni!Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "enni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"enni"

Vieras
Mies ei osoita haluavansa minua,pitävänsä kauniina,älykkäänä ja sosiaalisena.Ei huomio,ei puhu tunteistaan,ei osoita kiintymystä.Ulkonäköäni arvostelee usein muka vitsillä.En koe enää olevani haluttu ja luulen ettei kukaan voisi pitää minua sellaisena.Ihan kuin olisin ilmaa..valittaa kyllä ja riitelee ja hermostuu.

Mitä ihmettä on tapahtunut ja miten tässä on näin käynyt..

ja mitä pitäisi tehdä?Koen olevani ahdistunut ja nurkaan ajettu.

Mies tekee tän kaiken ulkopuolisille huomaamattomasti.Eli on mukava kun on muita ihmisiä paikalla.Olen alkanut miettimään että vain kuvittelen..On ajanut mut niin nurkkaan etten uskalla tehdä mitään.

Miksi olet miehesi kanssa? Oletko kysynyt miksi on alkanut käyttäytyä noin? Vai onko hän alusta asti käyttäytynyt? Jos viimeiseen on vastaus kylä, niin ihmettelen suuresti miten olet päätynyt yhteen tuollaisen miehen kanssa. Asiaa ei selitä vaikka kuinka paljon rakastaisit. Jokaisen tulee arvostaa itseään sen verran, ettei roiku huonosti kohtelevassa ihmisessä joka selvästikään ei tunne samoin.

[QUOTE="vieras";23094509]Ymmärrettävästi tuo tuli sinulle mieleen peiliin katsoessasi. Ap:lle sanoisin, että tietenkään ei ole tehtävissä muuta kuin laittaa mies pihalle.[/QUOTE]

En uskalla heittää ulos.

Puhu miehes kanssa ensin,että kaipaat miehen huomioivan sua,sanovan nättejä asioita susta,sano ettei
sun arvostelu vitsin ohella,tunnu hyvältä yms.Jos ei sittenkään miehes tajua ja muuta käytöstään sua kohtaan.Älä enää siedä tuollaista käyttäytymistä.Paranna itsetuntoasi,olet hyvä sellaisena kun olet,sinussa ei välttämättä ole mitään vikaa,vika on miehessä.Joku pitää sinusta omana itsenäsi. :hug:
Kanattaa kyllä harkita eroa,jos mies ei näe käytöksessään mitään vikaa,vaan syyttää sua kaikesta.Älä siedä tuolaista.

Viimeksi muokattu:
Miksi olet miehesi kanssa? Oletko kysynyt miksi on alkanut käyttäytyä noin? Vai onko hän alusta asti käyttäytynyt? Jos viimeiseen on vastaus kylä, niin ihmettelen suuresti miten olet päätynyt yhteen tuollaisen miehen kanssa. Asiaa ei selitä vaikka kuinka paljon rakastaisit. Jokaisen tulee arvostaa itseään sen verran, ettei roiku huonosti kohtelevassa ihmisessä joka selvästikään ei tunne samoin.

Olen kysynyt.On alkanut kesken suhteen tämän oudon käytöksen.Aluksi kaikki oli hyvin,ja oli oiken mukava.

Harmi! Kerro sille miltä susta tuntuu. Jos hän jatkaa samaa käytöstä niin huomauta siitä heti kun sen huomaat. Jotenkin tyyliin että "huomasitko, tuo lause ... entä jos HÄNELLE sanottaisiin samaa, miltä tuntuisi"

Puhu miehes kanssa ensin,että kaipaat miehen huomioivan sua,sanovan nättejä asioita susta,sano ettei
sun arvostelu vitsin ohella,tunnu hyvältä yms.Jos ei sittenkään miehes tajua ja muuta käytöstään sua kohtaan.Älä enää siedä tuollaista käyttäytymistä.Paranna itsetuntoasi,olet hyvä sellaisena kun olet,sinussa ei välttämättä ole mitään vikaa,vika on miehessä.Joku pitää sinusta omana itsenäsi. :hug:

Olen puhunut juuri noin.Ei tajua.

Voimia! Aivan kun olisin itse kirjoittanut tuon tekstin. Aivan samanlainen mies mulla+ että haukkuu mua kokoajan. Aloitin äskön ketjun "mistä tietää koska pitää erota"

Miksi olet miehesi kanssa? Oletko kysynyt miksi on alkanut käyttäytyä noin? Vai onko hän alusta asti käyttäytynyt? Jos viimeiseen on vastaus kylä, niin ihmettelen suuresti miten olet päätynyt yhteen tuollaisen miehen kanssa.

Aina on näitä kommentteja.. Mä en usko että kukaan esim. 1 kk seurustelun jälkeen jatkaisi suhdetta jos nämä piirteet tulisi jo siinä vaiheessa esille. Mun mielestä ihan turhaa edes kysyä onko aina ollut näin!

[QUOTE="vieras";23094509]Ymmärrettävästi tuo tuli sinulle mieleen peiliin katsoessasi. Ap:lle sanoisin, että tietenkään ei ole tehtävissä muuta kuin laittaa mies pihalle.[/QUOTE]

Et ymmärtänyt taaskaan oikein, muistelin sinua ja tuli mieleen tuo kun sinua haukuttiin rumaksi lehmäksi :)

[QUOTE="enni";23094579]Olen puhunut juuri noin.Ei tajua.[/QUOTE]

Harkitse eroa,kun kerran mies ei tajua käytöksessään olevan mitään vikaa,vaan syyttää sua kaikesta.
Älä anna miehes painaa sua alas,älä siedä tuolaista käytöstä ja itsesi väheksyntää.:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja väsähtänyt parisuhteeseen;23094607:
Voimia! Aivan kun olisin itse kirjoittanut tuon tekstin. Aivan samanlainen mies mulla+ että haukkuu mua kokoajan. Aloitin äskön ketjun "mistä tietää koska pitää erota"

Meillä tosiaan samallainen tilanne kuin teiilä.Tosin tuosta teidän vaiheesta on jo aikaa ja asiat vaan pahentuneet.

Yhteistyössä