Mikä näistä hääpuvun asusteista on paras yhdistelmä?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Pidä olkaimet ehdottomasti, sillä ne ovat todella kauniit. Käsineet tekevät tuollaisesta ns. "herkästä" puvusta tunkkaisen, eli ne ehdottomasti pois.

Vasta pukeutuessa, kun myös kampaus on jo valmis voi päättää sen, että laittaako kaulakorun vai ei. :)

mun mielipide
Kesähäihin ei kannata edes miettiä käsineitä, paahdut niiden kanssa! Onko nuo olkaimet helmistä? Jos on, niin ottaisin myös muut korut helmistä. Joku rannekoru voisi olla hyvä vaihtoehto.

näin
Onko noissa olkaimissa helmiä vai näyttääkö vain? Musta toi kaulakoru ei käy yhtään olkainten kanssa..Mä laittasin jonkun yksinkertaen missä tyyliin yksi helmi keskellä killumassa. Tai vielä mielummin laittasin jotkut ihan vähän roikkuvat yksinkertaiset helmikorvikset ja ei kaulakorua.
Mut hanskat ainakin pois musta ne on tossa vähän liikaa ja muutenkin hirveen harvaan tyyliin ne käy.

*
Laittaisin nuo olkaimet mutta jättäsin kaulakorun ja hanskat pois. Sitte hiuksiin laittaisin timantteja ja helmiä mitä olkaimissa on. Samoin etsisin jonkun koruntekijän joka tekis mulle rannekorun mikä vastaa olkaimia. Ja korviin helmet tai sitte se koruntekijä tekis korvikset samaan sarjaan olkaimien ja rannekorun kanssa.

"a.p"
Laittaisin nuo olkaimet mutta jättäsin kaulakorun ja hanskat pois. Sitte hiuksiin laittaisin timantteja ja helmiä mitä olkaimissa on. Samoin etsisin jonkun koruntekijän joka tekis mulle rannekorun mikä vastaa olkaimia. Ja korviin helmet tai sitte se koruntekijä tekis korvikset samaan sarjaan olkaimien ja rannekorun kanssa.
Nuita saman sarjan koruja saa myös rannekoruja ja korviksia, joten eiku tilaamaan. :)
Nuohan on siis ostettu erikseen ja ompelialla kiinnitetty pukuun. Halusin jotain erikoista siihen :D
En myöskään halua nykiä pukua pitkin päivää mitä näkee paljon, jollon tekisi mieli sanoa "se ei istu niin se ei istu" :b
Vihkimisen ajan pidän niitä puvun sisällä poissa, mutta juhlapaikalla nuo on sekä nätit että käytännölliset. :)

[QUOTE="a.p";23075458]En ole ikinä nähnyt kellään tuon tapasia olkaimia joten ajattelin niiden olevan pieni erikoisuus puvussa, siksi taida ne kuitenkin pitää. Kovin paljon erilaisia mielipiteitä on, eli mikään ei ilmeisesti ainakaan tosi huono :D
Kesähäät tulossa, olisko jotkut yksinkertaiset hanskat paremmat tuohon?[/QUOTE]

Jotkut lyhyet pitsiset hanskat ja päivänvarjo :D Tai sulka hiuksiin...

"Maiden"
Hanskat on jotenkin tuon runsaan puvun kanssa jo ihan liiikaa. Kaulakoru sen sijaan pitää olla, mutten näyttää vain siltä, että on laitettu kiva puku päälle, mutta thats it, ilman että on yritetty edes varsinaisesti pukeutua. Kaulakoru voisi olla jotain yksikertaisempaa ja hillitympää kuin kuvassa esitetty, kun tuossa puvussa on jo itsessään paljon yksityiskohtia.

[QUOTE="Maiden";23077671]Hanskat on jotenkin tuon runsaan puvun kanssa jo ihan liiikaa. Kaulakoru sen sijaan pitää olla, mutten näyttää vain siltä, että on laitettu kiva puku päälle, mutta thats it, ilman että on yritetty edes varsinaisesti pukeutua. Kaulakoru voisi olla jotain yksikertaisempaa ja hillitympää kuin kuvassa esitetty, kun tuossa puvussa on jo itsessään paljon yksityiskohtia.[/QUOTE]

Mun mielestä naiset tunkee päälleen ihan liikaa koruja. Esim. ap:n puvun kauniit olkaimet ovat jo itsessään koruja. Less is more, tässäkin tapauksessa.

"a.p"
Ok hanskat lupaan jättää pois ja taidatte olla oikeassa nyt kun tarpeeksi olen noita punninnut. Ja siis tuo kaulakoru ei missään nimessä ole SE koru vaan eka mikä kaapista löyty ja lähinnä siitä näkee miltä se suurinpiirtein näyttää korun kanssa. Aijon ostaa ketjun jossa on yksi helmi tai muuten yksinkertaisen. :)

Eiköhän se ole tuo A sen toisen korun kanssa :b

*
Mun mielestä naiset tunkee päälleen ihan liikaa koruja. Esim. ap:n puvun kauniit olkaimet ovat jo itsessään koruja. Less is more, tässäkin tapauksessa.
Mä olen niin samaa mieltä. Ja eikös jossain sanota että 2/3 koruista olis hyvä olla. Eli ei kaikkia kaula-, ranne- ja korvakoruja, vaan yhdet jättäis pois. Ite jättäisin sen kaulakorun pois koska olkaimet ajaa korun asian ja hiuksetkin tulevat olkapäille. Jos hiuksiin laittaa koruja, korviin näyttävämmät korvikset ja kaulakoru yhdessä koristeellisten olkaimien kanssa niin son mun mielestä jo liikaa...

"a.p"
Mä olen niin samaa mieltä. Ja eikös jossain sanota että 2/3 koruista olis hyvä olla. Eli ei kaikkia kaula-, ranne- ja korvakoruja, vaan yhdet jättäis pois. Ite jättäisin sen kaulakorun pois koska olkaimet ajaa korun asian ja hiuksetkin tulevat olkapäille. Jos hiuksiin laittaa koruja, korviin näyttävämmät korvikset ja kaulakoru yhdessä koristeellisten olkaimien kanssa niin son mun mielestä jo liikaa...
Ei tule korviksia, tai korkeintaan pienen pienet helmet.
Ajattelin jotain tosi yksinkertaista kaulakorua, muuten tuo näyttää jotenkin keskeneräiseltä...tai ehkä sitten tukan kanssa...hmm..vaikeata :D

Ap:n puvun kanssa ja tuollaisen kampausen kanssa laittaisin:

- hiuksiin jonkun kauniin korun, en välttämättä montaa vaan yhden vähän isomman
- korviin yksinkertaiset helmet
- hiukset toiselle hartialle valumaan
- joku kaunis rannekoru tai sellaiset pitsiset, lyhyet käsineet mitkä kyllä kesällä saattaa hiostaa

Yhteistyössä