G: Seksi suhteessanne?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
lu
[QUOTE="vieras";23085042]komppaan tätä, kiihkeeys on minulle enemmän se tunnelma kuin se fyysinen puoli.[/QUOTE]

No entäs onko teistä sitten kiihkeä yhtäkuin raukea nauttiminen? Mä en vaan miellä niitä tunteita samaks.

Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4,5
Kuinka usein teillä on seksiä? 2-7krt/vk, useimmiten n.5.
Onko seksinne kiihkeää? On.
Kumpi tekee aloitteen? Molemmat.
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Voisin useamminkin harrastaa, mutta kyllä.
Luuletko että puolisosi on? Eiköhän se aika tyytyväinen ole.
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En, ei ole mitään tarvetta.

Ja yhdessä ollaan oltu 10v ja varsinkin toisen lapsen jälkeen on seksielämä vilkastunut ja monipuolistunut. Kerrankin näin päin :)

"hmm"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 1 tai 2
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-2 kertaa kuussa
Onko seksinne kiihkeää? Välillä
Kumpi tekee aloitteen? Kummatkin
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? En.. Mutta toivottavasti tämä menee ohi ja palataan entiseen malliin.
Luuletko että puolisosi on? Haluaisin useemmin
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En, mutta en harrasta jos ei huvita..

vaihtelevuus virkistää
[QUOTE="milli";23085006]Jotenkin monesta vastauksesta (ei kaikista) tulee mieleen että siinä seksissä on sellainen pieni pakko. Se on oltava aktiivista, sen on oltava kiihkeää, kukaan ei pihtaa (ei nainen eikä mies).

Mä rakastan seksiä ja se moninaisuutta. On erillaisia kausia, hiljaisempaa ja räväkämpää. Mä tylsistyisin jos hinkattas päivittäin kiihkon vallassa - oikeesti, mitäs mieltä siinäkään sitten on. Se vaihtelevuus tekee asiasta hienon. Joskus kaunista aikuisten välistä rakkauden osoitusta, joskus pikapano ennen töihin lähtöä. Aikoja jolloin on seesteisempää ja ah miltä se homma maistuukin taas hienoisen tauon jälkeen. Sellainen seksi jossa ei tartte suorittaa mitään, vaan mennä virran mukana.[/QUOTE]

Mä peesaan tätä. Ja oikeesti mä en edes usko niitä jotka kirjottaa harrastavansa seksiä jokapäivä tai 5*viikko ym. Pakko olla jossain välissä pidempiä taukoja ;) kyllä meilläkin on kausia kun pannaan menemään jokapäivä ja taas kausia kun voi mennä 3 viikkoakin ilman.

5
Vähintään joka toinen päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Yleensä ei ole taukopäiviä.
On.
Kumpaa nyt sattuu panettamaan enemmän.
Erittäin tyytyväinen, parempaa seksiä en osaa kuvitella. :p
Kyllä.
En pihtaa, se ei kuulu suhteeseen. Jos olen oikeasti todella kipeänä, en mieluusti harrasta seksiä, mutta ei mies onneksi silloin ehdotakaan, kun ei ole törppö.

Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelevuus virkistää;23085200:
Mä peesaan tätä. Ja oikeesti mä en edes usko niitä jotka kirjottaa harrastavansa seksiä jokapäivä tai 5*viikko ym. Pakko olla jossain välissä pidempiä taukoja ;) kyllä meilläkin on kausia kun pannaan menemään jokapäivä ja taas kausia kun voi mennä 3 viikkoakin ilman.
Meillä ei normaalisti ole 3pv pidempää "kuivaa" kautta, pisin tauko seksissä ikinä suhteemme aikana on ollut 3vk ja se on toistunut ehkä kolme kertaa, raskauden aikana kun oli seksikielto ja pari kertaa kun mies on ollut reissussa ja sattunut sitten huonosti menkat jne.

Monille on tosi normaalia harrastaa pakon edessä seksiä kerran kuussa, aktiivisia ollaan (varsinkin naiset) vain jos ollaan lasta tekemässä, toisille taas on ihan normaalia haluta joka päivä monta kertaa ja viikon tauko on aivan liian pitkä olla ilman (niin tää oli siis minä :D).

Ihmiset on niin erilaisia haluineen ja tarpeineen, pääasiahan se olis että suhteen sisällä ne halut ja tarpeet kohtaa.

Meillä ei yleensä ole taukoja, miksi olisi? Mensut on poikkeus, silloin ei ole vaginaalista yhdyntää, noin ilmaistakseni. :D Onneksi nyt raskaana, ei mensuja. Mutta ei tulisi mieleenkään olla viikkoja ilman ihan vain huvikseen, huh? Ex-miehen kanssa kun olin naimisissa, oli hyvä jos kerran viikossa. Ja silloin liitto olikin päin persettä jo.

Juuri näin! Meillä on seksiä tuo 5 krt/vko, mutta sepäs johtuukin siitä, että tapaamme yleensä vain viikonloppuisin, joten silloin otetaan kaikki hauskuus irti :) Jos asuisimme yhdessä, tilanne voisi olla aivan toisin.

Minulla on ollut aiemmissa suhteissa se ongelma, että mielenkiintoni seksiin on lopahtanut muutamassa kuukaudessa. Ja sitten seksiä on ollut ehkä kerran kuussa.
Nykyisessä suhteessa (olemme seurustelleet 15 kuukautta) meinasi käydä samoin, mutta mies ilmoitti, että sellainen peli ei vetele! Aiheesta tapeltiin välillä kovastikin.
Lopetin hormonaalisen ehkäisyn ja päätin muuttaa omaa asennoitumistani seksiin. Asennemuutos tuotti tulosta niin, että minulla hyrrää himot hyvinkin usein ;) Varmaan oli pillereiden lopetuksellakin osansa halujen parantumisessa.

LLM
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
- 5

Kuinka usein teillä on seksiä?
- yleensä joka päivä

Onko seksinne kiihkeää?
- kyllä

Kumpi tekee aloitteen?
- kumpikin

Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
- kyllä

Luuletko että puolisosi on?
- on

Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?
- en

"Vaimo"
Meillä kerran tai kahesti viikossa, on kiihkeää ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen. Ollaan viikolla niiiin poikki ettei vain jakseta vaikka se mielessä kävis, hellitään ja kiusotellaan :D Viikonloppuna sitten kerran tai pari.
Ja ollaan tyytyväsiä tilanteeseen!

Saima.
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
Osana parisuhdetta 3-4. Se on ollut niin iso ongelma joskus, että tiedän sen voivan olla jopa tärkeysasteella 5. Eli vaikuttamassa kaikkeen suhteessa.

Kuinka usein teillä on seksiä?
Nykyään muutaman kerran viikossa. 2-5.
Vuosi sitten sama lukema / kuukausi.
Ja kaksi vuotta sitten sitäkin harvemmin.

Onko seksinne kiihkeää?
Miten tätä voi kommentoida? Mitä tarkoittaa? Että ei maata lahnoina vai että revitään vaatteet hampain toistemme yltä. No ei kumpaakaan. On sopivaa.

Kumpi tekee aloitteen?
Hän. Yleensä...

Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
Olen.

Luuletko että puolisosi on?
Tiedän että on.

Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?
En. En ymmärrä pihtaamista yhtään.
Haluttomuus on eri asia kuin pihtaaminen.

Aikamoisia määriä kyllä..Ja voin kylä myöntää, että olen jollain tavalla kade...
Meinaan mulla ei kovin usein haluja ole ja tää raskaus vieny viimeisetkin ja orgasmi ei raskausaikana tod.tuu helposti.. Olis kyllä kivaa jos halut pyöris vähä useemmin ja nyt joutuu enemmänkin "pakottamaan" itteni touhuilemaan..Harmittaa, koska mies aktiivinen ja varmasti haluaa enemmän kuin pari kertaa kuussa :'(

"Pomm"
Lisäisin vielä että minä liitän seksiin myös muut tavat kuin yhtymisen..... eli jos joskus on se kerran viikkoon niin se voi olla muullakin tapaa "homman hoitamista" :) Joten voipi sanoa että menee välillä pidempiäkin aikoja että ei harrasteta "oikeaa seksiä"

Mutta sanonpahan vaan että meillä ainakin mennään fiilis pohjalta, ei kalenterin :D Joskus on kiire, toisinaan joku sairas, jompi kumpi poissa kotoa, toinen olis valmis aamulla ja toinen illalla.... aina ei kysyntä ja tarjonta kohtaa.

"Pomm"
Niin ja eräästä toisesta ketjusta tuli mieleen... siinä puhuttiin että ei ole järkeä harrastaa seksiä/yhdyntää jos ei saa orgasmia.

Nyt kun olen raskaana on nuo halut jostain syystä hiukkasen kohollaan :) mutta en missään nimessä halua orgasmia!!! Tuntuu aivan järjettömän kauhealta ne supistelut!! Joten mielellään hommailisin hissun kissun vaikka tunti sotalla kuin saisin orgasmia.. :) heh, sori tämä avautuminen...

LLM
Jos ollaan kipeänä niin silloin ei tietenkään ole seksiä. Tai jonain päivänä on tosi väsynyt. Joskus on seksiä 2krt päivän aikana. Mä en voi olla ilman seksiä viikkoa kauempaa. Hulluksi siinä tulee.

zxczxc
[QUOTE="Mikko";23084972]Kuinka usein teillä on seksiä? 1-3 kertaa päivässä, poislukien kuukautiset.
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Olen
Luuletko että puolisosi on? Haluaisi kai vähän enemmän[/QUOTE]

Kolmesti päivässä ja vielä vaan haluaa lisää...???

"Maikki"
Tärkeää asteikolla 4, tärkeää, mutta ei todellakaan tärkeintä.
Seksin määrä vaihtelee, mutta n. 1-4 krt/vko, useimmiten se pari kertaa.
Seksi on kiihkeää, läheistä ja nautinnollista, nopeaa ja hidasta, milloin mitäkin :)
Aloitteen tekee usein mies, mutta olen yrittänyt opetella itsekin aloitteellisemmaksi.
Olen tosi tyytyväinen laatuun! Määrä voisi olla enemmänkin välillä, mutta voin katsoa peiliin ja opetella aloitteen tekemistä.
Tiedän, että mies on tyytyväinen laatuun, määrästä en tiedä.
En pihtaa, yleensä suostun aina seksiin, vaikka heti lämmitellessä ei mieli tekisi. Halut usein herää mukaan :)

Yhteistyössä