Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lista on päässä, kun on niin lyhyt että melkein kaduttaa. :D Olishan sitä nyt vähän enemmän voinut ihminen tehdä vertailua.
Kun ostin asunnon niin löysin edellisen mies omistajan tekemän listan, siinä oli puhelinnumerot ja arvosanat. Ajattelin että on maksullisten lista.

No jos kumppanit on laskettavissa yhdellä kädellä, niinkuin mulla, niin kyllä ne muistaa. Jos olis ollut yli 10 esimerkiksi, niin voi olla, että laittaisin johonkin ylös, että sitten mummona vois muistella ;).

Tiedän ainakin yhden tyypin, joka on niin rehvakas kaadoistaan, että pitää lokia.. :x

Mä en ymmärrä mitä kamalaa siinä on? Miten se tekee siitä erilaisen jos se on kirjoitettu paperille tai jos se olis sun päässä? Kirjottaahan ihmiset päiväkirjaakin, pitää blogia ostamistaan jutuista, miksei siis listaa "kaatojaan" eriasia tietty olis jos oikeesti laittais ne arvosanat yms sinne. Mulla on ainakin NALLE PUH-vihko, jossa ne nimet on. Tosin siellä on kaikkia muitakin mulle tärkeitä juttuja ja omia kirjotuksia jne. Eli se on periaatteessa päiväkirja, jonka välissä tollanen lista on. Ja siellä siis vaan on lueteltu nimet, ei muuta. Välillä sitä on kiva vilkasta ja muistella niitä yhteisiä hetkiä niiden ihmisten kanssa, tosin jotkut saa suoraan hypätä yli.

Ideahan on se, että nimen lisäksi laitetaan muistiin jotain yksityiskohtia tms, jotta myöhemmin treffatessa voidaan osoittaa, kuinka ainutlaatuinen toinen oli, kun vieläkin muistetaan tarkasti niin fiksut mielipiteet tms ;)

Eli ei listassa ole ideaa, excel-taulukolla tosi pelimiehet homman hoitaa!

no eiks tää oo samaa sarjaa kun se, että joku säilyttää jotain raskaustestitikkuja kun on tullut se plussa. mun mielestä se oli ihan superkummallista ja joskus jossain ketjussa kun sitä arvostelin niin sain kauheat viharyöpyt niskaani.

on mun mielestä normaalimpaa listata ylös just sit vaikka ne seksikumppanit. muistoksi. niin kuin siitä pissatikustakin sanottiin :)

Mäkään en ymmärrä mitä niiiiiin kummallista tässä listassa oikeen on...Kai se samanlainen muisto on kuin se pissatikkukin ei kai siinä sen kummallisempaa.
Mä listaan lukemiani kirjoja,eikä siinäkään oo mitään järkeä,kuhan listaan.

Ja toi että jos on vakisuhteessa niin miksi säilyttää lista..No voihan sitä erota ja sittenhän sitä taas tarvii;) Ja ylipäätään,miksi aina kaikki sinkkuelämän "jäänteet" pitäs hävittää jos alkaa seurustelemaan?

Mäkään en ymmärrä mitä niiiiiin kummallista tässä listassa oikeen on...Kai se samanlainen muisto on kuin se pissatikkukin ei kai siinä sen kummallisempaa.
Mä listaan lukemiani kirjoja,eikä siinäkään oo mitään järkeä,kuhan listaan.

Ja toi että jos on vakisuhteessa niin miksi säilyttää lista..No voihan sitä erota ja sittenhän sitä taas tarvii;) Ja ylipäätään,miksi aina kaikki sinkkuelämän "jäänteet" pitäs hävittää jos alkaa seurustelemaan?

Jos mulla olis hoitoja yhtä paljon kuin olen lukenut kirjoja niin...miks pitäisin hoidoista kirjaa...kirjalistassa on jotain mikä ehkä kohottaa omanarvontuntoa, mut listattavissa panoissa joita ei muuten muistaisi...:D

JA toki saatte pitää panopäiväkirjaa. Toivotaan et se kirjalista on kuitenkin pidempi. Joku mummokaveri saattaa muuten ihmetellä niitä tuntemattomia kirjailijoita sitten joskus...

Ap:n mukaan oot. Kato kun pitää olla vaan yks täytellinen mies elämässä ja sitä hehkuttaa, ei saa tollasia listoja tehä kun sitten oot syntinen ja sairas. Ja hurja seksuaalinen peto tai mitä lie.

Kyllä nyt tais jotenkin napsahtaa sua kipeeseen kohtaan? Missään en ole miksikään syntiseksi ketään tässä sanonut, enkä edes sairaaksi. Olen kysellyt, olen ihmetellyt.

Enpa tieda milla nimella tuota kutsuis, ettei ole historiaa seksisuhteista.Eiko se ole aika
moraalitonta vain kayda ja lahtea eika mitaan muistoja sen jalkeen?Oliko ne vain hetkellisia panoja ei mitaan tunnetta tai rakkautta .fysikaalienen pano vain.??

sehän on yhdenillan jutuissa parasta, ei tunteita, ei sitoumuksia.. ihan vaan panoa ja nautintoa (paitsi tietysti ne ikävät yllärit jotka ovat olleet ihan onnettomia :D)
nimet unohtuvat helposti joten miksi ei kirjoittaa ylös niin muistaa..
ja tietysti jos harrastelee enempi niin on helpompi lähteä selvittämään keneltä on esim saanutjonkun taudin/on tartuttanut johonkin taudin jos on tiedot ylhäällä.. samoin on raskauden kanssa (siis jos joku vielä tänä päivänä ilman kumia tuntemattomien kanssa vehtaa...)

Kai jollain reppanoilla voi ollakin. Ehkä ne kokee, et se nostaa kivasti itsetuntoa, kun voi lukea sitä listaa sit jälkeenpäin. Ja jos ne on vielä jotain yhden illan kaatoja, niin suurin osa listanpitäjän kanssa "sekstailleista" ei tod.näk. edes muista paukuttaneensa koko ukkoa/naikkosta. :D

Ja joo, en minäkään mikään impi hentoinen ole, mutta en sentään mitään yhden illanmiehiä saati listoja harrasta.

Viimeksi muokattu:
Nyt vähän harmittaa, että listaa ei ole tullut kirjattua. Näin, kun 12 vuoteen ei ole "listaan" tullut uusia nimiä, olen ehtinyt jo unohtaa, keitä niitä nyt olikaan... Määrän muistan, mutta en kaikkien nimiä enkä välttämättä naamoja.

Kai jollain reppanoilla voi ollakin. Ehkä ne kokee, et se nostaa kivasti itsetuntoa, kun voi lukea sitä listaa sit jälkeenpäin. Ja jos ne on vielä jotain yhden illan kaatoja, niin suurin osa listanpitäjän kanssa "sekstailleista" ei tod.näk. edes muista paukuttaneensa koko ukkoa/naikkosta. :D

Ja joo, en minäkään mikään impi hentoinen ole, mutta en sentään mitään yhden illanmiehiä saati listoja harrasta.

Just joo. Mulla on nimilista, mutta en mä silti mikään reppana ole. Se lista on vain mua itteä varten, että muistan kaikki vielän vuosienkin päästä. On sitten jotenkin niin väärin jos haluaa muistaa kaikki.

Joo olen säälittävä, sekopää, luuseri, juntti yms. joka sinkkunakin haluaa nauttia seksistä. Palsta taas parhaimmillaan kun ei hyväksytä toisin tekeviä. Eipä ole mulla ollut tarvetta ivata niitä jotka ei listaa tee eikä ole ollut montaa kumppania.

Olette te sitten niin mahtavia.

Mä en ymmärrä mitää pahaa on listassa nimiä eikä listaa näe kukaan muu kuin mä. Ei sitä näe edes mun parhaimmat kaverit eikä listan tarkootus ole olla mikään kehumisen aihe vaan ihan vain sen takia, että sitten vuosienkin päästä muistan kaikki miehet joiden kanssa on tullut harrastettua seksiä.

Ei pitääsi vaikuttaa kenenkään elämään tämän asian, mutta kun kyse on palstasta niin...

Kiitti vaan AP! Sun takia mä nyt tiedän Haravasta tämänkin...

[QUOTE="Vanha";23089563]Nyt vähän harmittaa, että listaa ei ole tullut kirjattua. Näin, kun 12 vuoteen ei ole "listaan" tullut uusia nimiä, olen ehtinyt jo unohtaa, keitä niitä nyt olikaan... Määrän muistan, mutta en kaikkien nimiä enkä välttämättä naamoja.[/QUOTE]

Sama täällä. En muista kuin puolen nimet, yhden illan juttujen nimet totaalisesti unohtunut. En olis uskonut, mut niin kävi. Lista olis ollut hyvä.

Just joo. Mulla on nimilista, mutta en mä silti mikään reppana ole. Se lista on vain mua itteä varten, että muistan kaikki vielän vuosienkin päästä. On sitten jotenkin niin väärin jos haluaa muistaa kaikki.

Joo olen säälittävä, sekopää, luuseri, juntti yms. joka sinkkunakin haluaa nauttia seksistä. Palsta taas parhaimmillaan kun ei hyväksytä toisin tekeviä. Eipä ole mulla ollut tarvetta ivata niitä jotka ei listaa tee eikä ole ollut montaa kumppania.

Olette te sitten niin mahtavia.

No mun mielestä se on vähän outoa pitää jotain listaa. Toki sinä saat niin tehdä, jos haluat. Ja mistään sinkkujen seksinautinnoista en ole kirjoittanut yhtään mitään.

Olishan se nyt pitänyt jokaisen arvata, että kun alkaa täällä arvostella nimilistaa entisistä petikamuista, niin se on suoraan Haravan haukkumista. Olkaa varovaisia aloitustenne kanssa, koska ne voivat loukata arvon Scarlettia.

Jos olisit pysynyt hiljaa, kukaan ei olisi sun listoistas tiennyt. Mutta ei, ethän toki pysynyt, ja nyt me tiedämme. :x

Yhteistyössä